Waarom zou je dat vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ben het op zich met alles eens, maar 90% vindt het goed een tik op de billen te krijgen?Dat vind ik wel denigrerend als een 'bekende' - met wie ik geen seks heb neem ik aan - dat doet..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vinden? Vrienden van me geven ook wel eens een tik op mn kont, bedoelen ze verder ook niets mee.. Ik heb daar geen problemen mee hoor!
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef Taurus het volgende:
[..]En waarom heb jij daar geen problemen mee?
Waarom vind jij dat?
Hoe haal je het in je hoofd zo'n mening te hebben?
Omdat het mijn mening is, uiteraard. Bovendien stond er 'bekende', en niet vriend, en in het licht van 'seksuele intimidatie' of 'op het werk', ga ik er niet vanuit dat mijn beste vriend die me 'n tik op m'n kont geeft wordt bedoeld.
Maar je mag gerust je mening hebben hoor, maar laat die "" bij mijn mening dan ook achterwege.
Ik vond het alleen 'n beetje lachwekkend. Los van de interpretatie: net of het mij iets moet zeggen dat het jou niets uitmaakt. Er staat netjes 'ik vind' in mijn tekstje, dus je had me niet hoeven quotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor! En oké, dan interpreteerden we de boodschap dus gewoon allebei anders, dat kan.
Maar wel een beetje dus ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
33 procent van de ondervraagden heeft wel eens seks met een collega gehad
Nou daar zit ik niet echt op te wachten![]()
Als ze maar genoeg betalen zeker ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ooit nog bebrilde nerds aantrekkelijk vinden maar ik gok zo van niet.
Nee, zo ben ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg betalen zeker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |