quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef AskMe het volgende:
blckbb voor het openen van een paul-topic, eersteklas reis naar de prullenbak en neem paul mee
Die gaat in mijn fotoboekkiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef AskMe het volgende:
blckbb voor het openen van een paul-topic, eersteklas reis naar de prullenbak en neem paul mee
Pleeg zelfmoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:33 schreef Wukl het volgende:
Ik voor het op FOK! komen en mijn leven kwijtraken.
Kloont, kan nu pas eind februari terug mailen. Februari 2011.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef IntercityAPT het volgende:
kolonel-knalpiemel - Achterlijke posts en VVD-propaganda doe je maar op Telegraaf.nl
Gebande?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
Paul opent een fantopic voor een gebande, dus ook voor hem geld: eersteklas reis naar de prullenbak
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef AskMe het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:20 schreef Sjibble het volgende:
iedereen die in dit topic post - voor het baggeren met bans die niet zijn uitgedeeld.
Voeg daar maar een maand aan toe, naaktfoto's sturen naar admin's mag niet. Bah.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef thingamajig het volgende:
remlof, een week, voor baggeren en raar doen op YouTube
weer unbanned vanwege goed gebruik van tong bij MODquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Lariekoek het volgende:
Falco, wegens het mailen met tong80, verbannen
3 maanden wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik dacht dat dit het echte topic wasvond de reacties al zo raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |