Hoekstra, dat is de makelaar van het stelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dat is toch een makelaar? Hoe heet die knakker...
Nee, ik wacht nog op m'n centjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ben je al met je rijlessen begonnen?
Dat vind ik goed van je dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een vastgoedhandelaarNiet op consumentengericht echt....
[..]
Ik weet hetmaar vandaag had ik een bak huzarensalade! En terijl al min collegas 4 frikandellen hadden tussen de middag at ik trouw mijn brood op
![]()
Die auto morgen gaan we btw in Bedum halen, das vlak bij Groningen toch?
Heb je wel zo'n speciaal schaartje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben jaloezieën aan het zagen en knippen. Kutwerk.
Hoe... Euh. Hè? De een trekt de ander volgt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval:
Als julie morgen een rokende Land Rover met daarachter een Renault laguna zien rijden: dat zijn wij.
achter elkaar aan rijden gewoon.. met da laguna heen, met de laguna en LaRo terugquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe... Euh. Hè? De een trekt de ander volgt?
Wellicht is het een idee de laguna voorop te laten rijden ? Is misschien iets gezonder ...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval:
Als julie morgen een rokende Land Rover met daarachter een Renault laguna zien rijden: dat zijn wij.
Net m'n tweede Brand op.quote:
langzaamste voor... ik rijd niet voor mn lol in de patatkraamlucht als we samen oprijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee de laguna voorop te laten rijden ? Is misschien iets gezonder ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |