Master !quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ellow!
Zo, de line-up is bekend, en ook de dag waarop ik ga: de maandag
Die lucht !!!111quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:18 schreef 3FMaster het volgende:
Het dak staat in brand!
okquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Uh. Nee hoor. Coen viert zijn verjaardag 29 april, en toen wilde Sander zijn adres zeggen, waarop Coen Sander's "adres" noemde..
inderdaad jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef 3FMaster het volgende:
Jezus zeg. Dan kun je idd over elk liedje wel een link leggen
Weinig mis mee iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Anouk hoor je de laatste tijd weer lekker vaak, maar damn wat een fijne plaat
Kan ook nog wel even duren vrees ik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer metMichiel. ws nog wel zonder Maricha..
Schaatsenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook nog wel even duren vrees ik...
Las vanmiddag op Twitter dat ze vandaag langs wilde komen op kantoor, maar zelfs daar was ze te moe voor...
Denk dat het live allemaal wat minder zal zijn want het is wel een lastig nummer om live te zingen, maar zo vanaf single is wel erg kickenquote:
Shit.. 't speelt nu toch al een aardige tijd. Hopen dat het snel de goede kant opgaat want dit lijkt mij uitermate frustrerendquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Sirolf het volgende:
Kan ook nog wel even duren vrees ik...
Las vanmiddag op Twitter dat ze vandaag langs wilde komen op kantoor, maar zelfs daar was ze te moe voor...
die is ook meer in de trant van haar eerdere werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Anouk hoor je de laatste tijd weer lekker vaak, maar damn wat een fijne plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |