quote:Welkom bij ING Chat, u chat met Gert
Gert: Goedemorgen Riro.
Gert: Wij doen ons best om de problemen bij Mijn ING weer op orde te brengen. Het is moeilijk om hierbij een indicatie te geven wanneer Mijn ING weer normaal functioneert. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Onze excuses voor het ongemak.
Een toffe peer die Gertquote:
quote:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Blijven proberen, er komt vanzelf een moment dat het lukt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:27 schreef toma het volgende:
ik probeer er nu al bijna een kwartier doorheen te komen. Maar het wil niet lukken
quote:Mijn ING niet beschikbaar
Wegens onderhoud is Mijn ING op dit moment niet bereikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor dit ongemak. Meer informatie
Neuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:34 schreef toma het volgende:
Als jullie nou eens allemaal je PC uitzetten dan kan ik rustig bestellen
Ja begrijp er niks van. Zit iedereen opeens met clubkaart achter de pc ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef jna het volgende:
VOlgens mij is dit trouwens wel redelijk uniek voor een thuiswedstrijd.
Ik versta mezelf niet onder boer, maar ben wel Brabander. Heb dus ook zo'n -niet doen-accent. En heb een schijthekel aan boeren. Carnaval is ook elk jaar een hel voor mij en moet ik me 4 dagen beheersenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lachen met al die boeren in het stadion
De meeste 'boeren' komen met de trein vanaf eindhoven en hebben geen metro nodig, dan is het vrij makkelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
Dan zijn er veel kleine kinderen hooliganquote:En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
af en toe, maar dan kom ik ook niet verderquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef jna het volgende:
Ik kom uberhaupt niet eens in het scherm waar ik een vak kan kiezen. Als ik op bestel druk in het wedstrijdoverzicht krijg ik:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Komen jullie daar wel doorheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |