quote:In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
quote:
http://www.depers.nl/ente(...)je-in-de-keuken.htmlquote:Het Net5-programma Smaken Verschillen blijkt in werkelijkheid een stuk minder gezellig dan op tv. ‘Ze provoceren je.’
Smaken Verschillen, het o zo gezellige kokkerelprogramma dat dagelijks wordt uitgezonden op Net 5, is in een mediarelletje verzeild geraakt. Een paar weken terug zonden ze beelden uit van het in hartje Amsterdam gelegen tapasrestaurant De Gravenmolen, die de tent een grote smeerboel doen lijken. ‘In scène gezet door de makers van Smaken Verschillen, productiebedrijf De Beeldbrigade’, zegt de eigenaar en chef-kok Nick van Woudenberg. ‘En dat terwijl ik ze een gunst verleende.’
Van Woudenberg sprong op het allerlaatste moment in als vijfde kandidaat. ‘De halve mediawereld komt geregeld bij mij eten, waaronder BNN, en er worden veel mediaborrels gehouden hier. Ik ben wel een bekende in die wereld.’ Ook Koster en Jojanneke mogen er graag wat patatas brava weghakken en gingen er nog nooit met buikloop weg. ‘Via BNN kwamen ze bij mij. Op zaterdag vroeg iemand of ik die dag erna het programma Smaken Verschillen uit de brand wilde helpen omdat een kandidaat op het laatste moment had afgezegd.’
Not amused
Van Woudenberg stemde toe en draaide een week mee in het programma, waar elke dag bij een van de kandidaten thuis gegeten wordt. Toen hij het programma echter terugzag op tv was hij zacht gezegd not amused. ‘Toen bleek dat ze stiekem, terwijl ik druk in de weer was, mijn keuken zijn ingegaan, op hun buik zijn gaan liggen en beelden hebben geschoten die ze vervolgens helemaal verdraaid hebben gebracht. Dat ik maar één doek zou gebruiken in de keuken bijvoorbeeld, nou, ik heb er twintig. Ze hebben een opname dat ik op het eind van de avond de vloer schoonmaak met een doek aan het begin gemonteerd, zodat het net lijkt of ik met die doek vervolgens alles aanraak. Echt enorm lullig. En o ja, ze hebben een muis gespot. Dat ene shot hebben ze zo’n zes keer laten terugkomen. Heel Amsterdam heeft muizen. Dat ik hiervoor ben gebruikt, vind ik ongelooflijk.’
Vivaforum
Nick en zijn restaurant worden inmiddels afgemaakt op verscheidene fora, waarbij op het Vivaforum – u dacht dat GeenStijl erg was? – het hardst met het bijltje gehakt wordt. Zijn mediavrienden, die niet allemaal met toenaam genoemd willen worden, zijn boos, zegt Van Woudenberg. ‘Je kunt er vraagtekens bij zetten hoe zij die montage in elkaar hebben gezet’, zegt een van hen. Van Woudenberg: ‘Zij hebben zoiets van: helpen wij Smaken Verschillen, doen ze zoiets.’
BNN-presentatrice Nicolette Kluijver die graag een vorkje mag prikken bij de Gravenmolen is helemáál boos, zo werd Koster en Jojanneke door een ingewijde ingefluisterd. Ze wilde zelfs gaan actievoeren. ‘Een sensatieprogramma in het jasje van een feelgoodshow’, is hoe Nick, maar ook andere deelnemers het o zo gezellige programma betitelen, dat niet altijd o zo gezellig blijkt. Een deelnemer: ‘Je mag vooraf niet zien wat ze gaan uitzenden, en bepaalde mensen van het productieteam hebben het idee dat ze je moeten provoceren. Keer op keer blijven ze je vervelende vragen stellen over mededeelnemers, totdat je maar iets gaat verzinnen. Er wordt opgenomen tot diep in de nacht, dus dan knap je op een gegeven moment ook gewoon.’
Hmm, waar doet dit toch aan denken… ‘En wij waren zelf in het restaurant: die beelden die zij hebben uitgezonden zijn totaal iets anders dan dat ik daar heb gezien.’
Vermanend belrondje
Zowel Nick als een van zijn mededeelnemers heeft een vraag neergelegd over de gang van zaken bij productiebedrijf De Beeldbrigade, waar ze niks meer op hoorden.
Bij de Beeldbrigade, waar ze eerst een vermanend belrondje langs de deelnemers deden alvorens ons te woord te staan, weten ze echter van niks. Smaken Verschillen-eindredacteur Tischa Huisman: ‘Nee hoor, wij hebben niet geknipt en geplakt. Volgens mij.’
Of Nicolette Kluijver nog gaat actievoeren zullen we moeten afwachten. De presentatrice wilde niet reageren vanuit het buitenland. Ze ging net naar bed.
In het voorstukje zag ik hem in de weer met kikkerbillen. Dat is in ieder geval al iets anders dan de standaard gerechten die meestal voorbij komen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zal ze wel een eiwit-shake voorzetten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef DarkElf het volgende:
kikkerbillen... ben benieuwd hoeveel mensen roepen dat t naar kip smaakt
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef -Peach het volgende:
Misschien gaat ie zn spieren wel showen als entertainment! In zon lekker kanariegeel stringetje om zijn bovenbeenspieren goed te kunnen showen![]()
![]()
![]()
o nee, het is een kookprogrammaquote:
Gelukkig geen reacties van: je bent jaloers op die spierenquote:
Alle bodybuilders hebben een pens als ze hun buikspieren niet aanspannen (al zal de zijne wel dikker zijn dan echte profs)quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
Jan gaat dus deze week winnen.
Hij kan best wel koken, hoewel ik z'n eendenborst wel wat te rood vond.
Ik lach me rot om die foute doorzichtige T-shirtjes van hem en die dikke pens die daar onderuit komt.
Voorstukje van morgen belooft veel goeds, een zich beledigend voelende Simo.
Whaha neehoor. Ik houd niet van vieze plastic-achtige mannen. En dit is gewoon een griezel. Ik laat me nog liever door Bokito bespringen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Gelukkig geen reacties van: je bent jaloers op die spieren
en dan heb ik het niet eens over die lelijke tattoos gehad. Tattoos zijn
, maar niet van die 20 in een dozijn tribal-bovenarm tattoos. Maar dat is mijn bescheiden mening
![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef -Peach het volgende:
Verrek. Maar wel meloen en kip!
Ohnee dat zijn negers.![]()
Die buffel roept al de hele week dat hij niet van zoet houdt (zoethout wtff) en dan gaat hij volgens mij alleen maar zoete dingen maken. Dan weet je natuurlijk al dat je daar niet zo'n hoog punt van krijgt...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whaha neehoor. Ik houd niet van vieze plastic-achtige mannen. En dit is gewoon een griezel. Ik laat me nog liever door Bokito bespringen!![]()
Ik ben een trutje, ik wil ook graag mijn eigen bordje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Killer_Mom het volgende:
Simo, allemaal van een bord eten , bijna niets te drinken, en wat is die gast vlug beledigd, ik heb hem ook niet een keer zien lachen, het leek erop dat hij op afkeuring zat te wachten van Jan Bullepees ik zal je ff pakken. en dat had hij goed ingeschat, de vrouwen werden niet eens aangesproken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef Psych-case het volgende:
Die graaf-opmerking van Simo. Wat hebben ze gisteren wel niet bij hem zitten doen met die mierenhoop!
Moet een avond in de hel zijn geweest! Zag ze in de samenvatting allemaal heel gezellig zitten zonder ook maar iets te drinken...Goed gastheer! Hij pakte bij die muntjesscene wel een glas water voor zichzelf..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Killer_Mom het volgende:
Simo, allemaal van een bord eten , bijna niets te drinken, en wat is die gast vlug beledigd, ik heb hem ook niet een keer zien lachen, het leek erop dat hij op afkeuring zat te wachten van Jan Bullepees ik zal je ff pakken. en dat had hij goed ingeschat, de vrouwen werden niet eens aangesproken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Goh...ik vond Jan wel ietwat van Golfer weghebben
niet dus? misschien zijn kookkunstjes?quote:
Dat was inderdaad een beetje jammer om te zien dat ook hij geen uitzondering is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom zijn veel marokkanen zo snel beledigd? Ze hebben dan ook gelijk een hele akelige gezichtsuitdrukking. Simo was daarop geen uitzondering. Hartstikke vriendelijke jongen door de dagen heen, maar bij het minste of geringste is het hommeles.
Tsja weet niet wat hij had. In het begin van de week kwam hij leuker over als op het eind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom zijn veel marokkanen zo snel beledigd? Ze hebben dan ook gelijk een hele akelige gezichtsuitdrukking. Simo was daarop geen uitzondering. Hartstikke vriendelijke jongen door de dagen heen, maar bij het minste of geringste is het hommeles.
Ik weet niet precies hoe snel Net5 is maar het gaat per dag, en voor twaalven staat de uitzendingquote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
staan de afleveringen overigens meteen online? Of pas nadat de hele week geweest is?
ok...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
De ex van Jan heeft ook nog de weg gevonden naatr het Viva-forum:
Jan de kapper
Ik keek gisteren ook en wil toch mijn verhaal kwijt over Jan de kapper das namelijk mijn vroegere ex vriendje
Wat is het een arrogante kwal kan er niet meer van zeggen zo als hij er uit ziet zo is hij ook zijn hele wereldje draaid alleen om hem zo lang hij maar in de belangstelling staat.
Tis een vies goor manneke en blijf er uit de buurt want voor je het weet plant hij je ergens achter een raam.
Dat net5 zo iemand op tv wil hebben daar kan ik niet over uit
--------------------------------------------------------------------------------
Nee gelukkig heb ik geen kinderen van jan overgehouden.
Jan heeft nog nooit een sport school van binnen gezien en ik ben tog 3 jaar met hem samen geweest die spieren heeft hij van het spuiten van anabolen als je goed keek zag je die dikke pens van hem welke bodybuilder heeft er nu zo dikke buik?
de kapsalon die hij heeft heb ik voor hem betaald dus op scheppen kan hij goed van ander mans geld
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/27935/40
Gefrustreerde exen zouden ze preventief moeten opsluiten.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
Vies goor manneke, arrogante kwal....liefde maakt echt blind!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
Jan de kapper
Ik keek gisteren ook en wil toch mijn verhaal kwijt over Jan de kapper das namelijk mijn vroegere ex vriendje
Wat is het een arrogante kwal kan er niet meer van zeggen zo als hij er uit ziet zo is hij ook zijn hele wereldje draaid alleen om hem zo lang hij maar in de belangstelling staat.
Tis een vies goor manneke en blijf er uit de buurt want voor je het weet plant hij je ergens achter een raam.
Dat net5 zo iemand op tv wil hebben daar kan ik niet over uit
--------------------------------------------------------------------------------
Nee gelukkig heb ik geen kinderen van jan overgehouden.
Jan heeft nog nooit een sport school van binnen gezien en ik ben tog 3 jaar met hem samen geweest die spieren heeft hij van het spuiten van anabolen als je goed keek zag je die dikke pens van hem welke bodybuilder heeft er nu zo dikke buik?
de kapsalon die hij heeft heb ik voor hem betaald dus op scheppen kan hij goed van ander mans geld
Aan haar typgedrag kan ik al wel deels afleiden dat ze niet de meest heldere ster aan de hemel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Vies goor manneke, arrogante kwal....liefde maakt echt blind!
Correct.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefrustreerde exen zouden ze preventief moeten opsluiten.
Oh dat vond ik dan wel weer mee vallen; er is tenminste sprake van interpunctie!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan haar typgedrag kan ik al wel deels afleiden dat ze niet de meest heldere ster aan de hemel is.
Het zou er zomaar mee te maken kunnen hebben.
ja, haar stem was inderdaad wat schril.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
van die woonbootmevrouw krijg ik oorpijn,
zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, haar stem was inderdaad wat schril.
Dat denk ik ook, echt zo'n zeikerd.quote:zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.
Ik vermoed dat die politie-agent, die zo graag wil winnen, het meeste commentaar gaat leveren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:11 schreef Killer_Mom het volgende:
zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.
quote:
Whehehe. GMTA! Ofzoiets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat wilde ik ook eerst neerzetten
Dat zijn de kwarteltjes van gister...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef -Peach het volgende:
Die negerin ziet er trouwens net uit of ze in een veld met cactussen is gevallen
Ik vind die Lieoonel niks aan. Die van vandaag is best leuk,maar dat gepraat over jezus en de heer enzo mag ze van mij wel weglaten. De negerin vind ik nog wel grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef -0- het volgende:
Die neger en die oude vrouw zijn irritant.
Die vandaag kookt is nog de tofste denk ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef -Peach het volgende:
Die negerin ziet er trouwens net uit of ze in een veld met cactussen is gevallen
Afrikanen zijn juist vaak ook erg gelovig, dus denk dat ze het wel kunnen vinden. Jammer geen clashquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef -Peach het volgende:
Nee juist leuk, ik voorspel een botsing tussen een christen en een heiden! Hihi.
Daar verdenk ik S.V. af en toe wel van. In seizoen 1 hadden ze ook een 'ijsmachine-week'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef -0- het volgende:
Hebben ze themaweken met een bepaald product ofzo, die pompoen elke keer.
echt een haantje, dat zal zijn beroep wel meebrengen, die andere man die zich nog moest scheren, niet te geloven, wat een bal, erg onbeschoft. een nep Yup.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die politie-agent, die zo graag wil winnen, het meeste commentaar gaat leveren.
maagden, moet je nagaan dat er 72 van die meiden voor jou zijn als je als martelaar sterft. moet je wel moslim zijn, de gedachte alleen al, laat staan dat ze ook nog zo beroerd koken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Vond er weinig aan vanavond bij die reli-maagd.
Bedankt god, eh magnetron!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"Ja af en toe heeft de magnetron kuren" Ligt vast niet aan het stopcontact.
Ik moest keihard lachen toen ik dat ding zag bungelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hij redt deze week het programma! 5 oninteressante mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedankt god, eh magnetron!
Jack Wouterse blijft geweldig
Volgens mij is het een pruik/muts?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:08 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is net of die Keniaanse een enorme bontmuts opheeft, tot ik goed keek en mij bedacht dat het haar coupe was.
Het lampje in de magnetron ging wel gewoon aan toen ze het deurtje open deed. Het stopcontact zal derhalve niet de oorzaak geweest zijn. Ik vermoed gewoon dat het ding op tilt slaat door oververhitting en dat deze pas nadat alles weer afgekoeld is weer goed functioneert.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef golfer het volgende:
Kneiaanse is leuk en kon best lekker koken.
Die inloopklerenkast WINKEL
En Baantjer.quote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:05 schreef Specularium het volgende:
Ook eens met golfer dat Marnix te laag is beoordeeld door de onwetendheid van de andere kandidaten.
Met name het gebied tussen z'n ogen is raar... is het een monobrauw die hardhandig verwijderd is, zit er een deuk in z'n hoofd? Vragen, vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marnix: de rare vorm van z'n hoofd![]()
Je moet als persoon ook leuk zijn. Je eten kan wel top zijn maar het geheel van de avond moet vermakelijk zijn. Eigenlijk moeten ze en een cijfer geven voor het eten en een apart cijfer voor de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensMarnix is tot nu toe de èchte kok in de groep; origineel eten, helemaal niet simpel en het leek me ook nog heerlijk!
Idd zeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Principessa het volgende:
Oh en lucy, wat een zuur wijf is dat zeg. Ze zegt het wel met een glimlach, maar ze mekkert echt overal over, juk.
In iedergeval na het drinken van rode Lindeman...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
En een lesbo.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
Ik denk dat ze gevraagd is door de productiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:31 schreef Isabeau het volgende:
En Lucy had niet mee moeten doen. Als je zo weinig lust is dit toch geen programma voor jeGa je aan elke tafel mekkeren dat het niet je smaak is en dan vervolgens lagere cijfers geven omdat jij domweg niets lust
![]()
Toch nog een 7,5 voor deze creaties. Desserts zijn in dit programma jammer genoeg altijd het ondergeschoven kindje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lesbo.
Die eerste vanavond maakte zich er wel erg makkelijk van af. Rouwe langoustines als voorgerecht, stukkie vlees, friet en sla als hoofdgerecht en wat frambozen, chocolade en slagroom als dessert.
Hoog ballen-gehalte ook, die salesmanager.
Die nep-Brood en die 'heks' lijken mij wel de gangmakers van deze groep.
LOL Ik dacht al: waar doet hij me aan denken!! Vast z'n broer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:01 schreef Specularium het volgende:
Die Oscar, is dat familie van Rene van der Gijp ofzo?
Irritant kakballetje die salesmanager!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
M'n email heeft geholpen, de aflevering staat onlinequote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Even een email sturen?
Ze lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Ze heeft stomme wenkbrauwen. Nu kijkt ze altijd verbaasd!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wow...5 pepers in de soep...9 (!!!) knoflookteentjes in de pesto...WTFFFF
Ik zou het bij een edit houden eerlijk gezegd. Het is geen slowchat lijkt me. Het viel me op, that's all.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef -Peach het volgende:
Ik bedenk iets en post het, als er in de tussentijd niemand anders reageert dan komen ze onder elkaar ja. Niemand spaart alles toch op tot het eind???
Misschien is ze wel omgebouwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vandaag vond ik helemaal niks aan bij die nep-heks. Slecht eten ook nog.
Morgen belooft het dus wel heftig te worden bij die kunstenaar en de onthulling van Anita zal wel niet zijn dat ze lesbisch is, want dat weet iedereen al op het moment dat je haar ziet.
Dat ze vroeger eigenlijk Sjonnie heette.quote:
dat had ik al gegoktquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ze vroeger eigenlijk Sjonnie heette.
Beter opletten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef msnk het volgende:
Die Marokkaanse vrouw mag er best wezenLeuk ook om een keer een halal tafel te zien, zonder alcohol en al.
Wou ik even kwijt
Dat ze half Indisch is, had ik wel meegekregen ja. Maar ik dacht dus dat ze ook half Marokkaans is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.
Oscar reageerde nog het beste daar op.
Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Maar ik zal nooit iemand mijn gedoe opdringen zoals die Jael.
Ze heeft voor de Nederlandse uitzendingen een vrij laag cijfer gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef msnk het volgende:
Want als men zich daaraan ergert, en haar gewoon een kut cijfer geeft, krijgt de serie tenminste nog een beetje een dramatische wending
Nou, dat hebben ze dus ook gedaan (minder punten geven). Dat irriteren valt wel mee, ik vind gewoon dat als je aan zo'n programma meedoet, vooral je eigen persoonlijkheid heel duidelijk naar voren komt in de presentatie van jezelf op die avond. Yael en Jennifer zijn dus duidelijk alleen maar met zichzelf bezig, de anderen zijn imo wat aangenamere mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik vind ook wel dat ze een fles in huis had kunnen hebben alleen voor dit etentje, maar dat heeft ze niet gedaan. Als men daarmee zit dan geven ze maar gewoon minder punten.
Jij kunt je trouwens wel over de minste dingen irriteren zeg. Als jij de Turkse versie van Smaken verschillen zou zien zou je denk ik helemaal gek worden. Het enige wat men doet is elkaar afzeiken. De gemiddelde cijfer dat gegeven wordt is een 4.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.
Oscar reageerde nog het beste daar op.
Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Maar ik zal nooit iemand mijn gedoe opdringen zoals die Jael.
Ze dacht dat ze voor leuk entertainment gezorgd had, maar dat viel niet zo goed in de groep, kan gebeuren. Dat ze wil dat er met respect over haar vriendin gepraat wordt kan ik goed begrijpen, vond het goed dat ze daar wat over zei.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:13 schreef Specularium het volgende:
Sjongejonge, dat kaartlezen ook aan iedereen opdringen.
En vervolgens klagen over het gebrek aan respect terwijl mevrouw zelf totaal geen respect voor haar gasten heeft.
En ze is ook nog zelfingenomen met haar hoge cijferverwachting. (gelukkig maakt Jack altijd leuke opmerkingen over dat soort uitspraken)
Laatste wordt ze waarschijnlijk, en terecht. Vervelend wijf, bah.
Vond ik ook gek. Had die Tina losgelaten op Bernard, dat had iedereen er veel meer bij betrokken. Nu stonden ze een beetje "aan de zijlijn" mee te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..
heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
Ja dat valt mij ook op!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
Wat me wel steeds meer begint op te vallen is dat mensen die zelf geen alcohol drinken, bij een ander verwachten iets anders aangeboden te krijgen. Mensen die geen vlees eten idem dito; zij verwachten dat een ander er rekening mee houdt. Maar als de groep bij hen is, moet iedereen zich aanpassen. Dus niemand krijgt een wijntje of iedereen moet vegetarisch eten. Ik vind dat best egoistisch, vooral bij de vegetariers is dat erg opvallend. Ik weet nog een aflevering waar iedereen toen koud eten zat te eten en alleen maar komkommerwater te drinken kreeg. Had iets met haar principes ofzo te maken. De mensen waren dus ook echt blij met dat etentje(dat 't afgelopen was ws).
Maar wat me zo stoort is dat bv een vegetarier wel verwacht dat'ie iets anders dan vlees voorgeschoteld krijgt, maar zich dan niet aan past aan de rest van de groep als'ie zelf aan de beurt is om te koken, dan verwachten ze dat de hele groep vegetarisch eet. De groep heeft daar best wel commentaar op, maar niemand zegt het rechtsstreeks.
Ja dat vond ik ook een domme zet! De entertainment is toch voor je gasten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..
heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
Ja Anita was super!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond was het bij Tante Anita gelukkig weer genieten!! Super gastvrij is die vrouw!
Sluit me voor het overige aan bij de commentaren over Jael. Omdat je zelf geen alcohol wil drinken, je gasten ook verplicht aan het water zetten, brrr. Vanavond dronk ze wel champagne mee, dus het is kennelijk niet principieel! Kostenplaatje misschien??
Het rare is dat ze geen alcohol schenkt, maar het zelf als het haar zo uitkomt wel drinkt!! Dat klopt voor geen moer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja Anita was super!![]()
Als je dan geen alcohol schenkt, zorg dan voor superlekkere fruitcocktails ofzo....
Het lijkt me dat ze geen cent hoeven uit te geven aan de boodschappen hoor, dat wordt wel gesponsord door Bru en Lindemansquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze geen cent hoeven uit te geven aan de boodschappen hoor, dat wordt wel gesponsord door Bru en Lindemans
En Beemster kaas!! Zit altijd voor de buis te rillen als ik die flessen Lindeman voorbij zie gaan...bah!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:24 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
weer een desillusie
zeg dat nou niet bloes![]()
Ben het veel te vaak met je eens wat dit programma betreftquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef golfer het volgende:
Jack Wouterse had ook zijn bedenkingen over die Jael en dat was duidelijk te horen in z'n commentaar.
Was vanavond bij 'tante' Anita dus oergezellig zo te zien, maar qua eten haalde ze het niet bij Oscar, die dus de meer dan terechte winnaar van deze week was.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ben het veel te vaak met je eens wat dit programma betreft
Wat golfer zegt dus.
Wat voor entertainment ga je daar dan bij doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Isabeau het volgende:
We zouden een keer met lekkere hapjes zo'n vrijdag herhalingsmarathon samen moeten kijken
Daarom schreef ik het ook, mutsie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Als je deze reeks een beetje volgt dan weet je dat ik een hékel aan die entertainment heb }:(
dat is idd net zo erg als je kind vernoemen naar de stad waar het verwekt isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Mercedez...wat een naam!
Ennuuhhh...waarom heeft die Ans een kapotgereden poedel op dr hoofd?![]()
En dan hopen dat je ouders genoeg geld hebben om naar Parijs ofzo te gaan...anders heet je 'Alblasserdam' ofzo. *flauw*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is idd net zo erg als je kind vernoemen naar de stad waar het verwekt is
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ouders genoeg geld hebben om naar Parijs ofzo te gaan...anders heet je 'Alblasserdam' ofzo. *flauw*
Thanx!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef diorcharm het volgende:
Ach wel een leuke groep. Nog niet echt bijzonder hoor. Diegene die vandaag had gekookt vond ik een irritant mokkel. Nogal opschepperig over haar woning terwijl het gewoon een super burgerlijk rijtjeshuis was. Twee andere vlotte meiden, en die twee andere kerels waren ook wel oké.
Maja we zullen zien deze week!
Die man is vermoeiend!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:17 schreef Principessa het volgende:
oh juk: die vreselijke IKEA-kunst..![]()
Ans en die ene man lijken mij vermoeiend. Zoveel aandacht zou ik niet hebben, hoor, en dan zitten ze ook nog eens naast elkaar!
Broekriem-gezeik continues.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
mensen die beginnen over calorieën in een kookprogramma. Het is geen big-diet (of hoe die show heette). Met dit programma weet je dat je kans hebt op een anti-dieet....
en ondertussen wel na 3 flessen wijn met een zwabber op je kop buiten staan te zingenquote:
Tsja zo had ze weer een manier gevonden om van al die extra calo's af te komen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ondertussen wel na 3 flessen wijn met een zwabber op je kop buiten staan te zingen
bij dat dom wijf mis je niets, wat valt die tegen zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
MWOAHAHAHAHAhahaHAHAHAHahhahahaHAHAHAHAhahaHAHAHAHAhahhaAHAHHAHAHAHHAaaaaa... wat een giller... je breekt toch niet de pasta in stukjes voordat je het in de pan gooit.
Volgens mij heb ik de clou gemist![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
MWOAHAHAHAHAhahaHAHAHAHahhahahaHAHAHAHAhahaHAHAHAHAhahhaAHAHHAHAHAHHAaaaaa... wat een giller... je breekt toch niet de pasta in stukjes voordat je het in de pan gooit.
Volgens mij heb ik de clou gemist![]()
Ome Frans compenseert dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Deze week overduidelijk geen tante Anita.
Mercedes is een hele gangbare naam in sp[aanstalige landen, ook al voor de auto zeg maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is idd net zo erg als je kind vernoemen naar de stad waar het verwekt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |