Ik loop stage bij een aannemer. En gisteren is vanuit de holding gemeld dat de tent dicht gaat. Dat betekent dus dat zo'n 50 mensen op zoek moeten naar een nieuwe job! Dat er gesneden ging worden was te verwachten, maar zo rigoreus had niemand verwacht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is er gisteren bij jullie gebeurd ?
Wie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die luie 'artiest' weer.
Milow. Het enige wat ie kan is twee nummers opnemen en dan één van die twee nóg een keer uitbrengen.quote:
Zouden we hem niet iets meer krediet geven? Hij is er net een half jaar. Lijkt wel voetbalpraat hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Milow. Het enige wat ie kan is twee nummers opnemen en dan één van die twee nóg een keer uitbrengen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk koppie. Is er ook wat bloters van te vinden?
Nou, als je derde single dezelfde als de eerste is, is dat krediet al verspeeld. Overigens is You Don't Know al een jaar of twee uit ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zouden we hem niet iets meer krediet geven? Hij is er net een half jaar. Lijkt wel voetbalpraat hier
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ho eensSjowhan wilde wat meer bloot
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor blote walvissen kan ie beter naar Animal Planet kijken.
arrogantquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Daymn... zitten er mensen te wachten op die arrogante schreeuwerd?!
Ik hou mijn hart vastquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
Cos! Ik weet waarvoor ik Jacqueline ga vervangen
Nog een kwartiertjequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Beelen es ophouden met die debiele varkensactie
Ja, onbegrijpelijk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt deze plaat ineens zoveel gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/548
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een heel vervelend nummer.
Lijkt me best wel komisch eigenlijk, Spears te zien 'optreden'.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Ah, haar van Spears is weer begonnen met optreden. Ze vergeten bij nu.nl alleen te vermelden dat ze niet live zingt...
Ik zou me, als ik ooit een dusdanige hersenbeschadiging oploop dat ik naar haar show zou gaan, zwaar bescheten voelen.
Op youtube filmpjes kun je ook zien dat het een en al show is, en madam de hele boel aan elkaar playbackt. Desalniettemin ga je haar sowieso toch live zien voor de show, en niet voor d'r (lack of) zangkwaliteiten...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me best wel komisch eigenlijk, Spears te zien 'optreden'.
'Heavy metal is gericht op zelfmoord'quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
Morgen![]()
Ik heb altijd al gedacht dat ze 2 dorpen verder niet spoorden:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/293916
quote:Het is woensdag, en je weet wat dat betekent: HaKkUhHhH! Waar kunnen we jou een plezier mee doen?
Captain Hollywood Project - Flying High
Charly Lownoise & Menthal Theo - Your smile
DJ Paul Elstak - Don't leave me alone
Yes, funkyquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
U vraagt. Wij draaien![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo zijn er wel meer bandnamen die niet troken met de muziek zoals bv Eagles Of Death Metalquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Susi het volgende:
Toch kek dat je je band Extreme noemt en zo een zoet nummer produceert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |