je hoeft geen tekstje te maken hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef annoylikethewind het volgende:
Dank voor de reacties MI-tje en Five_horizons!
Ik stel wel een tekstje op waarin ik aangeef er geen rechten aan te zullen ontlenen. No problem. Hopelijk helpt dat.
Zo ver jullie weten is het dus ook niet (wettelijk) mogelijk dat de bank bij je (oude) werkgever aanklopt als wij in het uiterste geval om vage redenen de hypotheek niet meer zouden kunnen betalen?
Ow?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hoeft geen tekstje te maken hoorals het goed is weet je baas gewoon dat je geen rechten mag ontlenen aan een intentieverklaring.
Maar, maar.... ik hou ervan om tekstjes te makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hoeft geen tekstje te maken hoorals het goed is weet je baas gewoon dat je geen rechten mag ontlenen aan een intentieverklaring.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow?
Da's gewoon niet waar. Als jij drie maanden voor het aflopen van je contract een intentieverklaring krijgt, moet het wel raar lopen wil je niet die verlenging krijgen. Als dat niet zo is, heb je als werkgever wellicht een probleem.
Graag gedaan, enne nee heb nog nooit een bank voorbij zien komen die geld kwam halen onder het mom van je gaf hem toch een intentieverklaring..uit dienst is uit dienstquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef annoylikethewind het volgende:
Dank voor de reacties MI-tje en Five_horizons!
Ik stel wel een tekstje op waarin ik aangeef er geen rechten aan te zullen ontlenen. No problem. Hopelijk helpt dat.
Zo ver jullie weten is het dus ook niet (wettelijk) mogelijk dat de bank bij je (oude) werkgever aanklopt als wij in het uiterste geval om vage redenen de hypotheek niet meer zouden kunnen betalen?
Dat red je laaaaaaang niet. Misschien dat je met dat salaris net 110k kunt lenen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef portable het volgende:
Ik verdien op jaarbasis 23.000 euro. Is er een mogelijkheid dat ik 175k kan lenen?
Ik daarnaast 15k aan spaargeld en in de zomer is dat 20k
Update: Helaas zijn de werkgevers er nog niet gerust op. Nog extra tips om ze gerust te stellen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Maar, maar.... ik hou ervan om tekstjes te maken![]()
Neuh, ik maak wel gewoon een korte verklaring. Als dat de werkgever gerust stelt en een meer voorkomend fenomeen is: waarom niet?
van de ene kant,quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik plaats even een TVP.
Deze zomer wil ik uit het studentenhuis waar ik nu in zit. Maar omdat ik bij een detacheringsbureau werk twijfel ik of ik al voor een écht vast stekkie ga en dus een hypotheek aanvraag of ik ga gewoon huren.
Maar dit is wel een goed topic mocht ik voor een hypotheek gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |