Bronquote:Uit onderzoek van VROUW onder 1500 van hun lezeressen, blijkt dat Nederlandse vrouwen intimiteiten op de werkvloer niet altijd ongewenst vinden. 33 procent van de ondervraagden heeft wel eens seks met een collega gehad, 90 procent vindt een tik voor de billen van een bekende prima, 30 procent vindt wel dat gewenst of niet afhangt van de uitdeler hiervan.
30 procent ligt niet wakker van een zoen op de mond door een ander dan haar man. Ruim de helft van de vrouwen luistert graag naar een fluitconcert. De andere helft vindt het waarschijnlijk jammer dat ze niet nagefloten worden. Promotie krijgen door met de baas het bed in te duiken is ook geen bezwaar, voorwaarde is wel dat hij er lekker uit moet zien.
Ah ja, ik ga alle meisjes die ik ken op haar billen slaan.quote:90 procent vindt een tik voor de billen van een bekende prima
Ja ik ook, want aan mij is nooit iets gevraagd!quote:Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat selecteren van die onderzoeken doen
Je hebt er nog meer, maar die zijn hier nog niet gepost?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
Tijd dat we topics gaan combineren
Vrouw wil worden nagefloten
Vrouw draagt vaak vieze beha
*harde fluit, hey lekker ding, Kan ik ff checkuh of jij wel een schone bh aan hebt vandaag? *
Ben je rijk genoeg? Probeer het dan maar uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Allemaal vrouwen in het topic die gaan zeggen dat ze het vreselijk vinden....
Rijk genoeg? Wat heb je nodig dan? Nieuw pak hondebrokken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ben je rijk genoeg? Probeer het dan maar uit
Ze poepen nog net niet op straat...quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef buachaille het volgende:
en als ze dan niet omkeek achter haar rug met een combinatie van zijn vingers en tong obscene gebaren te maken.
Het mooie is dat hij ook wel eens een fout gemaakt heeft met twee travestieten met korte rokjes en netpanties die hun jas aan het ophangen waren. Je zag echt zijn oogjes oplichten, totdat ze zich omdraaiden natuurlijk. Daar hebben we hem nog jaren mee gepestquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:![]()
Zo triest... niemand die het ziet... of het moet zien
Cola!?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond tijdens het voetbal worden dus weer een heleboel vrouwen nagefloten door hun man zodra ze even opstaan van de bank : "-FLUIT!- .....Hey moppie.... als je toch opstaat... neem zo even wat cola en chips voor me mee uit de keuken.... thanks! (...NIETTTTT VOORRRR ME BEELD LANGS!!!!!!)"
... en na die opdracht krijgt ze als beloning een tik op de billen. "... en nou je kop houwe en doorgaan met je breiwerk..."
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef buachaille het volgende:
Ik heb eens een vage kennis gehad die de gewoonte had om als er een aantrekkelijke vrouw voorbij kwam te fluiten en als ze dan niet omkeek achter haar rug met een combinatie van zijn vingers en tong obscene gebaren te maken. Gek genoeg was dat figuur ontzettend populair bij de vrouwen.
Zodra ik getrouwd ben!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Awww... jij mag al Shandy drinken van je papa en mama!?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijkals ik nagefloten word dan denk ik
mannen
maar als ik langs een groep bouwvakkers fiets en het blijft stil vraag ik me af wat er mis met me is
![]()
Dus geen, hey pssst pssst MEISJUH!?!??!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Maar dat leegloopgeluid kan me gestolen worden![]()
Maar niet op straatquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel in de supermarkt![]()
http://www.deloads.nl//items/view/1523/
Ik herhaal: vrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijkals ik nagefloten word dan denk ik
mannen
maar als ik langs een groep bouwvakkers fiets en het blijft stil vraag ik me af wat er mis met me is
![]()
Mwahhh.... dat moet je ook weer niet overschatten.quote:
quote:Promotie krijgen door met de baas het bed in te duiken is ook geen bezwaar, voorwaarde is wel dat hij er lekker uit moet zien.
quote:
Nooit geprobeerd, maar het is wel denigrerend ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef jack4ya het volgende:
Écht?? Zó denigrerend...
(Waarom verbaasd dit me nog?)
Met je benen wijd open en je mond smal dicht wel jaquote:
Ik zal eens mijn eigen onderzoek doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
90 procent vindt een tik voor de billen van een bekende prima
Echt niet
Waarom zou je dat vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ben het op zich met alles eens, maar 90% vindt het goed een tik op de billen te krijgen?Dat vind ik wel denigrerend als een 'bekende' - met wie ik geen seks heb neem ik aan - dat doet..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vinden? Vrienden van me geven ook wel eens een tik op mn kont, bedoelen ze verder ook niets mee.. Ik heb daar geen problemen mee hoor!
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef Taurus het volgende:
[..]En waarom heb jij daar geen problemen mee?
Waarom vind jij dat?
Hoe haal je het in je hoofd zo'n mening te hebben?
Omdat het mijn mening is, uiteraard. Bovendien stond er 'bekende', en niet vriend, en in het licht van 'seksuele intimidatie' of 'op het werk', ga ik er niet vanuit dat mijn beste vriend die me 'n tik op m'n kont geeft wordt bedoeld.
Maar je mag gerust je mening hebben hoor, maar laat die "" bij mijn mening dan ook achterwege.
Ik vond het alleen 'n beetje lachwekkend. Los van de interpretatie: net of het mij iets moet zeggen dat het jou niets uitmaakt. Er staat netjes 'ik vind' in mijn tekstje, dus je had me niet hoeven quotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor! En oké, dan interpreteerden we de boodschap dus gewoon allebei anders, dat kan.
Maar wel een beetje dus ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
33 procent van de ondervraagden heeft wel eens seks met een collega gehad
Nou daar zit ik niet echt op te wachten![]()
Als ze maar genoeg betalen zeker ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ooit nog bebrilde nerds aantrekkelijk vinden maar ik gok zo van niet.
Nee, zo ben ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg betalen zeker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |