abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 27 april 2009 @ 23:10:49 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68442863
Ik zoek de titel van de volgende film:

Een jongen vind het maar niks dat hij zo klein/jong is, en op een dag ziet hij zo'n waarzegger/zoltan-apparaat staan. Hij wenst dat hij ouder is, en de volgende dag wordt hij wakker als een volwassen man. Daarna krijgt hij een baan bij een speelgoedbedrijf en hij verzint de beste speeltjes, omdat hij die zelf altijd wil hebben als jochie Op het einde van de film loopt hij langzaam over straat naar huis, eerst als man, daarna zie je hem steeds kleiner worden tot het weer een jochie van 10 (?) is

Alvast bedankt

Edit Ik verander 1 woordje in google en ik heb em Het was Big, emt Tom Hanks
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68450338
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef Btutwice het volgende:

[..]

Jeps dat was em. Thnx, op mist kon ik weinig vinden. Maar nu ik de titel zie, weet ik het weer. Thnx!.
oeh ik wist er ook een keer één
met andere woorden, graag gedaan hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68502169
Ik zoek de titel van een film, probleem is dat ik niet meer weet hoe het verhaal precies ging, alleen een paar scènes...

Het main verhaal is dat er 1 man is die zijn eigen vrienden (of leden van zijn SWAT éénheid, idk) afmaakt.
Hij gebruikt hierbij de zwakke punten van die mensen.

De moordenaar is in hun midden... Hij doet wat bij hun in het drinken en ze vallen allemaal onder narcose (of bewusteloos) en als ze wakker worden zien ze op de muren allemaal cijfers, die ze moeten ontcijferen om er achter te komen hoe laat iemand vermoord word...
Elke keer als er iemand dood gaat vinden ze een kapot horloge met de wijzers stil gezet op de tijd dat de volgende dood gaat...

BV: Er is 1 man (of vrouw, weet het niet meer zeker) die rookt... op een gegeven moment staat dat persoon op een dak ofzo, en steekt hij/zij een sigaret op, er blijkt een stof in te zitten die hem van binnenuit doet verbranden/verteren...

ander voorbeeld: Een man kan moeilijk lopen na een gevecht ofzoiets en ligt in een lift, als de lift deuren open gaan gebruikt hij zijn pistool (zijn zwakke plek aangezien hij die altijd bij zich heeft).
Het pistool is gesaboteerd en de achterkant ontploft in zijn gezicht...

laatste voorbeeld:
1 van de mensen is een man die veel verstand af heeft van dingen maken ofzo, dit word ook zijn ondergang. HIj wil een leiding maken ofzo, en komt hard onder stroom te staan...

het genre is volgensmij actie/horror

heeft iemand enig idee?
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  woensdag 29 april 2009 @ 16:13:37 #179
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68502277
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef BriaNL het volgende:
Ik zoek de titel van een film, probleem is dat ik niet meer weet hoe het verhaal precies ging, alleen een paar scènes...

Het main verhaal is dat er 1 man is die zijn eigen vrienden (of leden van zijn SWAT éénheid, idk) afmaakt.
Hij gebruikt hierbij de zwakke punten van die mensen.

De moordenaar is in hun midden... Hij doet wat bij hun in het drinken en ze vallen allemaal onder narcose (of bewusteloos) en als ze wakker worden zien ze op de muren allemaal cijfers, die ze moeten ontcijferen om er achter te komen hoe laat iemand vermoord word...
Elke keer als er iemand dood gaat vinden ze een kapot horloge met de wijzers stil gezet op de tijd dat de volgende dood gaat...

BV: Er is 1 man (of vrouw, weet het niet meer zeker) die rookt... op een gegeven moment staat dat persoon op een dak ofzo, en steekt hij/zij een sigaret op, er blijkt een stof in te zitten die hem van binnenuit doet verbranden/verteren...

ander voorbeeld: Een man kan moeilijk lopen na een gevecht ofzoiets en ligt in een lift, als de lift deuren open gaan gebruikt hij zijn pistool (zijn zwakke plek aangezien hij die altijd bij zich heeft).
Het pistool is gesaboteerd en de achterkant ontploft in zijn gezicht...

laatste voorbeeld:
1 van de mensen is een man die veel verstand af heeft van dingen maken ofzo, dit word ook zijn ondergang. HIj wil een leiding maken ofzo, en komt hard onder stroom te staan...

het genre is volgensmij actie/horror

heeft iemand enig idee?
Jep ik ken hem. Ben alleen de titel kwijt . Zitten ze niet op een of ander eiland ook ofzo? Helemaal verlaten. En dan komen ze die vent weer tegen en die heeft dan iemand zo opgehangen als een puppeteer? Kan het mis hebben hoor .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68502323
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef -SG- het volgende:

[..]

Jep ik ken hem. Ben alleen de titel kwijt . Zitten ze niet op een of ander eiland ook ofzo? Helemaal verlaten. En dan komen ze die vent weer tegen en die heeft dan iemand zo opgehangen als een puppeteer? Kan het mis hebben hoor .
Ja nu je het zegt! Klopt! haha! nu alleen de titel nog, hehe

Edit: heb m al! Ik voegde er 1 keywoord van je bij en ik had m! haha

Mindhunters

dankje!

[ Bericht 7% gewijzigd door BriaNL op 29-04-2009 16:16:35 (.) ]
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  woensdag 29 april 2009 @ 16:21:00 #181
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68502587
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:14 schreef BriaNL het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt! Klopt! haha! nu alleen de titel nog, hehe

Edit: heb m al! Ik voegde er 1 keywoord van je bij en ik had m! haha

Mindhunters

dankje!
Ik heb niet veel gedaan hoor.

iig graag gedaan.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68502718
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik heb niet veel gedaan hoor.

iig graag gedaan.
integendeel: met het woord puppeteer vond ik m, dus je hebt alles gedaan, haha...
  woensdag 29 april 2009 @ 18:32:52 #183
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_68506791
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Airforce1 het volgende:
Ben op zoek naar een titel van een romantische drama film waar een man een vrouw ontmoet die hem weer laat leven in de zin van spontane dingen doen in plaats van het vaste pad van de goede baan etc, herinner me nog een paar scenes waaronder:

Dat de man bij een interview voor een baan ook zijn ontmoette vriendin meenam of tegenkwam en zij nogal erg dronken is een grapjes maakt.

En een scene in park waar in het midden een soort van boog staat en dat ze beiden aan elke kant van de boog staan om te zien of ze elkaar kunnen horen en ik dat het de vrouw nogal dramatisch reageerde.

Verder was zij iemand die een slecht verleden heeft gehad met relaties.

hoop dat het voldoende info is.
Heb hem gevonden.

heb de volgende woorden ingevoerd in google en gevonden binnen een minuut
woorden: romantic comedy man meets girl college drunk

my sassy girl
http://www.imdb.com/title/tt0404254/

I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  woensdag 29 april 2009 @ 18:43:07 #184
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_68507089
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een tekenfilm, waarvan waarschijnlijk niemand een idee heeft waar ik het over heb.

Een jaar of tien geleden (of 12?) werd er op de publieke omroep een comedy-tekenfilm uitgezonden met in de hoofdrol rare (witte?) zombies. Iemand enig idee wat het ook alweer was?
enige wat ik kan vinden

Mummies Alive!

Tutenstein opening
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_68558311
Hallo! Welke film zit er onder deze sparta popjes verstopt?

Kannermaarnieopkomen...
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:35:57 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68558353
Is een scene uit SNL. A night at the roxbury zou je moeten helpen (Chris Kattan, Will Ferrell, Jim Carrey)

Deze dus:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68559064
DANK! Fantasties...wat was DAT een foute film.
Snel maar weer eens kijken
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:26:46 #188
187181 FictionalFenna
fffffriction
pi_68571148
Ik zoek een film, maar heb er maar 1 scene van gezien:
Het speelt zich af op een filmset, maar wel buiten. De locatie is ergens in een woestijn of een plek met veel zand. Er zitten twee mannen in de auto, midden in de woestijn en 1 daarvan stapt uit en bij het uitstappen laat de hele deur van de auto los. Vervolgens wordt er 'cut' gezegd en de scene wordt opnieuw gefilmd en alweer laat de autodeur los. Dit gaat zo even door en omdat het steeds fout gaat, wordt er iemand boos.

Weet iemand uit welke film dit komt?
I HATE MUSIC
pi_68598423
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:43 schreef Airforce1 het volgende:

[..]

enige wat ik kan vinden

Mummies Alive!

Tutenstein opening

Nee, dit is 'm niet. Maar bedankt voor de moeite!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:30:49 #190
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_68607179
Ik zoek de titel van een film waarvan ik alleen het begin heb gezien. Was ergen tussen t jaar 93 en 99 op een belgische zender (canvas ofzo?). K heb echt geen idee meer welk jaar nu precies.

Het begon met een zonsopgang. De zon was vol in beeld en je zag hem langzaam opkomen (uit de zee dacht ik). Een man werd wakker, ging zich aankleden etc. en ging de deur uit. Hij ging de stad in, maar kwam er al snel achter dat er in de verste verte niemand te bekennen was. Al vanaf het moment dat hij was opgestaan was hij niemand tegen gekomen. Hij ging dus een beetje de stad doorzoeken. Kwam op een gegeven moment bij een wc waar de deur op slot zat, keek onder de deur door maar zag niemand. Hij was dus echt alleen op de wereld zoals het leek. De rest heb ik niet meer gezien. Iemand enig idee welke film dit is geweest?

Mischien was het wel gewoon een slechte b film, geen idee. Maar het had vroeger wel indruk op me gemaakt en ben er nu nog steeds niet achter welke film dat nu is geweest.
  zondag 3 mei 2009 @ 03:21:10 #191
46794 Berkery
Fat bastard
pi_68610377
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:30 schreef Mender het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarvan ik alleen het begin heb gezien. Was ergen tussen t jaar 93 en 99 op een belgische zender (canvas ofzo?). K heb echt geen idee meer welk jaar nu precies.

Het begon met een zonsopgang. De zon was vol in beeld en je zag hem langzaam opkomen (uit de zee dacht ik). Een man werd wakker, ging zich aankleden etc. en ging de deur uit. Hij ging de stad in, maar kwam er al snel achter dat er in de verste verte niemand te bekennen was. Al vanaf het moment dat hij was opgestaan was hij niemand tegen gekomen. Hij ging dus een beetje de stad doorzoeken. Kwam op een gegeven moment bij een wc waar de deur op slot zat, keek onder de deur door maar zag niemand. Hij was dus echt alleen op de wereld zoals het leek. De rest heb ik niet meer gezien. Iemand enig idee welke film dit is geweest?

Mischien was het wel gewoon een slechte b film, geen idee. Maar het had vroeger wel indruk op me gemaakt en ben er nu nog steeds niet achter welke film dat nu is geweest.
Gokje op The Stand
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2009 @ 05:36:01 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68610925
quote:
Op zondag 3 mei 2009 03:21 schreef Berkery het volgende:

[..]

Gokje op The Stand
Kan, maar dan verwacht ik dat de vrager er middenin is gevallen The Stand is sowieso een goeie film 14.gif
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68636774
Ik zoek een serie die in een topic hier(film, tv, radio) stond, maar ik kan 'm nu niet meer vinden. Het ging volgens mij over 4 jongens en er was net een meisje bij hun komen wonen. Comedy-serie.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:35:00 #194
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68649543
Het gegeven klopt niet helemaal, maar dat lijkt op The Big Bang Theory.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:54:10 #195
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68650275
Moest ik ook aan denken maar klopt idd niet helemaal met de omschrijving
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 4 mei 2009 @ 12:07:36 #196
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68650771
Wat je vindt, ...
pi_68653187
Ja daar keek ik ook al naar maar het is 'm niet. In het topic stond een foto van ze. Ze staan gewoon en 1 blonde meisje staat erbij....

Nu begin ik zelf ook te twijfelen
How I Met Your Mother is het sowieso niet maar misschien toch The Big Bang Theory aangezien in de omschrijving staat 'hun nieuwe flatgenote'. Misschien haal ik 2 door elkaar heen. Ik zal die serie maar binnenkort proberen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:38:44 #198
22273 Dizer
Save the beard!
pi_68683996
Als het niet HIMYM is, Is dat dan niet de serie met Freddy Prince Jr en Brian Austin Green? Freddy toch?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:25:16 #199
187455 24heroesfan
Lach je dood, dan leef je lang
pi_68685655
Geweldig dat dit topic bestaat! Ik zoek al maanden de titel van een Nederlands programma, dat er nu niet meer is. Ik weet het volgende:
- het werd rond 2005/2006 iedere werkdag in de vooravond uitgezonden, rond 18:30 / 19:00. Volgens mij op RTL5.
- het was een datingprogramma met iedere dag 3 kandidaten: twee vrouwen en een man, of twee mannen en een vrouw. Deze zaten in een blokhut, en gingen overdag op twee dates (dit kon van alles zijn, van pannenkoeken bakken tot midgetgolf). Aan het eind van de dag moest een van de kandidaten weggestuurd worden door de enige man/vrouw in het programma. Als deze het vond klikken met de overgebleven kandidaat, dan moest hij/zij om middernacht naar de kamer komen. Zat de ander er dan ook, dan was het een match en verlieten ze als koppel het programma. Zo niet, dan kwam er de volgende ochtend een nieuwe kandidaat binnen, wat zowel een man als een vrouw kon zijn, waardoor de rollen konden verwisselen.

Ik heb het altijd een vermakelijk programma gevonden, en vind het jammer dat het er niet meer is. Wie kan me aan de titel helpen? Alvast bedankt!
Favoriete series:
24 / Fort Alpha / Heroes / Prison Break / Westenwind
pi_68699318
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Dizer het volgende:
Als het niet HIMYM is, Is dat dan niet de serie met Freddy Prince Jr en Brian Austin Green? Freddy toch?
Dat is 'm sowieso niet, maar toch bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')