quote:Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef BriaNL het volgende:
ik heb o-ve-ral gezocht!
imdb, google en zélfs 4chan bij /r/, hehe, ja, laag, ik weet het...
anywho:
De film gaat over een man die toen hij heel klein was op een kinderfeestje één of ander spelletje doet waarbij hij in de kast moet met één of ander gothic meisje, het meisje blijkt super hitsig maar hij wil er niks van afweten en duwt haar uit de kast, het meisje vervloekt hem.
Als hij later ouder word heeft hij pas door dat vloek echt werkt. De vloek is dat als hij seksuele gemeenschap met een vrouw heeft gehad, de volgende dag die vrouw dé ware man vind en gaat trouwen en al die prut. Dus als vrouwen daar achter komen word hij vrijwel aanbeden door elke vrouw etc...
Op een dag gaat hij naar een te vergelijken (met dolfinarium) water-zoogdieren-show (geen idee hoe zo'n pretpark heet ) heen. Daar loopt een vrouw waar hij verlieft op word maar hij mag d'r niet 'pakken' omdat hij bang is dat ze dé ware dan vind...
het klinkt heel lame zoals ik het zo heb omschreven maar vond het een grappige film!
het is een humor film dus![]()
dus tot slot:
Weet iemand de naam van deze film? Ik ben ten einde raad
Bijna, hij heet Good Luck Chuckquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
De film die je bedoelt heet Lucky Man met Jessica Alba
En was al beantwoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Bijna, hij heet Good Luck ChuckEn dat was allang al gezegd
Colditz?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:51 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zoek:
genre: oorlogsfilm
omschrijving:
Het gaat over een kamp ( soort heeeel groot huis) met een kamp eromheen. Daar worden alle militairen neergezet die het meeste ontsnappen van alle andere normale gevangen genomen militairen.
Dit is dus het best bewaakte kamp, zoals ze het zelf zeggen.
Het is echt een tijd geleden dat ik hem gezien heb dus ik kan niet meer vertellen over de film.
Het is niet "the great escape"
Het is niet "hart's war"
BVD
quote:
thnx matequote:
Het antwoord is al driehonderd keer gegeven, maar, voortaan moet je misschien beter zoeken op Google. Wat random keywords uit je omschrijving geven meteen Good Luck Chuck als eerste hit (married curse love comedy movie aquarium). Tip voor de volgende keerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef BriaNL het volgende:
ik heb o-ve-ral gezocht!
imdb, google en zélfs 4chan bij /r/, hehe, ja, laag, ik weet het...
anywho:
De film gaat over een man die toen hij heel klein was op een kinderfeestje één of ander spelletje doet waarbij hij in de kast moet met één of ander gothic meisje, het meisje blijkt super hitsig maar hij wil er niks van afweten en duwt haar uit de kast, het meisje vervloekt hem.
Als hij later ouder word heeft hij pas door dat vloek echt werkt. De vloek is dat als hij seksuele gemeenschap met een vrouw heeft gehad, de volgende dag die vrouw dé ware man vind en gaat trouwen en al die prut. Dus als vrouwen daar achter komen word hij vrijwel aanbeden door elke vrouw etc...
Op een dag gaat hij naar een te vergelijken (met dolfinarium) water-zoogdieren-show (geen idee hoe zo'n pretpark heet ) heen. Daar loopt een vrouw waar hij verlieft op word maar hij mag d'r niet 'pakken' omdat hij bang is dat ze dé ware dan vind...
het klinkt heel lame zoals ik het zo heb omschreven maar vond het een grappige film!
het is een humor film dus![]()
dus tot slot:
Weet iemand de naam van deze film? Ik ben ten einde raad
Denk het ook. Heb even gezocht in films die de afgelopen dagen op tv zijn geweest, en inderdaad.quote:
Het eerste dat me te binnen schiet is Blind Date maar da's geen dramaquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Airforce1 het volgende:
Ben op zoek naar een titel van een romantische drama film waar een man een vrouw ontmoet die hem weer laat leven in de zin van spontane dingen doen in plaats van het vaste pad van de goede baan etc, herinner me nog een paar scenes waaronder:
Dat de man bij een interview voor een baan ook zijn ontmoette vriendin meenam of tegenkwam en zij nogal erg dronken is een grapjes maakt.
En een scene in park waar in het midden een soort van boog staat en dat ze beiden aan elke kant van de boog staan om te zien of ze elkaar kunnen horen en ik dat het de vrouw nogal dramatisch reageerde.
Verder was zij iemand die een slecht verleden heeft gehad met relaties.
hoop dat het voldoende info is.
Helaas niet, alhoewel het plot wel erg overeenkomt, de film die ik zoek is van na het jaar 2000quote:Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste dat me te binnen schiet is Blind Date maar da's geen drama
bij mij along came polly,maar dat is meer het general idea dan dat ik de scenes herinnerquote:Op zondag 26 april 2009 23:02 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
Helaas niet, alhoewel het plot wel erg overeenkomt, de film die ik zoek is van na het jaar 2000
Jouw vrees is gegrondquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mij along came polly,maar dat is meer het general idea dan dat ik de scenes herinner
edit - en daar is polly geen onbekende voor de man in kwestie.. die zal het dus ook neit zijn vrees ik
http://www.imdb.com/title/tt0476298/quote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef Btutwice het volgende:
Ik zoek de titel van de film die ik een tijd geleden heb gezien, denk een kleine 5 jaar.
Het was echt een ellenlange film, en ging over (naar ik mij nog kan herrinneren) een vrouw die opgenomen wordt in een soort van sekte, die in een wereld leven die door de mist op het meer wordt beschermd. Op het eind kan ze er niet meer in.
Ook is er een scene, dat ze op een berg lopen, en daar iemand ziet lopen die haar niet ziet, door de mist.
Misschien wel The Mists of Avalon?quote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef Btutwice het volgende:
Ik zoek de titel van de film die ik een tijd geleden heb gezien, denk een kleine 5 jaar.
Het was echt een ellenlange film, en ging over (naar ik mij nog kan herrinneren) een vrouw die opgenomen wordt in een soort van sekte, die in een wereld leven die door de mist op het meer wordt beschermd. Op het eind kan ze er niet meer in.
Ook is er een scene, dat ze op een berg lopen, en daar iemand ziet lopen die haar niet ziet, door de mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |