quote:
Lekkere kwaliteits posts ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
dus...
ja dat was een week geleden ook alquote:
Soort duitse treinenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
En daar kwam weer een vrachtwagen langs die de beestjes naar hun laatste reis brengt
je weet tog...quote:
BBQ bij jou dus ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
En daar kwam weer een vrachtwagen langs die de beestjes naar hun laatste reis brengt
Ik vind het echt altijd wel een rot gezicht hoorquote:
haha... een visualisatie van gehaktdag...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb zin in schnitzelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha... een visualisatie van gehaktdag...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind het echt altijd wel een rot gezicht hoor
hoezo ? ik ga zaterdag BBQ-enquote:
Ach zet Barra buiten in de kou bij de BBQ en jij gaat met de rest binnen zitten genieten van het vleesquote:
JIj bent ziekquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ik ga zaterdag BBQ-en
heb je ook een dunne f430 dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hoppa, rijdt hier dikke ferrari f430 langswat een auto
quote:
hey hey LLquote:
hoezo? Als je in die hoek komt, sta je dan meteen onder stroom ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
klote UPC![]()
zou vandaag een monteur komen om het echt te fixxen. schoonouders zo lief gevonden om ff te w88 tot upc-man iz geweest.
komt die man daaraan... ow ik kan nu niks doen ik heb een hoogwerker nodig(woon 2 hoog is niet zo gek dus), maar die man wist er dus niks vanaf.... volgende afspraak met hoogwerker dinsdag 10 maart
hij heeft het nog wel provisorisch gemaakt.... maar dan mogen we niet meer in de hoek van de kamer komen waar het signaal binnenkomt
quote:
nee dan kan het losraken en hebben we helemaal niks meer... nu hebben we net tv en telefoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo? Als je in die hoek komt, sta je dan meteen onder stroom ofzo?
Haaiquote:
bij de secretaresses?quote:
cool waar kan je vindenquote:
klopt, hopelijk voel ik me dan wat beterquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JIj bent ziekik bedoel..je loopt te kotsen en dan ga je BBQ'en
Dan is je sterkte wensen het minste wat ik kan doen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Logician het volgende:
Om even terug te komen op debs, ik heb soms slechte dagen dan kan ik zo ong. niets, dit is van te voren ook aangegeven..
Verder vind ik het lastig om op in te gaan omdat de reden daarvan heel erg persoonlijk is en niets te maken heeft met mijn werk niet serieus nemen, voel me verdorie aangevallen maar als ik alles ga uitleggen leg ik hier even mijn hele prive neer, geen zin in..
als je thuis geen inet hebt, heb je al een levenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
cool waar kan je vindenik heb thuis geen internet dus waar kan ik het halen
quote:
Neem je ook betaling in natura aan?quote:
vraag voortaan eerst geld, voordat je wat doetquote:
ik heb ook gezeik met upc, kan niets regelen wat mn collega gaat op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dan kan het losraken en hebben we helemaal niks meer... nu hebben we net tv en telefoon
Moos vroeg aan mij wat doe jij serieus. Dus ik zeg omdat ik werk serieus vind. Dat jij je aangevallen voelt is jou probleem niet de mijne. Iedereen heeft zo zijn shit. Ik wil het niet eens van iedereen weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Logician het volgende:
Om even terug te komen op debs, ik heb soms slechte dagen dan kan ik zo ong. niets, dit is van te voren ook aangegeven..
Verder vind ik het lastig om op in te gaan omdat de reden daarvan heel erg persoonlijk is en niets te maken heeft met mijn werk niet serieus nemen, voel me verdorie aangevallen maar als ik alles ga uitleggen leg ik hier even mijn hele prive neer, geen zin in..
in het geval van madz natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem je ook betaling in natura aan?
Ben al thuisquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:40 schreef sandertjuh het volgende:
nog 4,5 uurtjes en we mogen weer naar huis!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moos vroeg aan mij wat doe jij serieus. Dus ik zeg omdat ik werk serieus vind. Dat jij je aangevallen voelt is jou probleem niet de mijne. Iedereen heeft zo zijn shit. Ik wil het niet eens van iedereen weten.
Verstandigquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het geval van madz natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |