quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Je moeder!quote:
Ik heb er maar 1 hoor.quote:
Met zo'n UI verdien je dat gewoonquote:
Da was'k nie, da was een neger!quote:
Verkeerde account zeker?quote:
Ik haat mensen die die smiley gebruiken op msnquote:
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.quote:
OH GOD NIET DIE SMILEYquote:
Mijn zusje is 16quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.
Ben jij dan geadopteerd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn zusje is 11, dus ik kan het nog niet echt zeggen. Maar ze wordt volgens mij best wel spang. Zit in de familie, he.
Ja net zo'n gast bij mij uit de klas, ja dat zusje van jou heeft wel potentie mehn.. Ze was 10quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PICCCCCCCCCCCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat mensen die die smiley gebruiken op msn
*gniffelt*quote:
Mijn zusje is stewardess.quote:
Mijn zusje is ook een enig kind.quote:
quote:
Nee, gewoon 3 kinderen.quote:
Als zij mijn zusje wasquote:
quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als zij mijn zusje wasZou ik me vergrijpen aan haar.
Jij bent de eerste dude die hier hetzelfde over denkt als ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3 kinderen.
Ik wil er later ook minstens 3.
WAT ZEI JE OVER MIJN MOEDERquote:
Ik minstens 84, bij elk lid van mijn harem eentje, ja dat mag in onze cultuurquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3 kinderen.
Ik wil er later ook minstens 3.
GMTAquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij bent de eerste dude die hier hetzelfde over denkt als ik.Iedereen wil er maar 1 of 2 of 0
PI-qmquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zal maar niet vragen wat der naam wordt.
Waarom ben je dan een faler? En waarom zijn 2 kinderen te weinig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
GMTA
Mensen die geen kinderen zijn sowieso falers, als je 1 kind neemt verveelt die zich de tering, en 2 kinderen is te weinig. [ afbeelding ]
Zit ik ook aan te denken, ja. En dan wordt de dude het middelste kind.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
2 chickies en 1 dude wil ik produceren.
True truequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
GMTA
Mensen die geen kinderen zijn sowieso falers, als je 1 kind neemt verveelt die zich de tering, en 2 kinderen is te weinig. [ afbeelding ]
Nee joh je kinderen zijn je pensioen, hoe meer kinderen hoe beter jij het later hebt. Neuken dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een faler? En waarom zijn 2 kinderen te weinig?
Je IQ staat gelijk aan je leeftijd?
Ik wil later geen dochter, want dan ben ik bang dat ik me aan haar vergrijp. Met een zoon idemquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh je kinderen zijn je pensioen, hoe meer kinderen hoe beter jij het later hebt. Neuken dus.
Leg dan eens uit waarom iemand beter geen kinderen kan nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een faler? En waarom zijn 2 kinderen te weinig?
Je IQ staat gelijk aan je leeftijd?
Shall I compare thee to a summer's dayquote:
Nee joh, gewoon geen eigen kinderen nemen, gewoon een goede kelder bouwen en 'adopteren' maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil later geen dochter, want dan ben ik bang dat ik me aan haar vergrijp. Met een zoon idem
Als iemand geen kinderen wilt, waarom wel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom iemand beter geen kinderen kan nemen.
Youtube in het nederlands.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef KingOfPop het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=zrVpaCz8Czc
Probeer het eens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shall I compare thee to a summer's day
De vraag was waarom iemand geen kinderen wil, pipo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als iemand geen kinderen wilt, waarom wel?
Omdat kinderen kut zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vraag was waarom iemand geen kinderen wil, pipo.
Die heb ik een keer helemaal uit m'n hoofd moeten leren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shall I compare thee to a summer's day
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, ja. En dan wordt de dude het middelste kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen mij, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Of de oudste die zijn jonge zusjes moet beschermen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef IQM het volgende:
Waarom ik geen kinderen wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Thou art more lovely and more temperatequote:
quote:
Goede poging.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thou art more lovely and more temperate
Rough winds do shake the darling buds of May etc etc
Met mij? Dan maken we een neefje look-a-likequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
Ik wil later wel kinderen.En ik ga een hele goede vader worden.
Mama "Nee niet zeuren, ik wil nie meer, nu is het jouw beurt om papa te verwennen"quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]. " PAP HANDEN THUIS SMEERLAP, IK ZEG HET TEGEN MAMA"
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mama "Nee niet zeuren, ik wil nie meer, nu is het jouw beurt om papa te verwennen"
Dochter ""
Papa ""
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Om even in 4chantermen te praten, ik zou een Blastoise-pokedad zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Venusaur:
[ afbeelding ]
quote:
Ja I knowquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is waar gebeurd, das best triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |