Ah dat is deze:quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb degene met de kaft waar Janneke wegrent, maar dat is dus een tweede druk, met 12 hoofdstukken?
In de tweede druk zijn hoofdstuk 8 en 9 toch samengevoegd? De eerste druk had er namelijk 13.
Ah, met deel 2: Terug naar de Peel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb de speciale editie uit 2007 met 23 hoofdstukken.
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn versie heeft maar 11 hoofdstukken, want ik vind sommige hoofdstukken niet tof dus die tel ik niet mee.
en een voorproefje uit "Toch maar weer weg uit de Peel" maar dat is maar 2 hoofdstukken, dus die tel ik derhalve niet mee. Tis wel een dikke pil zo, met 25 hoofdstukken over de peelquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, met deel 2: Terug naar de Peel.
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor jannekequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?
Nee dat was verwijderd door de uitgebreide erotische fantasiën over zijn jongste dochter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
Had de eerste druk ook niet een hoofdstuk waarin ze verliefd wordt op een van de gebroeders Beekman van Toon Kortooms? Dat was toch verwijderd in latere edities ivm auteursrechten of zo?
Was dat de versie je vorig jaar gelezen hebt dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor janneke.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor janneke.
Beekman & Beekman.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
Had de eerste druk ook niet een hoofdstuk waarin ze verliefd wordt op een van de gebroeders Beekman van Toon Kortooms? Dat was toch verwijderd in latere edities ivm auteursrechten of zo?
Ik denk dat ie hoofdstuk 3,141526 niet meerekent, als hij de pi-loze versie heeft dan... Ik heb de versie met pi.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Net als het boek, kan ik je vertellen! Eerst denk je... muu de peel, daar wil iedereen toch uit weg. Maar daarna wordt het vet spannend!quote:
ja volgens mij welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat de versie je vorig jaar gelezen hebt dan?
Vooral als Janneke naar Almere wil, en blijkt dat de Flevopolder nog niet is drooggelegd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net als het boek, kan ik je vertellen! Eerst denk je... muu de peel, daar wil iedereen toch uit weg. Maar daarna wordt het vet spannend!
Is dat de versie dat janneke dan bij jip gaat wonen? Want die heeft weer andere hoofdstukken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vooral als Janneke naar Almere wil, en blijkt dat de Flevopolder nog niet is drooggelegd.
En hoe weet je dat zo zeker dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
laat je niet neppen joh!.
14 hoofdstukken it is!
Ja lijkt mij ook het meest logische.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
14 hoofdstukken it is!
Heb jij het boek dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
14 hoofdstukken it is!
Hij rekent de proloog en epiloog mee, dat zijn geen hoofdstukken.. geloof me nou maar, het zijn er 12....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook het meest logische.
Bedankt voor je bijdrage.
Da's zo'n instinker, om die mee te tellen als hoofdstukken! Als ik dat toch destijds geweten had...quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij rekent de proloog en epiloog mee, dat zijn geen hoofdstukken.. geloof me nou maar, het zijn er 12....
Ik zou dan toch voor 15 gaan. Met het rechter nummerblok op je toetsenbord grenzen alle cijfers behalve de 0 daaraan. Dan heb je dus een foutmarge van 11 t/m 19!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef teamlead het volgende:
gewoon 14 neerzetten en je eventueel beroepen op een tikfout. Die 3 en die 5 zitten ook zo dicht bij de 4 dat het wel mis móest gaan
Ja dit lijkt me het beste, dankjewelquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef teamlead het volgende:
gewoon 14 neerzetten en je eventueel beroepen op een tikfout. Die 3 en die 5 zitten ook zo dicht bij de 4 dat het wel mis móest gaan
En het is al laat dus door vermoeidheid kan je makkelijk foutjes maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef teamlead het volgende:
Ja ik doe toch maar datquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor 15 gaan. Met het rechter nummerblok op je toetsenbord grenzen alle cijfers behalve de 0 daaraan. Dan heb je dus een foutmarge van 11 t/m 19!
Leraren mogen daar niet komen (geen scholieren meer), die halen hun samenvattingen van leraren.com.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me het beste, dankjewel![]()
En wat betreft de samenvatting nu van half A4 - 1 A4, hoe ga ik dat aanpakken?
Op scholieren.com staan er 2 maar ik denk dat de leraar daar wel zal kijken?
Dus hij hoeft alleen de eerste zin maar aan te passen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef koemleit het volgende:
samenvatting van scholieren.com halen. In eigen woorden vertellen. En klaar is kees.
Vaak is het zo dat leraren de eerste zin van een verslag in google intikken om tekijken of ze iets tegenkomen. Verder kijken ze vaak ook niet.
graag gedaan.
in feite wel ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus hij hoeft alleen de eerste zin maar aan te passen!
Jij speelt vals.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef Re het volgende:
vandaar dat ik ook meestal een zin uit het midden neem
Je typt gewoon:quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me het beste, dankjewel![]()
En wat betreft de samenvatting nu van half A4 - 1 A4, hoe ga ik dat aanpakken?
Op scholieren.com staan er 2 maar ik denk dat de leraar daar wel zal kijken?
Lettergrootte 100 en je hebt bijna een A4 gevuld!quote:Janneke woonde in de Peel. En toen ging ze weg.
Haha dat heb ik wel is eerder gedaan met geschiedenis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef koemleit het volgende:
samenvatting van scholieren.com halen. In eigen woorden vertellen. En klaar is kees.
Vaak is het zo dat leraren de eerste zin van een verslag in google intikken om tekijken of ze iets tegenkomen. Verder kijken ze vaak ook niet.
graag gedaan.
of je pakt exact het verslag van scholieren.com en zegt dat jij het op scholieren.com gezet hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel is eerder gedaan met geschiedenis.
Nog niet zo lang geleden.
Ik veranderde het begin van de 1e zin en verder veranderde ik bijna elke zin.
Hoe dan ook zei hij na afloop van de les dat hij een groot deel van mijn tekst op scholieren.com had gevonden en dat hij mij nog een kans gaf het opnieuw te maken.
Dussss... ik twijfel nog
*stil*quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou als slotzin toevoegen: Kortom, je kunt het meisje wel uit de Peel halen, maar de Peel nooit uit het meisje.
Goeie school! Al hadden ze je liever per direct moeten diskwalificeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef koemleit het volgende:
[disclaimer]
neem m'n tips niet al te serieus want ik heb echt alles gebruikt, ging altijd heel goed totdat ze er een paar weken voor het eindexamen achterkwamen.. Ik heb toen 7 door de leraar uitgezochte boeken moeten lezen + een handgeschreven verslag moeten maken op school terwijl de rest vrij had....Heeft weken tot een uur of 7 op school zitten betekend, anders mocht ik niet op examen. Dus kijk wat je met m'n tips doet.
[/disclaimer]
Oe, die is mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou als slotzin toevoegen: Kortom, je kunt het meisje wel uit de Peel halen, maar de Peel nooit uit het meisje.
Er staat datum en niveau bij die beide niet over één komen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je pakt exact het verslag van scholieren.com en zegt dat jij het op scholieren.com gezet hebt.
Jij hebt de eerste druk dus gelezen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef MPG het volgende:
Ik heb een deluxe editie met 19 hoofdstukken. Vergeet in je verslag trouwens zeker niet de relatie van Janneke met Hein Beekman te vermelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |