Yup... we gaan nu met de autoquote:Op zondag 8 maart 2009 10:08 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje stap op je fiets.
De kerkklokken luiden
Succesquote:
Je moet ook de bal het werk laten doenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds een jaar een klein half uurtje gevoetbald. Ik ga kapopt van de spierpijn.
Ik moest allemaal rare loopacties maken in de spits.quote:
Hey Lange.quote:
Ado altijd lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik plaats ff een hint
[ afbeelding ]Leuke hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
Het is idd een fruit soort.. (misschien is de hint vergezocht...quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik plaats ff een hint
[ afbeelding ]Volgens mij is het niet zo moeilijk. Wel heel leuk trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
leuk is het zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Wel heel leuk trouwens.
het is een mandarijn.... een kleinere versie van een sinaasappel (appelsientje)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |