Sorry to burst your bubblequote:
eten we die ernaquote:
tuurlijk waar wanneer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble
Neuken?
[..]
eten we die erna
* Friday12 pakt snelste vervoersmiddel in de buurt en kart naar maastrichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
nu, in maastricht
verder moet ik mn agenda checken
Voor het neuken iigquote:
Noemt ie mij losertquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het komt uit me rij vanuit men sql database losert
Tot zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 pakt snelste vervoersmiddel in de buurt en kart naar maastricht![]()
het word al aangegeven maar jij ziet hele scriptje nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Noemt ie mij losert
Ik wist dat het eruit kwam. (Mmm klinkt best fout)
Maar je naam ($row) geeft niet aan wat erin staat. $aUsers doet dat wel (als het over userts gaat dan)
Yea same here. Ben alleen bang om te trouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in september jarig??quote:
Laat maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het word al aangegeven maar jij ziet hele scriptje niet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Yea same here. Ben alleen bang om te trouwenDan nep-trouw jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mei, ben stierquote:
maar maria had ook een kind als maagd...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Maart, ram hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mei, ben stier
Hey ik heb niet ALTIJD briljante ideeen hequote:
mn vent is ramquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maart, ram hier
Omg ram
* Moozzie rent hard weg voor runx
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik heb niet ALTIJD briljante ideeen he
jezus is geadopteerd??quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan nep-trouw je
[..]
Mei, ben stier
Ik hoor ineens een vette auto in de buurt rijdenquote:
M'n broertje is stierquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent is ram
Rammen en stieren kunnen niet samen leven zeggen alle horoscopen
nee joh, daarom zijn we ook al 14 jaar samen
quote:
Veel ruzie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
M'n broertje is stier
En daar leef ik toch echt al zijn hele leven mee
quote:
Hier ben ik de kluts kwijtquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mei, ben stier
net zoals leeuwen en vissenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent is ram
Rammen en stieren kunnen niet samen leven zeggen alle horoscopen
nee joh, daarom zijn we ook al 14 jaar samen
als je het ziet snap je waarom dat het is aangezien ik daarna tog aangeef wat ik wil en de rij bevat meerdere gegevensquote:
Ik ookquote:
Ssssstquote:
Waar blijf je nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
net zoals leeuwen en vissenwij doen het ook nog goed na 5 jaar
Ja het seks leven is nog spannend?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
net zoals leeuwen en vissenwij doen het ook nog goed na 5 jaar
volgens mij was ik onderwegquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
ik typ soms wazig, excuses daarvoor
[..]
Ssssst![]()
[..]
Waar blijf je nou?
Ik krijg het koud van naakt op jou te wachten
En wat ik bedoel is dat je het voor andere programmeurs dan makkelijker maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je het ziet snap je waarom dat het is aangezien ik daarna tog aangeef wat ik wil en de rij bevat meerdere gegevens
Soms zegt ze danquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
ik typ soms wazig, excuses daarvoor
nou wat dan het gaat om telefoon gegevens moet ik er voor jou dan $telefoon van maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat je het voor andere programmeurs dan makkelijker maakt
Oh jaquote:
Okayquote:
Komt ie?quote:
Ja, ik zei toch sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
stop met tri en mij door elkaar te halen![]()
dit is de 2e keer vandaag![]()
FRIDAY = PINGUIN
TRIPACK = NIJN
Ik zou in ieder geval beginnen met een 'a' om te zeggen dat de variabele een array is. En vervolgens dus iets met Phone ja om aan te geven dat er telefoon gegevens in zit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nou wat dan het gaat om telefoon gegevens moet ik er voor jou dan $telefoon van maken?
maar het is geen array ik had het anders gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval beginnen met een 'a' om te zeggen dat de variabele een array is. En vervolgens dus iets met Phone ja om aan te geven dat er telefoon gegevens in zit.
Dan doe je er ook geen a voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar het is geen array ik had het anders gedaan
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo " <tr> <td><a href=\"edit.php?MAC=".$row['Macadres']."\">".$row['Macadres']."</a></td> </tr>"; } |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |