dat is idd net zo erg als je kind vernoemen naar de stad waar het verwekt isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Mercedez...wat een naam!
Ennuuhhh...waarom heeft die Ans een kapotgereden poedel op dr hoofd?![]()
En dan hopen dat je ouders genoeg geld hebben om naar Parijs ofzo te gaan...anders heet je 'Alblasserdam' ofzo. *flauw*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is idd net zo erg als je kind vernoemen naar de stad waar het verwekt is
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ouders genoeg geld hebben om naar Parijs ofzo te gaan...anders heet je 'Alblasserdam' ofzo. *flauw*
Thanx!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef diorcharm het volgende:
Ach wel een leuke groep. Nog niet echt bijzonder hoor. Diegene die vandaag had gekookt vond ik een irritant mokkel. Nogal opschepperig over haar woning terwijl het gewoon een super burgerlijk rijtjeshuis was. Twee andere vlotte meiden, en die twee andere kerels waren ook wel oké.
Maja we zullen zien deze week!
Die man is vermoeiend!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:17 schreef Principessa het volgende:
oh juk: die vreselijke IKEA-kunst..![]()
Ans en die ene man lijken mij vermoeiend. Zoveel aandacht zou ik niet hebben, hoor, en dan zitten ze ook nog eens naast elkaar!
Broekriem-gezeik continues.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
mensen die beginnen over calorieën in een kookprogramma. Het is geen big-diet (of hoe die show heette). Met dit programma weet je dat je kans hebt op een anti-dieet....
en ondertussen wel na 3 flessen wijn met een zwabber op je kop buiten staan te zingenquote:
Tsja zo had ze weer een manier gevonden om van al die extra calo's af te komen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ondertussen wel na 3 flessen wijn met een zwabber op je kop buiten staan te zingen
bij dat dom wijf mis je niets, wat valt die tegen zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
MWOAHAHAHAHAhahaHAHAHAHahhahahaHAHAHAHAhahaHAHAHAHAhahhaAHAHHAHAHAHHAaaaaa... wat een giller... je breekt toch niet de pasta in stukjes voordat je het in de pan gooit.
Volgens mij heb ik de clou gemist![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
MWOAHAHAHAHAhahaHAHAHAHahhahahaHAHAHAHAhahaHAHAHAHAhahhaAHAHHAHAHAHHAaaaaa... wat een giller... je breekt toch niet de pasta in stukjes voordat je het in de pan gooit.
Volgens mij heb ik de clou gemist![]()
Ome Frans compenseert dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Deze week overduidelijk geen tante Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |