abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:09:27 #151
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_66706370
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:31 schreef Emimich het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=d26R7XJ_26A&fmt=18

Toepasselijk filmpje van de grootste straatsoldaat van Nederland!
Kempi.......

Geen wonder dat zulke mensen vroeger onze slaven waren.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_66706393
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef elsavert het volgende:

[..]

Hoe zijn die echte macht hebbers bij jou en soort genoten bekent, ze rulen de wereld maar toch lekt deze informatie uit aan mensen zoals jou. Die WTC theorie vlat niet te bewijzen, en dat een groepje mensen de wereld runt ook niet. En wat hebben jullie "mensen" tegen Joden? Zijn jullie een soort nazi's ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die feitelijkheden komen voort uit nieuwsgierigheid. Ik stelde mijzelf vragen als "Wie bepaalt de waarde van het geld?" en "Waarom wordt op internationaal niveau beleid gepusht, terwijl lokale politici doen alsof het hun eigen idee is?" (denk aan ID-plicht, bewaarplicht, rookverbod, etc) en "Waarom lagen de plannen om Irak & Afghanistan aan te vallen al klaar voor 9/11 gebeurde?" Aan de hand van die vragen ben ik op onafhankelijk onderzoek gegaan, kom je uit op webites van de World Bank, websites van denktanks als : Project For a New American Century, waar wordt gesteld dat ze een "Pearl Harbor-achtig event nodig hebben om hun buitenlandbeleid te pushen", etc.

Over welke mensen heb jij het? Ik spreek voor mijzelf, niet als woordvoerder van één of andere organisatie.
Ik doe niet aan segregatie op religie. Mijn inziens zijn er 6+ miljard verschillende levensvisies.
Ik heb helemaal niets tegen Joden of het Jodendom. Ik beschouw alleen Israël als onwettig land, met onwettige bestuurders en een onwettig beleid richting hun buren. Heeft helemaal niets met de religie van het Jodendom te maken, mijn inziens wordt die religie gewoon misbruikt door de machthebbers in Israël om persoonlijk beleid te pushen.
pi_66706394
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tekenend voor figuren als jij zijn de bevooroordeelde aannames. Aannames dat ik me gewonnen geef als ik eventjes niet reageer. Aannames dat de overheid niet zou liegen over 9/11, terwijl laatst naar buiten is gekomen dat het Gulf of Tonkin incident waar de Vietnam oorlog op gebaseerd was, ook een False Flag operatie was.
Reageer dan op mijn tweede post, kan je niet he? je weet dat ik gelijk heb!
pi_66706448
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef elsavert het volgende:

[..]

Reageer dan op mijn tweede post, kan je niet he? je weet dat ik gelijk heb!
pi_66706645
Het probleem is niet dat ik informatie niet kritisch kan beoordelen.

Het probleem is dat degenen die minachten ZICHZELF niet in staat achten om informatie op het internet objectief te beoordelen.
Als de overheid liegt, gooit dat vertroebeling in hun heldere consumerende bestaan. Dan kiezen ze liever voor een makkelijke leugen, dan voor een moeilijke waarheid.
pi_66706707
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Toch vreemd dat er geen enkele uitspraak van mij als voorbeeld aangehaald wordt, dan

Om niet te zeggen kankertriest en verwerpelijk .
Irak-aanval vanwege Annunaki/Aliens?!
Niet echt de manier om op lekker te discussieren en iemand te overtuigen.
En in dat hele topic breng je bijzonder weinig inhoudelijks in.
Net als in dit topic dus eigenlijk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:18:05 #157
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66706715
Jij consumeert anders meer dan ik.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66706808
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet echt de manier om op lekker te discussieren en iemand te overtuigen.
En in dat hele topic breng je bijzonder weinig inhoudelijks in.
Net als in dit topic dus eigenlijk.
Volgens jou. En wie ben jij om jouw perceptie van "lekker discusseren" op mij op te leggen?

Dat bedoel ik maar. In plaats van op de man aanvallen, kan je beter ingaan op de inhoud van wat ik te zeggen heb.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:22:28 #159
33189 RM-rf
1/998001
pi_66706879
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Salvad0R het volgende:

Ik stelde mijzelf vragen als "Wie bepaalt de waarde van het geld?"
en bij de allereerste aanname ga je al de fout in... omdat er geen 'wie' is die de waarde van het geld zo eventjes zo bepalen, maar dat dat een proces is waaraan iedereen deelneemt.

zodra je al op zoek gaat naar een 'wie', eindig je al snel bij een of andere complot-macht die dat zou doen, terwijl de werking van economie lastig te begrijpen zal zijn.

en de denktank die stelde dat voor grote verandering in de wereldpolitiek, bepaalde gebeurtenissen als catalysatoren kunnen functioneren, heeft groot gelijk, maar dat is nu niet bepaald rocket-science dat ze dat bedacht hebben... dat kun je aan alle revolutie's in de geschiedenis zien...
dat bepaalde gebeurtenissen daar als catalysator aanwijsbaar zijn (vaak niet de 'veroorzaker' van vervolggebeurtenissen, maarw el een draaipunt bij de publieke opmerkzaamheid)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66706979
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en bij de allereerste aanname ga je al de fout in... omdat er geen 'wie' is die de waarde van het geld zo eventjes zo bepalen, maar dat dat een proces is waaraan iedereen deelneemt.

zodra je al op zoek gaat naar een 'wie', eindig je al snel bij een of andere complot-macht die dat zou doen, terwijl de werking van economie lastig te begrijpen zal zijn.

en de denktank die stelde dat voor grote verandering in de wereldpolitiek, bepaalde gebeurtenissen als catalysatoren kunnen functioneren, heeft groot gelijk, maar dat is nu niet bepaald rocket-science dat ze dat bedacht hebben... dat kun je aan alle revolutie's in de geschiedenis zien...
dat bepaalde gebeurtenissen daar als catalysator aanwijsbaar zijn (vaak niet de 'veroorzaker' van vervolggebeurtenissen, maarw el een draaipunt bij de publieke opmerkzaamheid)
Behalve dan in landen waar een Centrale Bank heerst.
Daar zijn het namelijk gewoon de families die die bank beheersen die bepalen hoeveel liquiditeit etc er de markt op gaat.
Nederland is bij de overgang van de Gulden naar de Euro verandert van een financieel onafhankelijke staat met eerlijke valuta, naar een land van slavernij waar de waarde van de Euro bepaald wordt door de Europese Centrale Bank. Beheerst door de Rothschild familie.
pi_66707084
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Salvad0R het volgende:
Het probleem is niet dat ik informatie niet kritisch kan beoordelen.

Het probleem is dat degenen die minachten ZICHZELF niet in staat achten om informatie op het internet objectief te beoordelen.
Als de overheid liegt, gooit dat vertroebeling in hun heldere consumerende bestaan. Dan kiezen ze liever voor een makkelijke leugen, dan voor een moeilijke waarheid.
Je ontwijkt enige inhoud.

1. Hoe weet van het bestaan van die wereled leiders af?
2. Hebben julie wat tegen Joden?
pi_66707116
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Volgens jou. En wie ben jij om jouw perceptie van "lekker discusseren" op mij op te leggen?

Dat bedoel ik maar. In plaats van op de man aanvallen, kan je beter ingaan op de inhoud van wat ik te zeggen heb.
Je moet zelf weten hoe je discussieert, maar als je mensen wilt overtuigen, kun je het beter op een andere manier proberen.
In dat topic lever je als enige inhoudelijke bijdrage (op de eerste pagina) een verwijzing naar de UFO-sighting in Mexico van een paar jaar geleden. Weinig ontopic. Vervolgens ga je een beetje verongelijkt doen als mensen niet hetzelfde geloven als jij. En da's dus precies waarom de TS het vorige topic startte:
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het hier in dit geval over users als Lambiekje en Salvad0R, maar deze klacht is wellicht ook op andere users van toepassing.

Kijk, dat je gelooft in allemaal wazige conspiracies, à la, dat mag je vinden. Maar wat me het meest tegestaat is dat deze users elke vage theorie van elke vage internetsite klakkeloos aannemen. Nou zou dat nog niet eens zó erg zijn, als ze deze theorie zo goed mogelijk zouden proberen uit te leggen. Dat mag je wel verwachten toch? Als je een zeer onorthodoxe gedachtegang hebt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat je andere mensen probeert te overtuigen door zelf een verhaal te typen en aandachtig en respectvol met kritiek om te gaan. Helaas, het tegendeel is waar.

De discussietechniek van deze ongeschoolde en niet-wetenschappelijke lieden bestaat vooral uit ctrl+c/ctrl+v en het plaatsen van YouTube-filmpjes. Zelf op zorgvuldige wijze een argument proberen te ontkrachten is er niet bij, maar wat ze wel doen is iedereen die het niet met hun eens is negeren of te zeggen dat ze naïef en dom zijn (van deze techniek is vooral Lambiekje een liefhebber). Ik kan me hier behoorlijk aan ergeren.

Klacht: TS kan niet met Fok omgaan.
pi_66707182
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je moet zelf weten hoe je discussieert, maar als je mensen wilt overtuigen, kun je het beter op een andere manier proberen.
In dat topic lever je als enige inhoudelijke bijdrage (op de eerste pagina) een verwijzing naar de UFO-sighting in Mexico van een paar jaar geleden. Weinig ontopic. Vervolgens ga je een beetje verongelijkt doen als mensen niet hetzelfde geloven als jij. En da's dus precies waarom de TS het vorige topic startte:
[..]
Het ging mij in dat topic meer om het bestaan van verborgen technologie dan om de motivatie voor de Irak inval
pi_66707192
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef elsavert het volgende:

[..]

Je ontwijkt enige inhoud.

1. Hoe weet van het bestaan van die wereled leiders af?
2. Hebben julie wat tegen Joden?
Slavernij-aanhangers die onafhankelijken voor gek verklaren
pi_66707231
Dus. Ik heb helemaal niets tegen Joden, of Moslims, of welke religie dan ook.
Mijn inziens zijn er 6+ miljard verschillende levensvisies. Het verdelen van mensen op grond van religie is een 2000 jaar oud geintje waar ik eerlijk gezegd spuugzat van ben.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:45:37 #166
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66707814
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Behalve dan in landen waar een Centrale Bank heerst.
Daar zijn het namelijk gewoon de families die die bank beheersen die bepalen hoeveel liquiditeit etc er de markt op gaat.
Nederland is bij de overgang van de Gulden naar de Euro verandert van een financieel onafhankelijke staat met eerlijke valuta, naar een land van slavernij waar de waarde van de Euro bepaald wordt door de Europese Centrale Bank. Beheerst door de Rothschild familie.
Voor de overgang naar de euro had Nederland ook geen eerlijke valuta hoor, die hebben we al decennia niet meer. Als we een moment willen vaststellen waarop we onze eerlijke valuta kwijt zijn geraakt is dat, naar mijn mening, toen we de goudstandaard los lieten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66709694
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Voor de overgang naar de euro had Nederland ook geen eerlijke valuta hoor, die hebben we al decennia niet meer. Als we een moment willen vaststellen waarop we onze eerlijke valuta kwijt zijn geraakt is dat, naar mijn mening, toen we de goudstandaard los lieten.
Eens.
Ik ging er van uit dat onze valuta voor de Euro nog op de goudstandaard gebaseerd was, aangezien het de Gulden heette.
Dat is dus al een paar decennia geleden de verkeerde kant op gegaan.
pi_66710038
Wat mij betreft arresteren we de daarvoor verantwoordelijke politicus met terugwerkende kracht en executeren we hem wegens verraad.
pi_66710056
POW !
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:38:31 #170
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_66710064
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef Salvad0R het volgende:
Dus. Ik heb helemaal niets tegen Joden, of Moslims, of welke religie dan ook.
Mijn inziens zijn er 6+ miljard verschillende levensvisies. Het verdelen van mensen op grond van religie is een 2000 jaar oud geintje waar ik eerlijk gezegd spuugzat van ben.
Maar een absolute scheiding hanteren tussen 'verlichten' en 'slavernij-aanhangers' is wel een constructieve bezigheid?

Kijk, toen ik zestien was dacht ik ook dat de hoge heren, het bedrijfsleven, etc. samenspanden om ons het leven zuur te maken. Als je iets verder doordenkt over hoe mensen zich gedragen ten opzichte van zichzelf en elkaar en iets meer dingen leest dan obscure complotsites op het internet kun je er achter komen dat de werkelijkheid een vluchtig iets is waar moeilijk greep op is te krijgen. Intersubjectiviteit, een consensus over wat we weten, is het hoogst haalbare en de meest democratische manier om tot waarheid te komen. Wat ik probeer te zeggen is dat je ook kritisch kan zijn zonder te vervallen in simpele anti-establishmentretoriek. Kritiek moet ook kritisch bekeken worden.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_66710769
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tekenend voor figuren als jij zijn de bevooroordeelde aannames. Aannames dat ik me gewonnen geef als ik eventjes niet reageer. Aannames dat de overheid niet zou liegen over 9/11, terwijl laatst naar buiten is gekomen dat het Gulf of Tonkin incident waar de Vietnam oorlog op gebaseerd was, ook een False Flag operatie was.
Misschien moet je eens kijken naar je eigen aannames, je lijkt namelijk aan te nemen dat ik dit topic serieus neem
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66712127
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Maar een absolute scheiding hanteren tussen 'verlichten' en 'slavernij-aanhangers' is wel een constructieve bezigheid?

Kijk, toen ik zestien was dacht ik ook dat de hoge heren, het bedrijfsleven, etc. samenspanden om ons het leven zuur te maken. Als je iets verder doordenkt over hoe mensen zich gedragen ten opzichte van zichzelf en elkaar en iets meer dingen leest dan obscure complotsites op het internet kun je er achter komen dat de werkelijkheid een vluchtig iets is waar moeilijk greep op is te krijgen. Intersubjectiviteit, een consensus over wat we weten, is het hoogst haalbare en de meest democratische manier om tot waarheid te komen. Wat ik probeer te zeggen is dat je ook kritisch kan zijn zonder te vervallen in simpele anti-establishmentretoriek. Kritiek moet ook kritisch bekeken worden.
Begrijpelijk. Zonder een systeem blijft er weinig over om tegen te rebelleren.

Het gaat mij dan ook werkelijk om exact bepaalde concepten die anders moeten in onze samenlevingen. Het is niet dat ik per definitie anti-establishment bent. Het is gewoon dat de huidige establishment zo hard zuigt, dat ik me er wel over moet uitlaten om in vrede te zijn met mijzelf.

De macht over het geld moet bij de regering liggen, niet bij centrale bankiers. Net zoals dat de macht over de regering bij het volk moet liggen, en niet bij centrale bankiers.
De technologie van olieverbranding moet vervangen worden door de bronnen van gratis energie zoals electro-gravity, zero-point-energy-devices en andere obscure verborgen technologieën, want die verbrandingstechnologie bestaat nu sinds omstreeks 1890. Dat is leuk geweest. Dat gedoe is antiek. Daarbij komt dat een verbrandingsmotor een lachwekkend energierendement heeft.
Hele steden verstikken in smog en letterlijke kanker, en nog melken ze het concept van olieverbranding uit tot de laatste cent.
Zij verdienen hun machtspositie geenszins. Hoezeer ze ook hun excuses zoeken in dat de werkelijkheid toch "vluchtig" is.
Ik heb zoiets van, als ik er niet iets van zeg, wie de Fuck gaat het dan doen, en waar moet dan verandering vandaan komen. Niet van de huidige machtsposities. Die bevederen alleen hun eigen nest, omdat ze hun hele leven braaf Ja en Amen hebben gezegd.
Verder zou het fijn zijn als de media zich wat onafhankelijker van reclame-inkomsten zou opstellen, zodat de maatschappij niet zo onder druk zou staan van religieuze segregatie. Ik vind het trouwens noemenswaardig dat iedereen in Nederland het hoofd betrekkelijk cool houdt en op straat niet echt meedoet met zulke nonsens-segregatie. Als dat gebeurt is het einde zoek.
Verder vind ik het nogal opmerkelijk dat je alleen door bepaalde verandering op te eisen een heel family-pack kankerhaters op je dak krijgt. Als zij zich zouden interesseren voor de werkelijke veranderingen die nodig zijn in plaats van in mij, zou dat beter zijn voor iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 04-03-2009 23:43:29 ]
pi_66714118
Wat leuk, een paar primaten hebben zich verzamelt en proberen my man Salvad0r te bashen, altijd leuk om te zien hoe ze afgestraft worden.

TC03:
Salvad0r die vage nietszeggende youtube filmpjes en links plaats? Yeah right.
Een discussie met hem win je toch niet aangezien je al met argumenten komt die gebaseerd zijn op jack shit, ik denk eerder dat je een keertje door hem op je pikkie bent getrapt of je bent gewoon een bange flikker die zoals de meeste mensen wel lekker warm zit in de buidel van mama kangoeroe, alleen jammer dat ze kanker heeft en stervende is.

Voor alle primaten hier: verdiep je aub niet in de stof waar Salvad0r zich in verdiept en doe maar alsof het niet bestaat dan doet de natuur het werk wel, survival of the fittest weet je wel?

Dikke middelvinger naar alle angsthazen met alter ego's en een vergiftigd beeld van de realiteit.

HV.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:59:03 #174
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66714897
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Eens.
Ik ging er van uit dat onze valuta voor de Euro nog op de goudstandaard gebaseerd was, aangezien het de Gulden heette.
Dat is dus al een paar decennia geleden de verkeerde kant op gegaan.
Wow..
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef Salvad0R het volgende:

Wat mij betreft arresteren we de daarvoor verantwoordelijke politicus met terugwerkende kracht en executeren we hem wegens verraad.
Ik acht de kans heel klein dat diegene nog leeft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66715088
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Salvad0R het volgende:

De macht over het geld moet bij de regering liggen, niet bij centrale bankiers.
Robert Mugabe zal dat vast enorm met je eens zijn....

ook die voorheen gedane verklaring dat als je maar de geldhoeveelheid zou conroleren dat je dan zomaar geld kan gaan bijdrukken en zo 'de waarde van het geld zou kunnen beinvloedden (kort lesje economie... die overheid beinvloed enkel de hoeveelheid biljetten, maar de warde blijft gelijk... bijdrukken zal inflatie veroorzaken)...

ik zou je aanraden om eens wat te lezen van Montesquieu en Adam Smith ... za je vast leerzaam vinden en veranderd je 2d blik op economie misschien in wat diepgravender en genuanceerders.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')