Uh. Nee hoor. Coen viert zijn verjaardag 29 april, en toen wilde Sander zijn adres zeggen, waarop Coen Sander's "adres" noemde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef BereNDD het volgende:
feest bij Coen??? Het is bij Sander hoor
Marnixkade 48
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
Wie wil vriendjes worden met mij op Last.fm?
quote:Your musical compatibility with noortjeisleuk is Very High
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Superquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
Wie wil vriendjes worden met mij op Last.fm?
Ja nou kut hè? Tering. Ik dik blij dat ik kaartjes had gewonnen gisteravond, is het zo'n kutline-up.quote:
Uhm, of we hebben allebei een giga goede smaak, of allebei barslechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Betekent dat dat i keen goede muzieksmaak heb?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Betekent dat dat i keen goede muzieksmaak heb?
Ja.quote:8 Jewel – Foolish Games 55
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Resco het volgende:
[..]
Uhm, of we hebben allebei een giga goede smaak, of allebei barslecht
Allebei een bargoede dusquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Milow. Dat zal wel het kortste optreden op PP worden. Twee nummers en dan naar huis. Of zou ie You Don't Know daar dan ook twee keer spelen
Ik hoop nog steeds op een mooi plaatje. Zoals Sting daarnet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor iets met een knop op je radio?
Ik heb de radio uitgezet maar wil best even met je mee cheerleaden hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef cosmick het volgende:
Ik sta er zoals verwacht weer alleen voor zie ik.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef cosmick het volgende:
Ik sta er zoals verwacht weer alleen voor zie ik.
Hah, die van mij is nog lagerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Medium.
quote:
Master !quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ellow!
Zo, de line-up is bekend, en ook de dag waarop ik ga: de maandag
Die lucht !!!111quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:18 schreef 3FMaster het volgende:
Het dak staat in brand!
okquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Uh. Nee hoor. Coen viert zijn verjaardag 29 april, en toen wilde Sander zijn adres zeggen, waarop Coen Sander's "adres" noemde..
inderdaad jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef 3FMaster het volgende:
Jezus zeg. Dan kun je idd over elk liedje wel een link leggen
Weinig mis mee iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Anouk hoor je de laatste tijd weer lekker vaak, maar damn wat een fijne plaat
Kan ook nog wel even duren vrees ik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer metMichiel. ws nog wel zonder Maricha..
Schaatsenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook nog wel even duren vrees ik...
Las vanmiddag op Twitter dat ze vandaag langs wilde komen op kantoor, maar zelfs daar was ze te moe voor...
Denk dat het live allemaal wat minder zal zijn want het is wel een lastig nummer om live te zingen, maar zo vanaf single is wel erg kickenquote:
Shit.. 't speelt nu toch al een aardige tijd. Hopen dat het snel de goede kant opgaat want dit lijkt mij uitermate frustrerendquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Sirolf het volgende:
Kan ook nog wel even duren vrees ik...
Las vanmiddag op Twitter dat ze vandaag langs wilde komen op kantoor, maar zelfs daar was ze te moe voor...
die is ook meer in de trant van haar eerdere werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Anouk hoor je de laatste tijd weer lekker vaak, maar damn wat een fijne plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |