Ah dat is deze:quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb degene met de kaft waar Janneke wegrent, maar dat is dus een tweede druk, met 12 hoofdstukken?
In de tweede druk zijn hoofdstuk 8 en 9 toch samengevoegd? De eerste druk had er namelijk 13.
Ah, met deel 2: Terug naar de Peel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb de speciale editie uit 2007 met 23 hoofdstukken.
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn versie heeft maar 11 hoofdstukken, want ik vind sommige hoofdstukken niet tof dus die tel ik niet mee.
en een voorproefje uit "Toch maar weer weg uit de Peel" maar dat is maar 2 hoofdstukken, dus die tel ik derhalve niet mee. Tis wel een dikke pil zo, met 25 hoofdstukken over de peelquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, met deel 2: Terug naar de Peel.
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor jannekequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?
Nee dat was verwijderd door de uitgebreide erotische fantasiën over zijn jongste dochter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
Had de eerste druk ook niet een hoofdstuk waarin ze verliefd wordt op een van de gebroeders Beekman van Toon Kortooms? Dat was toch verwijderd in latere edities ivm auteursrechten of zo?
Was dat de versie je vorig jaar gelezen hebt dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
heeft jouw versie (indien het die ene met de kaft is waar janneke wegrent) ook 12 hoofdstukken?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor janneke.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een andere kaft, waar de peel wegrent voor janneke.
Beekman & Beekman.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
Had de eerste druk ook niet een hoofdstuk waarin ze verliefd wordt op een van de gebroeders Beekman van Toon Kortooms? Dat was toch verwijderd in latere edities ivm auteursrechten of zo?
Ik denk dat ie hoofdstuk 3,141526 niet meerekent, als hij de pi-loze versie heeft dan... Ik heb de versie met pi.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Net als het boek, kan ik je vertellen! Eerst denk je... muu de peel, daar wil iedereen toch uit weg. Maar daarna wordt het vet spannend!quote:
ja volgens mij welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat de versie je vorig jaar gelezen hebt dan?
Vooral als Janneke naar Almere wil, en blijkt dat de Flevopolder nog niet is drooggelegd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net als het boek, kan ik je vertellen! Eerst denk je... muu de peel, daar wil iedereen toch uit weg. Maar daarna wordt het vet spannend!
Is dat de versie dat janneke dan bij jip gaat wonen? Want die heeft weer andere hoofdstukken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vooral als Janneke naar Almere wil, en blijkt dat de Flevopolder nog niet is drooggelegd.
En hoe weet je dat zo zeker dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
laat je niet neppen joh!.
14 hoofdstukken it is!
Ja lijkt mij ook het meest logische.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
14 hoofdstukken it is!
Heb jij het boek dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef koemleit het volgende:
14 hoofdstukken it is!
Hij rekent de proloog en epiloog mee, dat zijn geen hoofdstukken.. geloof me nou maar, het zijn er 12....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook het meest logische.
Bedankt voor je bijdrage.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |