Eurokaartje is goedkoper, kun je gewoon in de bus bij de chaufeur kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef 2cv het volgende:
En dat voor maar 3 strippen
Gaat goedkomen![]()
Zojuist is hier een zak Lego afgegeven
http://www.bricklink.comquote:
Nee, afblijven, mijn ! *pets* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ! ! ! ! !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef maok het volgende:
TARA als jij nou aan je moeder vraagt of je bij 2cv mag spelen kunnen jullie gezellig lego-en bij 2cv op zolder
Ik had die winkel gespot ja !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en wist je dat in de stad sinds kort een Playmobil/Lego winkel is, aan de Oude Boteringestraat. Ze schijnen goedkoop te zijn, en ze hebben dozen staan die de normale doorsnee winkel niet heeft (zoals de 3 bovenstaande)
Dan weet ik wel waar ik volgende week een kijkje ga nemen. Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en wist je dat in de stad sinds kort een Playmobil/Lego winkel is, aan de Oude Boteringestraat. Ze schijnen goedkoop te zijn, en ze hebben dozen staan die de normale doorsnee winkel niet heeft (zoals de 3 bovenstaande)
Hij is niet te missen. Er hangen twee enorme LEGOvlaggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waar ik volgende week een kijkje ga nemen. Thanks voor de tip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |