DE OP IS HIER TE VINDEN! 
ik ook niet. En dan mogen de mensen die vaker naar een uitwedstrijd gaan mij maar een 'droeftoeter' vinden. Maar daar heb ik dan lekker schijt aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen nee tegen zeggen als ik daar heen kon.
Het was maar een grapjequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Rots het volgende:
Ach, had je een betere TT geweten dan? Laat die jongen lekker een topic openen haha.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vaag, je kon door het slotje posten![]()
Toma wordt mod![]()
Hier moeten we toch gewoon 15 punten halen toch? Dan komt er misschien nog enigzins iets van druk bij AZ te liggen.quote:8 mrt '09, 12:30 ADO Den Haag - Ajax
15 mrt '09, 14:30 Ajax - De Graafschap
22 mrt '09, 14:30 NAC Breda - Ajax
5 apr '09, 12:30 Roda JC - Ajax
12 apr '09, 16:30 Ajax - Willem II
Dat zou moeten ja. Maar je zult altijd zien dat we dat niet halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hier moeten we toch gewoon 15 punten halen toch? Dan komt er misschien nog enigzins iets van druk bij AZ te liggen.
NAC uit zou enigzins wat lastig kunnen zijn, maar die zijn nou ook niet echt in vorm de laatste tijd. Zal je net zien dat Ajax op het perfecte moment komt om die reeks om te buigen voor zequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:38 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou moeten ja. Maar je zult altijd zien dat we dat niet halen.
Uit de serie Heracles thuis en Vitesse uit hadden we ook 6 punten moeten halen vind ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hier moeten we toch gewoon 15 punten halen toch? Dan komt er misschien nog enigzins iets van druk bij AZ te liggen.
Echt serieus, bouw een normaal systeem daar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:58 schreef GieJay het volgende:
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Ik ga niet. Kan niet nu alweer vrij vragen en het geld is ook wel redelijk op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
Maar uit dit topic gaan dus alleen:
Kevin6188
LitmanenAFCA
Breach
kurk_droog?
Silenus?
Riro?
...
Nee joh, dat is het sfeerteamquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ahh tof voor je DenBetekent dat ook dat je met zulke grote sfeeracties als tegen feyenoord bezig gaat houden?
Op dit moment is er geen nieuws, maar ik zal je op de hoogte houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mocht je hier meer info over hebben, zou je me die dan kunnen PM'en. Als het mag natuurlijk.
Nee joh, je bent wel voorbarig, maar uiteindelijk willen we toch wel allemaal een Ajax stadion?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?
Schermen komen misschien een deel tijdens de laatste wedstrijd al, en anders na de zomer denk ik. De schermen zullen een stuk groter wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Den, Nog iets over het logo?
En die Sony schermen komen dit seizoen nog of in de zomer pas?
INGquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef Riro het volgende:
[..]
Kom ik er helemaal doorheen, kan ik niet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |