Ja begrijp er niks van. Zit iedereen opeens met clubkaart achter de pc ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef jna het volgende:
VOlgens mij is dit trouwens wel redelijk uniek voor een thuiswedstrijd.
Ik versta mezelf niet onder boer, maar ben wel Brabander. Heb dus ook zo'n -niet doen-accent. En heb een schijthekel aan boeren. Carnaval is ook elk jaar een hel voor mij en moet ik me 4 dagen beheersenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lachen met al die boeren in het stadion
De meeste 'boeren' komen met de trein vanaf eindhoven en hebben geen metro nodig, dan is het vrij makkelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
Dan zijn er veel kleine kinderen hooliganquote:En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
af en toe, maar dan kom ik ook niet verderquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef jna het volgende:
Ik kom uberhaupt niet eens in het scherm waar ik een vak kan kiezen. Als ik op bestel druk in het wedstrijdoverzicht krijg ik:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Komen jullie daar wel doorheen?
https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=90617quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef jna het volgende:
Ik kom uberhaupt niet eens in het scherm waar ik een vak kan kiezen. Als ik op bestel druk in het wedstrijdoverzicht krijg ik:
Er gaan echt weinig mensen volgens mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ga niet. Kan niet nu alweer vrij vragen en het geld is ook wel redelijk op.
ik heb ongeveer 45 min. lang pogingen ondernomen maar uiteindelijk heb ik kaartenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef jna het volgende:
Aldus Gullit. Dan te bedenken dat we hem best wel eens weg hadden kunnen halen bij AZ afgelopen zomer, na het slechte seizoen van AZ. Ik ben het in ieder geval met hem eens, zij hebben ook nog eens Schaars.quote:Het werd een makkelijke avond in het DSB-stadion. Tussen twee haakjes: met zo’n imposant stadion en strakke organisatie kun je volgens mij niet zeggen dat je nog een kleine club bent. Natuurlijk liet AZ erg sterk spel zien. Volwassen en attent vooral. Ze zaten er bovenop, het leek wel of AZ de ploeg was die voetballend de mindere was. De aanjagers zijn de middenvelders Demy de Zeeuw en Stijn Schaars. De concurrentie is groot bij Oranje maar bondscoach Bert van Marwijk zal moeilijk om dit ingespeelde complementaire tandem heen kunnen. Aanvoerder Schaars is de corrector die het overzicht houdt, De Zeeuw ziet precies waar de ballen vallen. Hij onderschept en trekt mee ten aanval. Hij is misschien wel het grote verschil tussen Ajax en AZ. Een complete middenvelder als De Zeeuw is precies wat er bij Ajax aan ontbreekt.
Hij heeft wel gelijk. Maar ik denk dat wanneer Gabri en Lindgren dit seizoen vaak naast elkaar spelen dat zij dat ook kunnen. Maar helaas is vaak één vd twee wel geblesseerd ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Aldus Gullit. Dan te bedenken dat we hem best wel eens weg hadden kunnen halen bij AZ afgelopen zomer, na het slechte seizoen van AZ. Ik ben het in ieder geval met hem eens, zij hebben ook nog eens Schaars.
Als je lang genoeg probeert lukt het wel. Maar als je met een hoop man wilt gaan is het al niet meer mogelijk om naast elkaar te gaan zitten bij veel vakken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Ik word echt helemaal gek van dat kuthoerenticketsysteem.
Gewoon op de trap gaan staan dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Als je lang genoeg probeert lukt het wel. Maar als je met een hoop man wilt gaan is het al niet meer mogelijk om naast elkaar te gaan zitten bij veel vakken.
Dan kom je toch gezellig bij mij in 401 zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef RayMania het volgende:
Okay, 428 is weg.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef De_Ananas het volgende:
Geruchten gaan dat de online ticketsite op dezelfde servers wordt gedraaid als FOK!
Vandaag kwam ik er precies om 9 uur in, bij andere wedstrijden is het wel eens voorgekomen dat ik 2 of 3 minuten voordat het open zou moeten gaan er al in zat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:12 schreef toma het volgende:
Gaat die webshop klokslag om 9 uur open of is ie een paar minuten daarvoor al beschikbaar?
ik keek om kwart over 9 op de klok en toen haastte ik me gruwelijk snel naar de webshopquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik er precies om 9 uur in, bij andere wedstrijden is het wel eens voorgekomen dat ik 2 of 3 minuten voordat het open zou moeten gaan er al in zat.
En wat nou als we nóg een ronde doorgaan, of nóg een?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ga niet. Kan niet nu alweer vrij vragen en het geld is ook wel redelijk op.
Alsof je zo veel wilt lullen tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Als je lang genoeg probeert lukt het wel. Maar als je met een hoop man wilt gaan is het al niet meer mogelijk om naast elkaar te gaan zitten bij veel vakken.
Daar hoop ik juist op. En dan wel op iets leuks natuurlijk. Werk op dinsdag en donderdag en moest anders in de 4 weken dat ik er nu werk al 3x op donderdag vrij vragen. Bij een eventuele volgende ronde heb ik weer wat meer geld en is het niet zo erg als ik weer vrij vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
En wat nou als we nóg een ronde doorgaan, of nóg een?
De kans is alleen groot dat ALS we doorgaan (en de speculaas-factor is nu wel heel erg hoog), dat we dan een Oost-Blokker loten. Bijna de helft komt uit Oost-Europa wat er nog in zit. En dat vind ik nou niet de meest fijne tripjes..quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Daar hoop ik juist op. En dan wel op iets leuks natuurlijk. Werk op dinsdag en donderdag en moest anders in de 4 weken dat ik er nu werk al 3x op donderdag vrij vragen. Bij een eventuele volgende ronde heb ik weer wat meer geld en is het niet zo erg als ik weer vrij vraag.
Waar kan je eigenlijk zien wie we nog eventueel tegen zouden komen als we doorgaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De kans is alleen groot dat ALS we doorgaan (en de speculaas-factor is nu wel heel erg hoog), dat we dan een Oost-Blokker loten. Bijna de helft komt uit Oost-Europa wat er nog in zit. En dat vind ik nou niet de meest fijne tripjes..
Prima toch. Beren op het veld. Moskou of Sint-Petersburg is ook wel tof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De kans is alleen groot dat ALS we doorgaan (en de speculaas-factor is nu wel heel erg hoog), dat we dan een Oost-Blokker loten. Bijna de helft komt uit Oost-Europa wat er nog in zit. En dat vind ik nou niet de meest fijne tripjes..
Pics?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maat van me wil ineens zijn zus 1x meenemen naar 410. Prima hoor maar dan ga je maar lekker bovenaan staan en niet voor de capo's..
Hehe, ik ken een gast die nam zn vriendin mee tijdens Ajax - Feyenoord met die rookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maat van me wil ineens zijn zus 1x meenemen naar 410. Prima hoor maar dan ga je maar lekker bovenaan staan en niet voor de capo's..
Nergens. Na Marseille opnieuw loten. Als, als, als.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk zien wie we nog eventueel tegen zouden komen als we doorgaan?
Heb je een visum nodig volgens mij, en dat is me financieel iets te gortigquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima toch. Beren op het veld. Moskou of Sint-Petersburg is ook wel tof.
Ik weet het. Dat zou wel heel jammer zijn. Maar eerst maar kijken of we doorgaan en daarna maar de mogelijkheden bekijken. Had graag naar Marseille gewild, maar het zit er gewoon echt niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mag ze toch geen capo's meer noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Marco van Basten: ,,Ajax heeft een mooi en rijk verleden en iedereen heeft de behoefte daar weer tegenwoordige tijd van te maken."quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nergens. Na Marseille opnieuw loten. Als, als, als.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |