Tussen Eindhoven de Gekste en Maastricht. Ik woon in Den Bosch, daar zijn wij ook heul aardigquote:
Daar heb je het alquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:04 schreef 3FMaster het volgende:
Wat hebben 'Randstadmensen' tegen Noord-Brabant en Limburg?
'Wij' zijn kei aardig
Boobies?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:21 schreef TIM-846 het volgende:
Iedereen vanochtend naar het NOS-journaal gekeken?
Maar, om toch even serieus te zijn: Ieder zn dialectquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je het al![]()
Het is meer grappig bedoeld dan serieus.
Mogge
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:26 schreef TIM-846 het volgende:
Hehehe.. Er is weer een nieuwe ringtone van Eva Jinek
Op de melody van Ruby...
Boobie Boobie Boobie Boobieeeee! Boobies Boobies
Was niet erg gezellig trouwens bij de koffie. Dreun van gisteren komt vooral bij degene die vlak voor hun pensioen zitten erg hard aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:03 schreef TIM-846 het volgende:
Zo, ontbeten en naar mn stage gefietst! Ben benieuwd of het gezellig is zometeen beneden bij de koffieautomaat![]()
Geen tijd (meer) voor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:21 schreef TIM-846 het volgende:
Iedereen vanochtend naar het NOS-journaal gekeken?
Was net bij 538. Staat straks denk ik wel weer op de site.. Of gaat dat meestal al heel snel?quote:
Ah, vanmiddag even checken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Was net bij 538. Staat straks denk ik wel weer op de site.. Of gaat dat meestal al heel snel?
Dit is trouwens die van gisteren! (zeker de moeite waard) Eva Jinek en Evers
Ok doeiquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, vanmiddag even checken!
Ik ben weg. doei
En Badgrrlll, met die ontzettend lekker mevrouw destijds!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Vara's vuurwerk, mr lee's mysterious washing machine, vila 65, umagumma, stenders & van inkel, freakolympics
Mijns inzien de hoogtijdagen van radio 3
alleen ekstra weekend komt een beetje in de buurt van iets 'waar je voor opblijft' is tegenwoordig.
Wat is er gisteren bij jullie gebeurd ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Was niet erg gezellig trouwens bij de koffie. Dreun van gisteren komt vooral bij degene die vlak voor hun pensioen zitten erg hard aan.
Ik loop stage bij een aannemer. En gisteren is vanuit de holding gemeld dat de tent dicht gaat. Dat betekent dus dat zo'n 50 mensen op zoek moeten naar een nieuwe job! Dat er gesneden ging worden was te verwachten, maar zo rigoreus had niemand verwacht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is er gisteren bij jullie gebeurd ?
Wie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die luie 'artiest' weer.
Milow. Het enige wat ie kan is twee nummers opnemen en dan één van die twee nķg een keer uitbrengen.quote:
Zouden we hem niet iets meer krediet geven? Hij is er net een half jaar. Lijkt wel voetbalpraat hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Milow. Het enige wat ie kan is twee nummers opnemen en dan één van die twee nķg een keer uitbrengen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk koppie. Is er ook wat bloters van te vinden?
Nou, als je derde single dezelfde als de eerste is, is dat krediet al verspeeld. Overigens is You Don't Know al een jaar of twee uit ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zouden we hem niet iets meer krediet geven? Hij is er net een half jaar. Lijkt wel voetbalpraat hier
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ho eensSjowhan wilde wat meer bloot
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.
arrogantquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Daymn... zitten er mensen te wachten op die arrogante schreeuwerd?!
Ik hou mijn hart vastquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
Cos! Ik weet waarvoor ik Jacqueline ga vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |