quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Je moeder!quote:
Ik heb er maar 1 hoor.quote:
Met zo'n UI verdien je dat gewoonquote:
Da was'k nie, da was een neger!quote:
Verkeerde account zeker?quote:
Ik haat mensen die die smiley gebruiken op msnquote:
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.quote:
OH GOD NIET DIE SMILEYquote:
Mijn zusje is 16quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.
Ben jij dan geadopteerd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.
Ja net zo'n gast bij mij uit de klas, ja dat zusje van jou heeft wel potentie mehn.. Ze was 10quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |