Hoekstra, dat is de makelaar van het stelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dat is toch een makelaar? Hoe heet die knakker...
Nee, ik wacht nog op m'n centjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ben je al met je rijlessen begonnen?
Dat vind ik goed van je dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een vastgoedhandelaarNiet op consumentengericht echt....
[..]
Ik weet hetmaar vandaag had ik een bak huzarensalade! En terijl al min collegas 4 frikandellen hadden tussen de middag at ik trouw mijn brood op
![]()
Die auto morgen gaan we btw in Bedum halen, das vlak bij Groningen toch?
Heb je wel zo'n speciaal schaartje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben jaloezieën aan het zagen en knippen. Kutwerk.
Hoe... Euh. Hè? De een trekt de ander volgt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval:
Als julie morgen een rokende Land Rover met daarachter een Renault laguna zien rijden: dat zijn wij.
achter elkaar aan rijden gewoon.. met da laguna heen, met de laguna en LaRo terugquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe... Euh. Hè? De een trekt de ander volgt?
Wellicht is het een idee de laguna voorop te laten rijden ? Is misschien iets gezonder ...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval:
Als julie morgen een rokende Land Rover met daarachter een Renault laguna zien rijden: dat zijn wij.
Net m'n tweede Brand op.quote:
langzaamste voor... ik rijd niet voor mn lol in de patatkraamlucht als we samen oprijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee de laguna voorop te laten rijden ? Is misschien iets gezonder ...
Nee hoor. Vraag maar aan Alexxxxxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef Bradley33 het volgende:
Ik studeer nog, auto kost bakken met geld.
Die rijdt alleen maar in meuk dat van ellende bijna uit elkaar valt en alleen met ducktape nog op de weg te houden is.quote:
Oei... sterkte en succesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef JH87 het volgende:
PALM!
Ik had Freddie. Nu maar 's een laatste nacht hier doorbrengen.
Leuke fotoquote:
Dat was gisteren wel anders, en toen moest een vriend van mij natuurlijk verhuizenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:02 schreef JH87 het volgende:
Wat een prachtig verhuisweer trouwens. Zon, kom er maar in.
Nee, maar als je moet gewoon de eerste halte na het winkelcentrum (als je AH ed ziet) er uit. In het winkelcentrum is dan nog een halte voor de fietsenwinkel en dan is het die er na.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef 2cv het volgende:
Lijn 6 in Groningen, heeft die zo'n leuk TV schermpje waarop je de eerstkomende halte kan zien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |