Eurokaartje is goedkoper, kun je gewoon in de bus bij de chaufeur kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef 2cv het volgende:
En dat voor maar 3 strippen
Gaat goedkomen![]()
Zojuist is hier een zak Lego afgegeven
http://www.bricklink.comquote:
Nee, afblijven, mijn ! *pets* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ! ! ! ! !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef maok het volgende:
TARA als jij nou aan je moeder vraagt of je bij 2cv mag spelen kunnen jullie gezellig lego-en bij 2cv op zolder
Ik had die winkel gespot ja !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en wist je dat in de stad sinds kort een Playmobil/Lego winkel is, aan de Oude Boteringestraat. Ze schijnen goedkoop te zijn, en ze hebben dozen staan die de normale doorsnee winkel niet heeft (zoals de 3 bovenstaande)
Dan weet ik wel waar ik volgende week een kijkje ga nemen. Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en wist je dat in de stad sinds kort een Playmobil/Lego winkel is, aan de Oude Boteringestraat. Ze schijnen goedkoop te zijn, en ze hebben dozen staan die de normale doorsnee winkel niet heeft (zoals de 3 bovenstaande)
Hij is niet te missen. Er hangen twee enorme LEGOvlaggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waar ik volgende week een kijkje ga nemen. Thanks voor de tip
2 x was in 1 zinquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef maok het volgende:
Nee, ik was slingers en de was aan het ophangen
Je taart is klaar, je krijgt roze bloempjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef maok het volgende:
Nee, ik was slingers en de was aan het ophangen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je taart is klaar, je krijgt roze bloempjes.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je taart is klaar, je krijgt roze bloempjes.
Roze taart, check. Wat voor één? En wanneer is hij jarig?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Krijgt TARA ook een taart als cadeautje?
In totaal zijn er 3 of 4 van die multivlaai taarten nodig, Ik neem dus jou enorme taart mee, mijn bakblik appeltaart en een arretjes cake en dan moet het wel genoeg zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef LoudGirl het volgende:
Dat denk ik ook, anders wordt ie misschien soppig. Voor hoeveel mensen moet je?
Ik kan je jurkje niet zien.. het flesje zit ervoorquote:
Lijn 6 dus hè..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef maok het volgende:
[..]
In totaal zijn er 3 of 4 van die multivlaai taarten nodig, Ik neem dus jou enorme taart mee, mijn bakblik appeltaart en een arretjes cake en dan moet het wel genoeg zijn.
Nou dit ging eigenlijk over trakteren op mijn werk, maandag pas dus.quote:
Blikjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kan je jurkje niet zien.. het flesje zit ervoor
Je wordt ook al oud hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef JH87 het volgende:
Ik ben verhuisd. De eerste krat is er al door, laatste verhuizers zijn net de deur uit.
Nu ben ik echt, écht moe.
Oh oké, welke lijn is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:50 schreef maok het volgende:
[..]
Nou dit ging eigenlijk over trakteren op mijn werk, maandag pas dus.
Welke lijn komt niet op de grote markt? Dan ben je niet zo ver van mijn werk af.quote:
sughtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Roze taart, check. Wat voor één? En wanneer is hij jarig?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:39 schreef JH87 het volgende:
Dit meen je niet, heb ik de afgelopen week Chinees - Shoarma - Frituur - Frituur - Chinees gegeten, weet ik nu al dat ik zoveel Chinees over heb van gisteren dat ik vanavond ook gedoemd ben tot Chinees, krijg ik een mailtje van een oud-huisgenoot die terug naar China gaat of ik morgen naar z'n afscheidsfeestje in Ni Hao kom.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |