Eén hele goeie morgenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 09:35 schreef Bos81 het volgende:
Borisz, jij bent toch altijd vroeg op op zondag?
Ik heb soms van die dagenquote:Op zondag 8 maart 2009 09:40 schreef Againzender het volgende:
Wel even schrikken hoor tong, jij op dit tijdstip.
Ja echt uitslapen heb ik nooit gekund.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:35 schreef Bos81 het volgende:
Borisz, jij bent toch altijd vroeg op op zondag?
Is mijn grootste hobbyquote:
Vorige week ook werd het een uur of drie dan sta ik gewoon weer om 09.00 of uiterlijk 10.00 naast mijn bed. Als ik dan eenmaal wakker ben val ik ook niet meer in slaap.quote:
Okee. Hier hetzelfdequote:
zelfs dat lukt me nietquote:Op zondag 8 maart 2009 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Hier hetzelfde
Ik slaap alleen uit als ik veel gedronken heb.
Yup... we gaan nu met de autoquote:Op zondag 8 maart 2009 10:08 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje stap op je fiets.
De kerkklokken luiden
Succesquote:
Je moet ook de bal het werk laten doenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds een jaar een klein half uurtje gevoetbald. Ik ga kapopt van de spierpijn.
Ik moest allemaal rare loopacties maken in de spits.quote:
Hey Lange.quote:
Ado altijd lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik plaats ff een hint
[ afbeelding ]Leuke hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
Het is idd een fruit soort.. (misschien is de hint vergezocht...quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik plaats ff een hint
[ afbeelding ]Volgens mij is het niet zo moeilijk. Wel heel leuk trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
leuk is het zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Wel heel leuk trouwens.
het is een mandarijn.... een kleinere versie van een sinaasappel (appelsientje)quote:
We wisten het natuurlijk al een tijdje, maar we mogen jullie nu dus in het openbaar feliciteren.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef appelsientje het volgende:
het is een mandarijn.... een kleinere versie van een sinaasappel (appelsientje)
Do the math
Gefeliquote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Do the math
hee feli man ! en dinnetje natuurlijk !quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef appelsientje het volgende:
Do the math
17 oktoberquote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Een mandarijntje is coming![]()
Wanneer ook weer?
Gisteren verteld aan de rest tijdens de verjaardag... heb je meteen iedereen tegelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We wisten het natuurlijk al een tijdje, maar we mogen jullie nu dus in het openbaar feliciteren.
HEbben ze die niet gewoon bij de officiele fanshop (site)?quote:
Ik had m al door, maar wilde natuurlijk dat je m zelf zou zeggenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Do the math
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had m al door, maar wilde natuurlijk dat je m zelf zou zeggen.
Gefelicteerd.
Thnxquote:
En op beide manieren correct.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:49 schreef Suijk het volgende:
He, die is op twee manieren te lezen, zie ik nu.
Welnee. Appeldinnetje heeft als maagd onbevlekt ontvangen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was dat de reden dat jullie moesten trouwen, appelsientje?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was dat de reden dat jullie moesten trouwen, appelsientje?![]()
Feli hoor.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Appeldinnetje heeft als maagd onbevlekt ontvangen.
wie gaat er dan ook zo hoog wonenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een woei langs mn ramenirritant geluid
en voor de volledigheid, het prachtige bouwwerk zelf:quote:
ik heb hier nog een ADO romper in de kast liggenquote:
Gebouw van binnen is wel geniaalquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor de volledigheid, het prachtige bouwwerk zelf:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Gebouw van binnen is wel geniaal.
Vooral die glasplaten he Bloes ?
Dat is nog eens een lastige Rubix Cube.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef RayMania het volgende:
Is dat trouwens Utrecht?
Wow, vet lange busquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De architect was geïnspireerd door het testbeeldquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lastige Rubix Cube.
Nog niet gestudeerd in Utrecht zeker ?quote:
neeeheeeeee dat is een ander gebouw van de HUquote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De architect was geïnspireerd door het testbeeld.
Zag het aan de bus. Typisch Utrecht.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeeheeeeee dat is een ander gebouw van de HU
[ afbeelding ]
Dat gebouw staat naast het gebouw waar ik werk. Afgrijselijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeeheeeeee dat is een ander gebouw van de HU
[ afbeelding ]
Niet van plan ook, veel te druk voor mijquote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog niet gestudeerd in Utrecht zeker ?die is vrij normaal hoor... maandag ochtend vol met studenten....
zucht mooi was die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |