quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Vind dat wel een goede grap. Heb je dat tshirt gekocht?
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan loesjequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]Nee. Ik heb 'm van Loesje! Dat meiske is zwaar geniaal.
quote:
Ik ken iemand die schrijft voor Loesjequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan loesje
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/418751/3414b69e/speltip_9.html
Disjfa juicht 10 min lang na het scoren van het winnende punt bij tafel tennis!
Check ook ff die compilatie Edje die is ook tof!quote:
quote:
Gezien, beetje irritant dat hij terugspoelt en dan nog een keer langzaam laat zien. Slowmotion met deze kwaliteit voegt echt niks toequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check ook ff die compilatie Edje die is ook tof!
Dat wijf wil je toch gewoon keihard slaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
WTF is dit
Idd te ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat wijf wil je toch gewoon keihard slaanEn die dude
Jezus gast.
Hoiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef koei het volgende:
hoi!
Ik weet maar ze waren zo tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus AQuila, het linkdump topic is 4 topic terug
http://www.dumpert.nl/med(...)at_borsten_zien.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef Lyzio het volgende:
Die nippleslip compilatie is ook heul niet leuk'Meisje laat borsten zien' is overigens wel smullen
Carli Banks
Mij wou die nooit zijn Juiced 2 verkopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef lennartb.nl het volgende:
oja koei, wil je spanky voor me slaan? Zn game heeft de xbox gemold
http://www.dumpert.nl/med(...)delijk_een_date.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)at_borsten_zien.html
She's perfect
Geert doet het goed tegenwoordig had ik begrepen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet maar ze waren zo tofVooral Geert
Kerstprijsvraag, die was van hem geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij wou die nooit zijn Juiced 2 verkopenHoezo doet die wel een game naar jou
![]()
!!!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)delijk_een_date.html
Je bent niet eens bevoegd om dat te doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij stel ik SC # 67 in het teken van Dumpert!
Echt wel!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent niet eens bevoegd om dat te doen
Ik was het (bij het maken van de TT), maar je bent te laat AQ!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent niet eens bevoegd om dat te doen
Bart is een puike mod, die zal dat nooit doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb van Bart verregaande bevoegdheden gekregen!
Dan ben je gewoon gay als je dat doetquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef Lyzio het volgende:
Heeft iemand dat trouwens ook op Geenstijl gelezen van die dude die via zo'n formulier 300+ leden heeft geworven voor Powned? En daar dik 1000¤ rijker van geworden is?Waarom verzin ik niet zoiets.
Je zult het wel horen als die er is!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bart is een puike mod, die zal dat nooit doen.
Vroeger, toen jij nog in je eigen stront lag te graaien deden we niet aan een nummer reeks. Behalve 1337 want da's het enige nummer dat telt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Nep SC dit!
Sommige SCén zitten al bijna aan den 1000 topiecs!
Was er voor deze SC iets anders in GAM?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb van Bart verregaande bevoegdheden gekregen!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zult het wel horen als die er is!
Slotje.quote:
Dit is al de zoveelste keer dat die op het verkeerde moment komt! Toen ook met dat fantopic daar was die ook 3 sec later al bijquote:
Je vergeet 69quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Poit het volgende:
Behalve 1337 want da's het enige nummer dat telt!
Ik had ze toch graag gehadquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon gay als je dat doet
Oeh, ja! Natuurlijk.. Kan merken dat ik in m'n kop nog Helgast aan het afschieten benquote:
Aquila, deze moet je dan ook zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/296731/7f21f75b/wegwezen_.html
Schitterend
Goed hequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 van de 5 topic zijn ook van jou
Ow en Windows :
Serieus.. Was ik maar zo kick...quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aquila, deze moet je dan ook zien: Klik
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aquila, deze moet je dan ook zien: Klik
1/10quote:
Nee, hij was leukquote:
Ik ga er geen tijd in steken, aangezien ik er geen zin in heb.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, hij was leuk
Maar waar is jullie fabuleuze OP nu??
Ik kom GAM niet uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Komen jullie trouwens wel eens ergens anders op het forum dan GAM?
Was ie lang?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen jij nog in je eigen stront lag te graaien deden we niet aan een nummer reeks. Behalve 1337 want da's het enige nummer dat telt!
Oh, en Killzone uitgespeeld. Donders wat een vette game is dat zeg.
Wel tof om te zien, speel je een game uit zie je allemaal Nederlandse namen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, hij was leuk
Maar waar is jullie fabuleuze OP nu??
Voorheen altijd in KLB. Maar sinds daar een mod-war gaande is blijf ik daar weg. Pauperesk zooitje mensenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Vertel dudequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voorheen altijd in KLB. Maar sinds daar een mod-war gaande is blijf ik daar weg. Pauperesk zooitje mensen
Ik kom in GAM, DIG, GCC, FP, FC, FOK. En af en toe in ONZ en KLB.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Bij deze krijg je de opdracht om er eentje te makenquote:
Nja, je had daar door de users zo een gemaakt kaste-systeemquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel dude![]()
Ik wil weten hoe en wat please
Dat kaste systeem hebben ze hier ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nja, je had daar door de users zo een gemaakt kaste-systeemCoole users bovenaan en paupers onderaan. En toen moest er een mod weg, weet even niet meer wie. En toen werd Boswachter MOD en ook nog voor even Juup. En toen was het niet meer leuk. En toen was Lyzio verdrietig.
De huidige moderators lieten de users stemmen op nominatie-moderators. En dan krijg je vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kaste systeem hebben ze hier ook![]()
![]()
Maar ik snap nix van je verhaal hoezo er dan een MOD war kon komen![]()
Wat deden die lui dan?
Niet echt heel lang eigenlijk maar wel vet intens en kneiter moeilijk.. Resistance 2 was appeltje eitje vergeleken met deze game..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Was ie lang?
Wel vet die nederlandse namen, neerlands trots
Slechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De huidige moderators lieten de users stemmen op nominatie-moderators. En dan krijg je vriendjespolitiek.
Oke duidelijk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De huidige moderators lieten de users stemmen op nominatie-moderators. En dan krijg je vriendjespolitiek.
Ik Chrono Trigger...quote:
Ik zit lekker aan een bakkie kruidentheequote:
Ik ookquote:
Welke richting ga je in vanaf het station?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, ik ga naar Groningen ( fifa spelen en bitches playen )
Fijne avond allemaal !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een bakkie kruidenthee
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ookEn dat samen met riverdance-muziek
Wat kan fout toch lekker zijn. Vrouwlief is toch nog werken
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Bart het volgende:
* Bart schenkt even een Glenfiddich Solera Reserve in.
FUCK YEAH! Glenfiddich is sowieso heel lekkerquote:
Hij woont in de oosterpoort. Weet niet precies waar. Als ik uit de trein kom ga ik naar de oosterpoort.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke richting ga je in vanaf het station?
Al zwaaiend met mijn lightsaber-zwaard en gravityboots aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Als vrouwlief van huis is zet je riverdance muziek op?
Ah dan kom je niet langs mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij woont in de oosterpoort. Weet niet precies waar. Als ik uit de trein kom ga ik naar de oosterpoort.
Dan is dan wel weer very awesome!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Al zwaaiend met mijn lightsaber-zwaard en gravityboots aan.
En deze:quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Al zwaaiend met mijn lightsaber-zwaard en gravityboots aan.
Echt nietquote:
Is ie ookquote:
Lucky Strikesquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Lyzio het volgende:
Ik vermaak me anders ook prima met m'n Grafenwalder, Lucky Strikes, Slip Into Spring en FOK!
Stiekem wil ik toch die fles whiskey.
Ik heb ook deze nog staan:quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Lyzio het volgende:
Ik vermaak me anders ook prima met m'n Grafenwalder, Lucky Strikes, Slip Into Spring en FOK!
Stiekem wil ik toch die fles whiskey.
klopt, als je nog stickers hebt is dit je kans. En als je de beer van leeuwarden wilt zien ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ah dan kom je niet langs mij
Als je met je rug naar het station staat moet je gewoon naar rechts lopen. Dan kom je bij de oosterpoort uit
Ik heb geen stickers meer sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
klopt, als je nog stickers hebt is dit je kans. En als je de beer van leeuwarden wilt zien ook
Niet zoveel meer te doen daar nu denk ik. Als je vanuit het station Links, Rechts, rotonde over, links gaat, en dan de straat uit loopt en LENNAAAAART roept, gooi ik een leeg flesje bier van het balkon naar je hoofdquote:
Kijk maar uit. Dadelijk wordt je ge-ass-raped door drie woeste negers met stokken.quote:
Ik zou best even met een stok naar het station kunnen wandelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Dadelijk wordt je ge-ass-raped door drie woeste negers met stokken.
Ik zie geen tieten.quote:
doe ik, en ik film alles, maar ik bedoel in leeuwarden is het rustig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet zoveel meer te doen daar nu denk ik. Als je vanuit het station Links, Rechts, rotonde over, links gaat, en dan de straat uit loopt en LENNAAAAART roept, gooi ik een leeg flesje bier van het balkon naar je hoofd
Wat een mooie flesquote:
Je kan niet filmen met een iPhone toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
doe ik, en ik film alles, maar ik bedoel in leeuwarden is het rustig.
mensen denken wel 3 keer na voordat ze mij aanraken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Dadelijk wordt je ge-ass-raped door drie woeste negers met stokken.
Moet je referrers uitzetten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef lennartb.nl het volgende:
WAAROM KRIJG IK 'STOPPEN MET ALCOHOL' BANNERS
jailbreak vriend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kan niet filmen met een iPhone toch?
Ik doe ook al 4 jaar met die fles, hij is nog voor 1/3e volquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een mooie flesZonde om open te maken.
Geloof het of niet, maar mijn vriendin heeft dus eenzelfde t-shirtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef Bart het volgende:
Ik geloof dat dat mijn whisky's zijn.
Iemand vroeg tieten?
[ afbeelding ]
Beer die je bent!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mensen denken wel 3 keer na voordat ze mij aanraken.
denk jequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn vriendin heeft dus eenzelfde t-shirtZe slaapt er gelukkig alleen maar in.
Je was me voorquote:
:p ik overdrijf niet. Check mn foboquote:
Paars met roze bear force one dan. Ook goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
:p ik overdrijf niet. Check mn fobo
goedzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Paars met roze bear force one dan. Ook goed.
Ja die had ik al gezien jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
:p ik overdrijf niet. Check mn fobo
geniaal, moest echt lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien ja
Maar ik zeg ook niet dat je geen beer bent, ik insinueer gewoon dat je andere beren in de kont neukt
Waarom slaapt iedereen vandaag zo vroegquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Lyzio het volgende:
Lyzio gaat zich naast zijn wederhelft nestelen. Dag lieve mensen
fijne avond vent.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Lyzio het volgende:
Lyzio gaat zich naast zijn wederhelft nestelen. Dag lieve mensen
je hebt nog 1 min.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
NOG NIET EENS 11 UUR!
Ik moet nog een krat opmaken, de helquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik moet nog een krat opmaken, de hel
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Zit een lekker wijf tegenover me, ze vroeg of ik de beer van leeuwarden was, heb maar sportief nee gezegd, anders zit ik er de hele avond aan vast....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
Toen vroeg ze of de verhalen waar zijn die over mij rondspoken. Heb niks gezegd, ben opgestaan en maar in de 2e klas gaan zitten.
hoezoquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]Weet je zeker dat je wel fit genoeg bent de deur uit te gaan??
quote:
Die heeft nog hongerquote:
Maar Superbeer?? Hoe moet het met het oude vrouwtje die met haar rollator vast zit op het treinspoor???quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Nu neuk ik die chick terwijl ik dit typ, trein bestuur , muziek aan het luisteren ben op mijn iPod en de reizigers toespreek.
Baas Beer!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Nu neuk ik die chick terwijl ik dit typ, trein bestuur , muziek aan het luisteren ben op mijn iPod en de reizigers toespreek.
geen idee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft nog honger
[..]
Maar Superbeer?? Hoe moet het met het oude vrouwtje die met haar rollator vast zit op het treinspoor???
het is donker lulquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb je de lama al gezien zo'n 1/3 vanaf leeuwarden?
Maar ken je die lama wel?quote:
ik had inderdaad moeten zeggen dat ik mijn nightvision nog moet pakken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
Jahoor, meneer kan wel een wijf neuken, de trein besturen en herpes op het internet opzoeken tegelijk maar een beetje nightvision zit er niet in..![]()
Volgens mij jok je!!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef Fallen het volgende:
ik wil ook een verhaaltje!
Kan niet slapen....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef koei het volgende:
Nee Poit Fallen, daarvoor had je eerder naar bed moeten gaan! Het is nu al te laat!
Moet je maar eens opletten, 1/3 vanaf leeuwarden, en dan aan de linkerkant als je vanaf lwd denkt. Woont een lama in een tuin bij een huis, met een ezel en geiten enzo.quote:
quote:
Yeah, kom dan. Bring it on.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Stelletje vroeg slapende HOMOS!
En we hebben tenminste werk in deze tijdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yeah, kom dan. Bring it on.
Ik ben morgen ten minste uitgerust als ik weer een hele dag moet werken.
En de ander heeft geld te bestedenquote:
Ik ga vet veel geld verdienen laterquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En de ander heeft geld te besteden
En ja ooit zul je meer dan mij verdienen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef Rkatier het volgende:
Een nacht in het kabouterhuisje
[verhaal]
Een glaasje water en dan braaf gaan slapen Fallen.
Dat doe je dus totaal verkeerd. Je laat AQuila voor 8 euro p uur werken, jij strijkt 12 op zonder ook maar 1 minuut iets gedaan te hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ga vet veel geld verdienen latergister nog een baantje van 20eu p uur afgeslagen, te min voor mij
Ik heb een verhaal gepost en doe maar net als of ik er zo uitziequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Poit het volgende:
ik vind koei maar stom... geen verhaal voorlezen. en dat terwijl ik net bedtime stories gezien heb... *snif*
Tja mijn stem wil je uberhaupt niet meer horen. Dan krijg je een zwaar verkouden oosters accent. Dan kun je er totaal geen vrouw meer bij fantaseren.quote:
Je hebt gelijk, ik ga slapenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga slapen
edit: ik ga een wijs man als Lennart natuurlijk niet tegenspreken.
Laterz
Hey, stil eens. Ik probeer te slapen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Poit het volgende:
lukt niet... ik ga zelf wel een verhaaltje lezen...
Uit met die computer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey, stil eens. Ik probeer te slapen.![]()
Ik denk dat op het moment dat jij naar bed ging ik eruit roldequote:
Toen zat ik al een half uur in de treinquote:
Toen stond ik te douchenquote:
Echt serieuz! Sjiiiit! Lekker kut dan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Lyzio het volgende:
Wie komt me losmaken?Al vanaf 09.00 open en alleen drie Fransozen binnen gehad. Ze zijn weer blij met me aan 't eind van de dag. Komkommertijd
Nou nog één kopje koffie dan, daarna wat leuke kopietjes makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef Lyzio het volgende:
NEE DISJFA! Ze staat onder in de winkel. Ik zit nu boven, me druk te maken over mijn 'administratieve taken'.
Lees: FOK!ken en koffie drinken.
Dus ze zit liever onderquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef Lyzio het volgende:
NEE DISJFA! Ze staat onder in de winkel. Ik zit nu boven, me druk te maken over mijn 'administratieve taken'.
Zal niet gaan. Ik moet dadelijk naar een ander filiaal knallen omdat onze voorraad naar de klote aan het gaan is. Indirect een compliment natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou nog één kopje koffie dan, daarna wat leuke kopietjes maken
Wat voor winkel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef Lyzio het volgende:
Lees: FOK!ken en koffie drinken.
De Coach in Maastricht.quote:
En daar verkopen ze wasmachines? Hamburgers? Louis van Gaal?quote:
Is het die ene met BA?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n absurde tell sell reclame gezien
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:33 schreef Lyzio het volgende:
Moest aan Friends denken![]()
Rachel, could you come in here for a second?
Als Chandler vastzit aan de bureaustoel van Rachel's baas (Joanna)
http://www.coachsports.nl/quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
En daar verkopen ze wasmachines? Hamburgers? Louis van Gaal?
Nee nog veel erger!quote:
Die ken ik jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee nog veel erger!
Het was een soort deken met mouwen zodat je warm bleef en nog een boek kon lezen ofzo. En het zag er zo belachelijk uit! Maar toen gingen ze vet veel voorbeelden laten zien wat je ermee kunt; je kind knuffelen, je huisdier op schoot nemen, een sok breien en nog meer irrelevante dingen
En de naam van dat ding: SNUGGIE!
Je had het moeten zien het was prachtig
straks als ik thuis ben maar ff opzoeken bij youtubequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee nog veel erger!
Het was een soort deken met mouwen zodat je warm bleef en nog een boek kon lezen ofzo. En het zag er zo belachelijk uit! Maar toen gingen ze vet veel voorbeelden laten zien wat je ermee kunt; je kind knuffelen, je huisdier op schoot nemen, een sok breien en nog meer irrelevante dingen
En de naam van dat ding: SNUGGIE!
Je had het moeten zien het was prachtig
Zo'n wijf deed dat ding ook aan op de tribune bij een ballgamequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die ken ik jaPlaatsvervangende schaamte krijg ik ervan.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef Lyzio het volgende:
Je kind knuffelen vond ik persoonlijk het hoogtepunt.
Bakkerij Bart als overbuurman hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb honger maar niet echt ontbijt hier
Ik ben gewoon zelf bakker Bart als ik honger heb, gooi ff hamburgertje of eieren met spek in de panquote:
Tja het zat er aan te komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef disjfa het volgende:
Dan ga je dood lennieboy.
Ook lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zelf bakker Bart als ik honger heb, gooi ff hamburgertje of eieren met spek in de pan
En jij bent zeker een actieve donderquote:
Ik hou de schijn hoog dat ik ook daadwerkelijk iets doequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij bent zeker een actieve donder
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Tyfus bende in de SC! Ben blij dat ik er vanaf maandag niet meer kom!
De bakkerij van bart die hier zit is echt heel gul lijkt het wel, ik eet altijd 2 grote Italiaanse bollen, 1 met filet american en 1 gezond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
Toen ik nog bij het UWV in Hengelo werkte ging ik liever naar zo'n 'kaasboertje' want die had die lekkerste broodjes gezond (nog steeds trouwens), ik vond die van bakkerij bart in Hengelo maar niks.
Als ik hetzelfde geld uit zou geven in de supermarkt aan een Italiaanse bol en Filet Americain, dan kan ik ook een compleet bakje erop smeren. Puilt het ook uit. Dat is geen gulheid, dat is mensen laten denken dat ze gul zijn zodat ze vaker terugkomen. Maar je betaalt toch echt zelf voor dat uitpuilenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De bakkerij van bart die hier zit is echt heel gul lijkt het wel, ik eet altijd 2 grote Italiaanse bollen, 1 met filet american en 1 gezond.
Die met filet puilt altijd uit elkaar als ik een hap neem.
Het is gewoon makkelijk, ik ben vaak wel tegen de 10 euro kwijt. En dat echt 3 of 4 ochtenden in de weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde geld uit zou geven in de supermarkt aan een Italiaanse bol en Filet Americain, dan kan ik ook een compleet bakje erop smeren. Puilt het ook uit. Dat is geen gulheid, dat is mensen laten denken dat ze gul zijn zodat ze vaker terugkomen. Maar je betaalt toch echt zelf voor dat uitpuilen
En als je zelf varkens houd kan je ook zelf je filet american maken, ben je nog goedkoper uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde geld uit zou geven in de supermarkt aan een Italiaanse bol en Filet Americain, dan kan ik ook een compleet bakje erop smeren. Puilt het ook uit. Dat is geen gulheid, dat is mensen laten denken dat ze gul zijn zodat ze vaker terugkomen. Maar je betaalt toch echt zelf voor dat uitpuilen
filet americain is geen varkensvlees... maar het blijft goor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als je zelf varkens houd kan je ook zelf je filet american maken, ben je nog goedkoper uit
Ik wist het niet zeker, denk zet een willekeurig eetbaar broodje op pootjes neerquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
filet americain is geen varkensvlees... maar het blijft goor!
Dat is puur een questie van smaak en ik vind het bv weer lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
filet americain is geen varkensvlees... maar het blijft goor!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is puur een questie van smaak en ik vind het bv weer lekker.
en inderdaad het is gemaakt van rundvlees (vaak biefstuk)
Maar een paard kan daarintegen makkelijk in de gang. Of we gaan koei opeten, maar dat is ook niet aardig.quote:
psies!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar een paard kan daarintegen makkelijk in de gang. Of we gaan koei opeten, maar dat is ook niet aardig.
Ik ga me ff terug trekken om me bikkelhard diep te schamenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
(het bijft goor om varkens te houden om een broodje filet americain te maken....)
![]()
Yepquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Edwinuss het volgende:
Your musical compatibility with rkatier is VERY HIGH
Music you have in common includes Interpol, Red Hot Chili Peppers, Coldplay, The Killers and Queens of the Stone Age.
Jammer dat het niet met spraak was, dan had je het verschil wel gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef disjfa het volgende:
Maar jullietwee zijn toch gewoon kloontjes
Was dat maar waar, had je maar gelijk, dan had ik al die voiceberichten nooit gehoord op XBLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |