Omdat je de 'sessie' steeds overschrijft. Je moet er een array van makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is het niet
ik moet een var met sessie mee sturen uit een loop via men database(snap je het nog)
en dan pakt hij dus alleen de laatste
| 1 2 3 4 5 | while( ) { $session['var'] = 'waarde'; } ?> |
| 1 2 3 4 5 6 | $session['var'] = array(); // deze regel is niet verplicht while( ) { $session['var'][] = 'waarde'; } ?> |
daar ben ik niet blij mee, ik weet waar die deegroller heeft gezetenquote:
Heg gadverquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ben ik niet blij mee, ik weet waar die deegroller heeft gezeten
Ik ga denk ik ook van huis weg lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!
Slaapwandelende jongen rijdt naar luchthaven
AMSTERDAM - Een slaapwandelende jongen is in de auto van zijn ouders naar het vliegveld gereden.
De scholier, David Moosemiller uit Naperville was ´s nachts uit bed gegaan en achter het stuur van de ouderlijke wagen gekropen. Hij werd samen met de SUV om elf uur ´s morgens op het O’Hare vliegveld aangetroffen.
Zijn ouders, die zeggen dat de jongen nog nooit auto had gereden, vermoeden dat hij weer eens aan het slaapwandelen was. De politie houdt de optie open dat de tiener gewoon van van huis wilde lopen.
tis maar goed dat moozzie niet in de buurt wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!
Slaapwandelende jongen rijdt naar luchthaven
AMSTERDAM - Een slaapwandelende jongen is in de auto van zijn ouders naar het vliegveld gereden.
De scholier, David Moosekiller uit Naperville was ´s nachts uit bed gegaan en achter het stuur van de ouderlijke wagen gekropen. Hij werd samen met de SUV om elf uur ´s morgens op het O’Hare vliegveld aangetroffen.
Zijn ouders, die zeggen dat de jongen nog nooit auto had gereden, vermoeden dat hij weer eens aan het slaapwandelen was. De politie houdt de optie open dat de tiener gewoon van van huis wilde lopen.
bah moos...bahquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
tis maar goed dat moozzie niet in de buurt was
het ziet er viesssss uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou_!
Dan moet je het op zijn minst geprobeerd hebben
busted kerel
wat nietquote:
de ene heeft aambeien??quote:
dat kan alleen als je kaal bentquote:
Dude maandagavond hequote:
it is Iquote:
Hij moet ook voorzichtig met je doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude maandagavond hetoen wel weer
Ja maar ik zei..ik ben lenigquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij moet ook voorzichtig met je doen
voorzichtig doen is voor homo'squote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij moet ook voorzichtig met je doen
ik kan altijd lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh
Kan je weer een beetje lopen? [ afbeelding ]
quote:
slaat de ouderdom weer toe?quote:
niet doen Thomas, gisteren verloor je ook alquote:
oh jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet doen Thomas, gisteren verloor je ook al
ik wil het niet weten... en ik ben eigenlijk best wel een nieuwsgeirig persoon :'')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |