abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:47:42 #151
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68333964
Frappant, die was vlak ervoor nog gevraagd met een heel andere omschrijving
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68368785
Er is pas een film geweest op NET 5 volgens mij waar een leraar (na de oorlog) wordt gevraagd voor een super geheim project. ook zie je dat hij op een gegeven moment een dat heeft met 1 van zijn leerlingen,

please help mij !!!!

bij voorbaat dank!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:53:29 #153
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68369100
A Beautiful mind misschien?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_68379255
ik zoek:

genre: oorlogsfilm

omschrijving:

Het gaat over een kamp ( soort heeeel groot huis) met een kamp eromheen. Daar worden alle militairen neergezet die het meeste ontsnappen van alle andere normale gevangen genomen militairen.
Dit is dus het best bewaakte kamp, zoals ze het zelf zeggen.

Het is echt een tijd geleden dat ik hem gezien heb dus ik kan niet meer vertellen over de film.

Het is niet "the great escape"
Het is niet "hart's war"

BVD
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_68379560
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef BriaNL het volgende:
ik heb o-ve-ral gezocht!
imdb, google en zélfs 4chan bij /r/, hehe, ja, laag, ik weet het...
anywho:

De film gaat over een man die toen hij heel klein was op een kinderfeestje één of ander spelletje doet waarbij hij in de kast moet met één of ander gothic meisje, het meisje blijkt super hitsig maar hij wil er niks van afweten en duwt haar uit de kast, het meisje vervloekt hem.

Als hij later ouder word heeft hij pas door dat vloek echt werkt. De vloek is dat als hij seksuele gemeenschap met een vrouw heeft gehad, de volgende dag die vrouw dé ware man vind en gaat trouwen en al die prut. Dus als vrouwen daar achter komen word hij vrijwel aanbeden door elke vrouw etc...

Op een dag gaat hij naar een te vergelijken (met dolfinarium) water-zoogdieren-show (geen idee hoe zo'n pretpark heet ) heen. Daar loopt een vrouw waar hij verlieft op word maar hij mag d'r niet 'pakken' omdat hij bang is dat ze dé ware dan vind...

het klinkt heel lame zoals ik het zo heb omschreven maar vond het een grappige film!
het is een humor film dus
dus tot slot:

Weet iemand de naam van deze film? Ik ben ten einde raad

De film die je bedoelt heet Lucky Man met Jessica Alba
pi_68379960
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef ELISABETH25 het volgende:

[..]

De film die je bedoelt heet Lucky Man met Jessica Alba
Bijna, hij heet Good Luck Chuck En dat was allang al gezegd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:20:24 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68379993
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:18 schreef innepin het volgende:

[..]

Bijna, hij heet Good Luck Chuck En dat was allang al gezegd
En was al beantwoord
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:21:25 #158
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68380022
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:51 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zoek:

genre: oorlogsfilm

omschrijving:

Het gaat over een kamp ( soort heeeel groot huis) met een kamp eromheen. Daar worden alle militairen neergezet die het meeste ontsnappen van alle andere normale gevangen genomen militairen.
Dit is dus het best bewaakte kamp, zoals ze het zelf zeggen.

Het is echt een tijd geleden dat ik hem gezien heb dus ik kan niet meer vertellen over de film.

Het is niet "the great escape"
Het is niet "hart's war"

BVD
Colditz?
Dommage arachide-fromage
pi_68380062
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef Mark het volgende:

[..]

En was al beantwoord
Dat zeg ik toch
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:24:54 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68380099
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch
Tijd om te gaan slapen
Dommage arachide-fromage
pi_68381216
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef Mark het volgende:

[..]

Colditz?
thnx mate
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  zondag 26 april 2009 @ 16:23:47 #162
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68395343
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef BriaNL het volgende:
ik heb o-ve-ral gezocht!
imdb, google en zélfs 4chan bij /r/, hehe, ja, laag, ik weet het...
anywho:

De film gaat over een man die toen hij heel klein was op een kinderfeestje één of ander spelletje doet waarbij hij in de kast moet met één of ander gothic meisje, het meisje blijkt super hitsig maar hij wil er niks van afweten en duwt haar uit de kast, het meisje vervloekt hem.

Als hij later ouder word heeft hij pas door dat vloek echt werkt. De vloek is dat als hij seksuele gemeenschap met een vrouw heeft gehad, de volgende dag die vrouw dé ware man vind en gaat trouwen en al die prut. Dus als vrouwen daar achter komen word hij vrijwel aanbeden door elke vrouw etc...

Op een dag gaat hij naar een te vergelijken (met dolfinarium) water-zoogdieren-show (geen idee hoe zo'n pretpark heet ) heen. Daar loopt een vrouw waar hij verlieft op word maar hij mag d'r niet 'pakken' omdat hij bang is dat ze dé ware dan vind...

het klinkt heel lame zoals ik het zo heb omschreven maar vond het een grappige film!
het is een humor film dus
dus tot slot:

Weet iemand de naam van deze film? Ik ben ten einde raad
Het antwoord is al driehonderd keer gegeven, maar, voortaan moet je misschien beter zoeken op Google. Wat random keywords uit je omschrijving geven meteen Good Luck Chuck als eerste hit (married curse love comedy movie aquarium). Tip voor de volgende keer
  zondag 26 april 2009 @ 16:37:26 #163
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68396039
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef Mark het volgende:
A Beautiful mind misschien?
Denk het ook. Heb even gezocht in films die de afgelopen dagen op tv zijn geweest, en inderdaad.
  zondag 26 april 2009 @ 19:17:57 #164
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_68400854
Ben op zoek naar een titel van een romantische drama film waar een man een vrouw ontmoet die hem weer laat leven in de zin van spontane dingen doen in plaats van het vaste pad van de goede baan etc, herinner me nog een paar scenes waaronder:

Dat de man bij een interview voor een baan ook zijn ontmoette vriendin meenam of tegenkwam en zij nogal erg dronken is een grapjes maakt.

En een scene in park waar in het midden een soort van boog staat en dat ze beiden aan elke kant van de boog staan om te zien of ze elkaar kunnen horen en ik dat het de vrouw nogal dramatisch reageerde.

Verder was zij iemand die een slecht verleden heeft gehad met relaties.

hoop dat het voldoende info is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Airforce1 op 26-04-2009 21:18:43 ]
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_68406902
Ik zoek een titel van een tekenfilm, waarvan waarschijnlijk niemand een idee heeft waar ik het over heb.

Een jaar of tien geleden (of 12?) werd er op de publieke omroep een comedy-tekenfilm uitgezonden met in de hoofdrol rare (witte?) zombies. Iemand enig idee wat het ook alweer was?
  zondag 26 april 2009 @ 22:43:53 #166
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68407819
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Airforce1 het volgende:
Ben op zoek naar een titel van een romantische drama film waar een man een vrouw ontmoet die hem weer laat leven in de zin van spontane dingen doen in plaats van het vaste pad van de goede baan etc, herinner me nog een paar scenes waaronder:

Dat de man bij een interview voor een baan ook zijn ontmoette vriendin meenam of tegenkwam en zij nogal erg dronken is een grapjes maakt.

En een scene in park waar in het midden een soort van boog staat en dat ze beiden aan elke kant van de boog staan om te zien of ze elkaar kunnen horen en ik dat het de vrouw nogal dramatisch reageerde.

Verder was zij iemand die een slecht verleden heeft gehad met relaties.

hoop dat het voldoende info is.
Het eerste dat me te binnen schiet is Blind Date maar da's geen drama
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 april 2009 @ 23:02:14 #167
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_68408474
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef Mark het volgende:

[..]

Het eerste dat me te binnen schiet is Blind Date maar da's geen drama
Helaas niet, alhoewel het plot wel erg overeenkomt, de film die ik zoek is van na het jaar 2000
pi_68409338
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:02 schreef Airforce1 het volgende:

[..]

Helaas niet, alhoewel het plot wel erg overeenkomt, de film die ik zoek is van na het jaar 2000
bij mij along came polly,maar dat is meer het general idea dan dat ik de scenes herinner

edit - en daar is polly geen onbekende voor de man in kwestie.. die zal het dus ook neit zijn vrees ik
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 april 2009 @ 23:36:01 #169
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_68409626
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij mij along came polly,maar dat is meer het general idea dan dat ik de scenes herinner

edit - en daar is polly geen onbekende voor de man in kwestie.. die zal het dus ook neit zijn vrees ik
Jouw vrees is gegrond
Nog een scene, volgens mij na het uit eten gaan lopen ze beiden op een pier en springt de dame onverwachts de zee in, waarop de man nogal geschokt reageert en er geloof ik dan zelf ook maar achteraan springt.
Ik weet niet of de emoties die ik beschrijf 100% overeenkomen.
pi_68418263
Ik zoek de titel van de film die ik een tijd geleden heb gezien, denk een kleine 5 jaar.

Het was echt een ellenlange film, en ging over (naar ik mij nog kan herrinneren) een vrouw die opgenomen wordt in een soort van sekte, die in een wereld leven die door de mist op het meer wordt beschermd. Op het eind kan ze er niet meer in.

Ook is er een scene, dat ze op een berg lopen, en daar iemand ziet lopen die haar niet ziet, door de mist.
Lichtelijk schizofreen (Ben ik het mee eens.)
Wij ook!
pi_68434385
sorry die is te nieuw
  maandag 27 april 2009 @ 20:22:21 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68435082
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef Btutwice het volgende:
Ik zoek de titel van de film die ik een tijd geleden heb gezien, denk een kleine 5 jaar.

Het was echt een ellenlange film, en ging over (naar ik mij nog kan herrinneren) een vrouw die opgenomen wordt in een soort van sekte, die in een wereld leven die door de mist op het meer wordt beschermd. Op het eind kan ze er niet meer in.

Ook is er een scene, dat ze op een berg lopen, en daar iemand ziet lopen die haar niet ziet, door de mist.
http://www.imdb.com/title/tt0476298/
http://www.imdb.com/title/tt0384537/
http://www.imdb.com/title/tt0496350/
http://www.imdb.com/title/tt0843515/
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_68435133
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef Btutwice het volgende:

Misschien wel The Mists of Avalon?
pi_68435996
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Misschien wel The Mists of Avalon?
Jeps dat was em. Thnx, op mist kon ik weinig vinden. Maar nu ik de titel zie, weet ik het weer. Thnx!.
Lichtelijk schizofreen (Ben ik het mee eens.)
Wij ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')