quote:
Lekkere kwaliteits posts ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
dus...
ja dat was een week geleden ook alquote:
Soort duitse treinenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
En daar kwam weer een vrachtwagen langs die de beestjes naar hun laatste reis brengt
je weet tog...quote:
BBQ bij jou dus ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
En daar kwam weer een vrachtwagen langs die de beestjes naar hun laatste reis brengt
Ik vind het echt altijd wel een rot gezicht hoorquote:
haha... een visualisatie van gehaktdag...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb zin in schnitzelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha... een visualisatie van gehaktdag...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind het echt altijd wel een rot gezicht hoor
hoezo ? ik ga zaterdag BBQ-enquote:
Ach zet Barra buiten in de kou bij de BBQ en jij gaat met de rest binnen zitten genieten van het vleesquote:
JIj bent ziekquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ik ga zaterdag BBQ-en
heb je ook een dunne f430 dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hoppa, rijdt hier dikke ferrari f430 langswat een auto
quote:
hey hey LLquote:
hoezo? Als je in die hoek komt, sta je dan meteen onder stroom ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
klote UPC![]()
zou vandaag een monteur komen om het echt te fixxen. schoonouders zo lief gevonden om ff te w88 tot upc-man iz geweest.
komt die man daaraan... ow ik kan nu niks doen ik heb een hoogwerker nodig(woon 2 hoog is niet zo gek dus), maar die man wist er dus niks vanaf.... volgende afspraak met hoogwerker dinsdag 10 maart
hij heeft het nog wel provisorisch gemaakt.... maar dan mogen we niet meer in de hoek van de kamer komen waar het signaal binnenkomt
quote:
nee dan kan het losraken en hebben we helemaal niks meer... nu hebben we net tv en telefoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo? Als je in die hoek komt, sta je dan meteen onder stroom ofzo?
Haaiquote:
bij de secretaresses?quote:
cool waar kan je vindenquote:
klopt, hopelijk voel ik me dan wat beterquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JIj bent ziekik bedoel..je loopt te kotsen en dan ga je BBQ'en
Dan is je sterkte wensen het minste wat ik kan doen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Logician het volgende:
Om even terug te komen op debs, ik heb soms slechte dagen dan kan ik zo ong. niets, dit is van te voren ook aangegeven..
Verder vind ik het lastig om op in te gaan omdat de reden daarvan heel erg persoonlijk is en niets te maken heeft met mijn werk niet serieus nemen, voel me verdorie aangevallen maar als ik alles ga uitleggen leg ik hier even mijn hele prive neer, geen zin in..
als je thuis geen inet hebt, heb je al een levenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
cool waar kan je vindenik heb thuis geen internet dus waar kan ik het halen
quote:
Neem je ook betaling in natura aan?quote:
vraag voortaan eerst geld, voordat je wat doetquote:
ik heb ook gezeik met upc, kan niets regelen wat mn collega gaat op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dan kan het losraken en hebben we helemaal niks meer... nu hebben we net tv en telefoon
Moos vroeg aan mij wat doe jij serieus. Dus ik zeg omdat ik werk serieus vind. Dat jij je aangevallen voelt is jou probleem niet de mijne. Iedereen heeft zo zijn shit. Ik wil het niet eens van iedereen weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Logician het volgende:
Om even terug te komen op debs, ik heb soms slechte dagen dan kan ik zo ong. niets, dit is van te voren ook aangegeven..
Verder vind ik het lastig om op in te gaan omdat de reden daarvan heel erg persoonlijk is en niets te maken heeft met mijn werk niet serieus nemen, voel me verdorie aangevallen maar als ik alles ga uitleggen leg ik hier even mijn hele prive neer, geen zin in..
in het geval van madz natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem je ook betaling in natura aan?
Ben al thuisquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef sandertjuh het volgende:
nog 4,5 uurtjes en we mogen weer naar huis!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moos vroeg aan mij wat doe jij serieus. Dus ik zeg omdat ik werk serieus vind. Dat jij je aangevallen voelt is jou probleem niet de mijne. Iedereen heeft zo zijn shit. Ik wil het niet eens van iedereen weten.
Verstandigquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het geval van madz natuurlijk niet
Ik mag opzich niet klagen, vorige week hele week ziek op bed gelegen, dan gaat thuis zijn ook wel snel vervelenquote:
U know i luv youquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je thuis geen inet hebt, heb je al een leven
zie hier het resultaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is weer gewassen en geschoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
een wat ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
Volgende week heb ik een fittest op het werk, ben erg benieuwd...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
U know i luv you
Anyway trut waarom ben jij wel thuis en ik niet![]()
O wacht o ja ik ben vrijdag vrijen jij hebt geen werk
Alles goed met LL![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
zie hier het resultaateerder zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&ei=iVyuSaabDYPQ-AbDio2WBg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=clean+shave&spell=1Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Werkeloosquote:
Gelukkig bestaat er nog zo iets als de biebquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]nja ik heb het thuis niet echt nodig... maar mijn vriendin moet opdrachten voor school doen... maja info zoeken op internet zit er niet zo snel in
![]()
we hadden ook de pech dat mijn schoonpa geen tijd had om zijn hoogwerker te halenhij had vandaag een toets
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom dus
Ja hoor, ik mag niet klagen![]()
Behalve dan het feit dat ik nog steeds geen werk heb
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat komt wel goed. Ben je al wel druk aan het solliciteren? Of iets wat er op lijkt
Een fittest...quote:
hmm jah... maar daar is de informatie niet altijd beschikbaar ...helaasquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Werkeloos
heb liever werk
[..]
Gelukkig bestaat er nog zo iets als de bieb
zozo, wel een goed initiatiefquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een fittest...
Bij mij op het bedrijf zijn ze een gezondheidscampagne gestart, waar die fittest een onderdeel van is. Daar word je helemaal opgemeten en gechecked en moet je een conditietest doen...
Wel geinig... ik weet nu al dat ik te licht ben in de BMI...
welke foto ben jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerder zoiets:
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&ei=iVyuSaabDYPQ-AbDio2WBg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=clean+shave&spell=1
Ja onder werktijd??? Dan ga ik dat hier ook voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, wel een goed initiatief![]()
mogen jullie dan ook fitnessen op je werk ?
de bieb bij ons hier is zwaar kut.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm jah... maar daar is de informatie niet altijd beschikbaar ...helaas
Ik woon in zo'n modern stadje dat we internet in de bieb hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm jah... maar daar is de informatie niet altijd beschikbaar ...helaas
DUDEEEquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n modern stadje dat we internet in de bieb hebben
heb je dat wel eens gebruikt ? bij ons is dat supertraag, echt superkut. brieven schrijven gaat snellerquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
welke foto ben jijdie ene op de tweede rij?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je dat wel eens gebruikt ? bij ons is dat supertraag, echt superkut. brieven schrijven gaat sneller
Nee niet op het werk, maar we krijgen wel 15% korting bij een finessabonnement ergens in de buurt...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, wel een goed initiatief![]()
mogen jullie dan ook fitnessen op je werk ?
hmmm... ik in een dorpjequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe veel te licht dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een fittest...
Bij mij op het bedrijf zijn ze een gezondheidscampagne gestart, waar die fittest een onderdeel van is. Daar word je helemaal opgemeten en gechecked en moet je een conditietest doen...
Wel geinig... ik weet nu al dat ik te licht ben in de BMI...
Mike, et ies ongelooveliekquote:
Ja hoor, valt hier wel meequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je dat wel eens gebruikt ? bij ons is dat supertraag, echt superkut. brieven schrijven gaat sneller
niet als een ander een brief aan jou schrijftquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar uit brieven schrijven krijg je alleen maar de info die je zelf al weet
Pr0n downloadenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm... ik in een dorpje.. maar je hebt er pc's staan maar geen idee of je daar vrij op het internet kan komen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet als een ander een brief aan jou schrijft
dus je zit nu in de bieb en moet daar gaan stofzuigen omdat je kleine er zo'n bende van maakt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mike, et ies ongelooveliek
[..]
Ja hoor, valt hier wel mee
alleen vind ik het wel erg duur
in de biebquote:
Zit lekker thuis op mn laptopquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus je zit nu in de bieb en moet daar gaan stofzuigen omdat je kleine er zo'n bende van maakt?
debbie!! wat zeg je nu?!quote:
Op het draadloze netwerk van de buren zekerquote:
Met loon als resultaatquote:
Dude gewoonquote:
Zo pauper ben ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op het draadloze netwerk van de buren zeker
volume op 10quote:
alles heeft een voordeelquote:
* MaleDuck kan daar niks aan doen...quote:
Das dan weer jammerquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kan daar niks aan doen...
daar is het wel koud zekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude gewoondat ik lekker met me ass op het ford gebouw zit
op me werk dus
ja sorry... ik zou je graag helpen, maar ik ben gewoon niet in de mogelijkheid om dat te doenquote:
* BarraCupraCuda kan er wel wat aan doenquote:
* debbie weetschquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda kan er wel wat aan doen
* tripack hoeft het niet te wetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda kan er wel wat aan doen
quote:
Kots verspreiden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, ik vraag me echt af wat ik hier nog doe
nou geloof me, ik denk niet dat dat lang zal duren.quote:
quote:
Laten we je aanmoedigenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, ik denk niet dat dat lang zal duren.
aaw dudequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laten we je aanmoedigen
*doet filmpje van 2 gils 1 cup zoeken*
quote:
Grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed manquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grapje
Ik kon wel een foto vindenieelww...gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had je er niet bij kunnen zetten dat het NSFW is
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Vandaar de spoiler tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ieelww...gadverdammehad je er niet bij kunnen zetten dat het NSFW is
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laten we je aanmoedigen
*doet filmpje van 2 gils 1 cup zoeken*
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zooi werkt niet ik word er moe van :')
1 2 3 4 | error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1); ?> |
$if($error = $true) { set friday12 moe }quote:
Jaaaaaaaa ik kijk uit naar K-dagquote:
wat ben je allemaal van plan ?quote:
Ik ga naar Limburgquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ben je allemaal van plan ?
Maastrichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga naar LimburgMaastricht... Niet zo zeer voor K-dag
Ik ga naar Amsterdam, waarschijnlijk 'sluiten' op museumpleinquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ben je allemaal van plan ?
Fixtquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
$if($error == $true) { set friday12 moe }
mja ikzelf heb geen idee, we vieren hier altijd koninginnenacht de dag ervoor. dus zal ik best wel verhoert zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga naar Amsterdam, waarschijnlijk 'sluiten' op museumplein
dat is het nietquote:
Omdat je de 'sessie' steeds overschrijft. Je moet er een array van makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is het niet
ik moet een var met sessie mee sturen uit een loop via men database(snap je het nog)
en dan pakt hij dus alleen de laatste
1 2 3 4 5 | while( ) { $session['var'] = 'waarde'; } ?> |
1 2 3 4 5 6 | $session['var'] = array(); // deze regel is niet verplicht while( ) { $session['var'][] = 'waarde'; } ?> |
daar ben ik niet blij mee, ik weet waar die deegroller heeft gezetenquote:
Heg gadverquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ben ik niet blij mee, ik weet waar die deegroller heeft gezeten
Ik ga denk ik ook van huis weg lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!
Slaapwandelende jongen rijdt naar luchthaven
AMSTERDAM - Een slaapwandelende jongen is in de auto van zijn ouders naar het vliegveld gereden.
De scholier, David Moosemiller uit Naperville was ´s nachts uit bed gegaan en achter het stuur van de ouderlijke wagen gekropen. Hij werd samen met de SUV om elf uur ´s morgens op het O’Hare vliegveld aangetroffen.
Zijn ouders, die zeggen dat de jongen nog nooit auto had gereden, vermoeden dat hij weer eens aan het slaapwandelen was. De politie houdt de optie open dat de tiener gewoon van van huis wilde lopen.
tis maar goed dat moozzie niet in de buurt wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!
Slaapwandelende jongen rijdt naar luchthaven
AMSTERDAM - Een slaapwandelende jongen is in de auto van zijn ouders naar het vliegveld gereden.
De scholier, David Moosekiller uit Naperville was ´s nachts uit bed gegaan en achter het stuur van de ouderlijke wagen gekropen. Hij werd samen met de SUV om elf uur ´s morgens op het O’Hare vliegveld aangetroffen.
Zijn ouders, die zeggen dat de jongen nog nooit auto had gereden, vermoeden dat hij weer eens aan het slaapwandelen was. De politie houdt de optie open dat de tiener gewoon van van huis wilde lopen.
bah moos...bahquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
tis maar goed dat moozzie niet in de buurt was
het ziet er viesssss uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou_!
Dan moet je het op zijn minst geprobeerd hebben
busted kerel
wat nietquote:
de ene heeft aambeien??quote:
dat kan alleen als je kaal bentquote:
Dude maandagavond hequote:
it is Iquote:
Hij moet ook voorzichtig met je doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude maandagavond hetoen wel weer
Ja maar ik zei..ik ben lenigquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij moet ook voorzichtig met je doen
voorzichtig doen is voor homo'squote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij moet ook voorzichtig met je doen
ik kan altijd lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh
Kan je weer een beetje lopen? [ afbeelding ]
quote:
slaat de ouderdom weer toe?quote:
niet doen Thomas, gisteren verloor je ook alquote:
oh jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet doen Thomas, gisteren verloor je ook al
ik wil het niet weten... en ik ben eigenlijk best wel een nieuwsgeirig persoon :'')quote:
Nu weten we hoe je heetquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdigquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wil het niet weten... en ik ben eigenlijk best wel een nieuwsgeirig persoon :'')
oh nosequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
heeyz LLquote:
quote:
zie mijn editquote:
Hey youquote:
Jezus hoe kan dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey you
Vanavond andjivie
Heb ik zo even besloten
Ik kookte toch voor je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan dat?ik eet dat vanavond ook
ik eet vanavond lamachounquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan dat?ik eet dat vanavond ook
gevolgd door wat girl on girl action?quote:
is dat besmettelijk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik eet vanavond lamachounjalla jalla
bourgondische steaks, milanese groenten(iglo) en aardappels... en toetjequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey you
Vanavond andjivie
Heb ik zo even besloten
turkse pizzaquote:
zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
turkse pizzaecht lekker
turken zijn overigens mensen die hier heel veel banen inpikken en heel veel stelen
voor het geval dat je er nog nooit van hebt gehoord
Yumquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef tripack het volgende:
[..]
bourgondische steaks, milanese groenten(iglo) en aardappels... en toetje
Oh okayquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
turkse pizzaecht lekker
turken zijn overigens mensen die hier heel veel banen inpikken en heel veel stelen
voor het geval dat je er nog nooit van hebt gehoord
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat je de 'sessie' steeds overschrijft. Je moet er een array van maken
[ code verwijderd ]
Moet zijn:
[ code verwijderd ]
de schoonmaakster bij mijn oma had ze voor mij gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoonturkse pizza
![]()
.... nu ik niet meer in den haag woon eet ik ze niet meer
nerdquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de schoonmaakster bij mijn oma had ze voor mij gemaakt
ik ken het mens maar 2x gezien ofzo
Whehe doe dat maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga me maar weer eens melden bij de verhuizing
zo lullig om mijn collega alles alleen op te laten knappen
lekker laten gaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga me maar weer eens melden bij de verhuizing
zo lullig om mijn collega alles alleen op te laten knappen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mensen die hun variabel $row noemenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijnes werke beter
blabla.php?MAC=$row['Mac']
LL Luves Friday12quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
nerds zijn lief
Heb heel wat nerds in mn leven en I love it
Troe luf enzoquote:
wij nerds zijn ook lieffquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
nerds zijn lief
Heb heel wat nerds in mn leven en I love it
zonder je ooit IRL gezien te hebben?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder je ooit IRL gezien te hebben?
nee sorryik loog een beetje
Ik ken je wel, maar ik ken je nietquote:
ik heb 4 bussen Pringles...quote:
now i had my hopes upquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken je wel, maar ik ken je niet
bedoel IRL vrienden die IT-ers zijn
Sorry to burst your bubblequote:
eten we die ernaquote:
tuurlijk waar wanneer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble
Neuken?
[..]
eten we die erna
* Friday12 pakt snelste vervoersmiddel in de buurt en kart naar maastrichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
nu, in maastricht
verder moet ik mn agenda checken
Voor het neuken iigquote:
Noemt ie mij losertquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het komt uit me rij vanuit men sql database losert
Tot zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 pakt snelste vervoersmiddel in de buurt en kart naar maastricht![]()
het word al aangegeven maar jij ziet hele scriptje nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Noemt ie mij losert
Ik wist dat het eruit kwam. (Mmm klinkt best fout)
Maar je naam ($row) geeft niet aan wat erin staat. $aUsers doet dat wel (als het over userts gaat dan)
Yea same here. Ben alleen bang om te trouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in september jarig??quote:
Laat maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het word al aangegeven maar jij ziet hele scriptje niet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Yea same here. Ben alleen bang om te trouwenDan nep-trouw jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mei, ben stierquote:
maar maria had ook een kind als maagd...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Maart, ram hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mei, ben stier
Hey ik heb niet ALTIJD briljante ideeen hequote:
mn vent is ramquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maart, ram hier
Omg ram
* Moozzie rent hard weg voor runx
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik heb niet ALTIJD briljante ideeen he
jezus is geadopteerd??quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan nep-trouw je
[..]
Mei, ben stier
Ik hoor ineens een vette auto in de buurt rijdenquote:
M'n broertje is stierquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent is ram
Rammen en stieren kunnen niet samen leven zeggen alle horoscopen
nee joh, daarom zijn we ook al 14 jaar samen
quote:
Veel ruzie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
M'n broertje is stier
En daar leef ik toch echt al zijn hele leven mee
quote:
Hier ben ik de kluts kwijtquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mei, ben stier
net zoals leeuwen en vissenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent is ram
Rammen en stieren kunnen niet samen leven zeggen alle horoscopen
nee joh, daarom zijn we ook al 14 jaar samen
als je het ziet snap je waarom dat het is aangezien ik daarna tog aangeef wat ik wil en de rij bevat meerdere gegevensquote:
Ik ookquote:
Ssssstquote:
Waar blijf je nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
net zoals leeuwen en vissenwij doen het ook nog goed na 5 jaar
Ja het seks leven is nog spannend?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
net zoals leeuwen en vissenwij doen het ook nog goed na 5 jaar
volgens mij was ik onderwegquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
ik typ soms wazig, excuses daarvoor
[..]
Ssssst![]()
[..]
Waar blijf je nou?
Ik krijg het koud van naakt op jou te wachten
En wat ik bedoel is dat je het voor andere programmeurs dan makkelijker maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je het ziet snap je waarom dat het is aangezien ik daarna tog aangeef wat ik wil en de rij bevat meerdere gegevens
Soms zegt ze danquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
ik typ soms wazig, excuses daarvoor
nou wat dan het gaat om telefoon gegevens moet ik er voor jou dan $telefoon van maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat je het voor andere programmeurs dan makkelijker maakt
Oh jaquote:
Okayquote:
Komt ie?quote:
Ja, ik zei toch sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
stop met tri en mij door elkaar te halen![]()
dit is de 2e keer vandaag![]()
FRIDAY = PINGUIN
TRIPACK = NIJN
Ik zou in ieder geval beginnen met een 'a' om te zeggen dat de variabele een array is. En vervolgens dus iets met Phone ja om aan te geven dat er telefoon gegevens in zit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nou wat dan het gaat om telefoon gegevens moet ik er voor jou dan $telefoon van maken?
maar het is geen array ik had het anders gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval beginnen met een 'a' om te zeggen dat de variabele een array is. En vervolgens dus iets met Phone ja om aan te geven dat er telefoon gegevens in zit.
Dan doe je er ook geen a voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar het is geen array ik had het anders gedaan
1 2 3 4 5 6 7 8 | while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo " <tr> <td><a href=\"edit.php?MAC=".$row['Macadres']."\">".$row['Macadres']."</a></td> </tr>"; } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |