Nog een kwartiertjequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Beelen es ophouden met die debiele varkensactie
Ja, onbegrijpelijk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt deze plaat ineens zoveel gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/548
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een heel vervelend nummer.
Lijkt me best wel komisch eigenlijk, Spears te zien 'optreden'.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Ah, haar van Spears is weer begonnen met optreden. Ze vergeten bij nu.nl alleen te vermelden dat ze niet live zingt...
Ik zou me, als ik ooit een dusdanige hersenbeschadiging oploop dat ik naar haar show zou gaan, zwaar bescheten voelen.
Op youtube filmpjes kun je ook zien dat het een en al show is, en madam de hele boel aan elkaar playbackt. Desalniettemin ga je haar sowieso toch live zien voor de show, en niet voor d'r (lack of) zangkwaliteiten...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me best wel komisch eigenlijk, Spears te zien 'optreden'.
'Heavy metal is gericht op zelfmoord'quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
Morgen![]()
Ik heb altijd al gedacht dat ze 2 dorpen verder niet spoorden:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/293916
quote:Het is woensdag, en je weet wat dat betekent: HaKkUhHhH! Waar kunnen we jou een plezier mee doen?
Captain Hollywood Project - Flying High
Charly Lownoise & Menthal Theo - Your smile
DJ Paul Elstak - Don't leave me alone
Yes, funkyquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
U vraagt. Wij draaien![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo zijn er wel meer bandnamen die niet troken met de muziek zoals bv Eagles Of Death Metalquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Susi het volgende:
Toch kek dat je je band Extreme noemt en zo een zoet nummer produceert
Rockbands zijn over het algemeen best goed in het schrijven van ballads.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Susi het volgende:
Toch kek dat je je band Extreme noemt en zo een zoet nummer produceert
Nou, daar zit tenminste nog een idee achter...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer bandnamen die niet troken met de muziek zoals bv Eagles Of Death Metal
Maar die neem ik al niet meer serieus door De Snor :pquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer bandnamen die niet troken met de muziek zoals bv Eagles Of Death Metal
Veel plezier in andere topic, blijf vooral daar luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef TheZapster het volgende:
Wat een jankmuziek weer vanochtend. Ik switch maar over naar Henk op KX
Blijf gezellig hier manquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:22 schreef TheZapster het volgende:
Wat een jankmuziek weer vanochtend. Ik switch maar over naar Henk op KX
Je bent gewoon jaloers dat jij geen KX kan luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel plezier in andere topic, blijf vooral daar luisteren
Ik blijf zeker wel hier want ik moet nog ff klagen over de canon van vandaag, The Offspring, best leuke band maar al hun slechte nummers staan bij de keuzesquote:
heb nu paar keer geluisterd, ik weet wat ik mis en dat is over het algemeen niet veel , roos haar programma luister ik wel als podcast terug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen KX kan luisteren
Dat zegt gelukkig alles over jou, dat je juist het slechtste programma van die zender terugluisterd en de rest niet waardeertquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nu paar keer geluisterd, ik weet wat ik mis en dat is over het algemeen niet veel , roos haar programma luister ik wel als podcast terug.
Het houdt inderdaad niet over...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik blijf zeker wel hier want ik moet nog ff klagen over de canon van vandaag, The Offspring, best leuke band maar al hun slechte nummers staan bij de keuzes
quote:Timo Kamst nieuwe coördinator 3FM dj-opleiding
Timo Kamst nieuwe coördinator 3FM dj-opleidingTimo Kamst gaat vanaf 16 maart bij 3FM aan de slag als coördinator van de 3FM Radio dj-opleiding. Hij volgt in die functie Iwan Reuvekamp op, die voor zichzelf begint met zijn bedrijf Nice1.
Kamst was tot voor kort te horen als ochtendjock op Slam!FM. Eerder werkte hij als producer en dj bij Radio 538 en Yorin.FM.
De 3FM dj-opleiding is een plek waarbij jong talent op een proffesionele wijze wordt begeleid, terwijl ze wekelijks een radioshow maken in de 3FM nacht van 01:00 tot 04:00 uur. Eén student maakt dagelijks een programma tussen 04:00 en 06:00 uur.
Timo Kamst: "Niet alleen de muziekhelden van nu zijn door 3FM ontdekt, ook alle radiohelden van nu begonnen bij 3FM. Zij verdienen waardige opvolgers. Ik ga er alles aan doen om de radiohelden van 2012 een superstart van hun carrière te geven. Ik kan niet wachten!"
Voorzichtige hint welke kant 3FM op gaat vrees ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moet al die crap van Slam!FM ineens bij 3FM?
Ik kan niet alles luisteren, zeg mij wat ik een keer zou moeten terug luisteren, heb maar 24 uur in een dagquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zegt gelukkig alles over jou, dat je juist het slechtste programma van die zender terugluisterd en de rest niet waardeert
Siebelink&Stenders!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan niet alles luisteren, zeg mij wat ik een keer zou moeten terug luisteren, heb maar 24 uur in een dag
Timur, Daniel en Timo komen allemaal bij Slam vandaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voorzichtige hint welke kant 3FM op gaat vrees ik
Air-play - Bert van Lentquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan niet alles luisteren, zeg mij wat ik een keer zou moeten terug luisteren, heb maar 24 uur in een dag
Nou, het is dan maar zeer de vraag of 3FM die crap moet opvangen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur, Daniel en Timo komen allemaal bij Slam vandaan.
Slam is ook op sterven na dood, dus al die DJ's ´vluchten´ naar een stabiel station.
Ga een keertje de podcasts er van downloaden en ze is beproevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Air-play - Bert van Lent
De Muziek Van - Henk Westbroek
Slashdotdash - Jurgen van den Berg
Voorprogramma - Mijke Marsman
Q & Q - Jeroen van Inkel
Ekdom Op KX - Gerard Ekdom
Siebelink & Stenders - Fred en Rob
Freakolympics - Rob Stenders
En ff als gebbetje speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
New Day Radio - Andrew Makkinga
Op extra dance zit ik zeker niet in het weekend te wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, het is dan maar zeer de vraag of 3FM die crap moet opvangen.
Ben je niet een beetje vroeg?!quote:
Haha.. Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje vroeg?!
Toto roeleert overigens.
Klonk dit nummer bij jullie ook zo dof? In de laatste seconden werd 't wel weer helder trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |