abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:29:20 #226
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67217236
Grappig barbie-toetje!

Lomp tarot-wijf.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:30:24 #227
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_67217273
haha ja echt wel. behoorlijk lomp
pi_67217299
Nu heb ik zin in roomsoesjes en raffaello...
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:32:45 #229
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_67217367
irriteer me dood aan die heks. wat een kop heeft ze
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:35:25 #230
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67217477
Wat maakten ze nou voor grap? Die hoorde ik net niet
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:47:28 #231
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67225355
Wat me wel steeds meer begint op te vallen is dat mensen die zelf geen alcohol drinken, bij een ander verwachten iets anders aangeboden te krijgen. Mensen die geen vlees eten idem dito; zij verwachten dat een ander er rekening mee houdt. Maar als de groep bij hen is, moet iedereen zich aanpassen. Dus niemand krijgt een wijntje of iedereen moet vegetarisch eten. Ik vind dat best egoistisch, vooral bij de vegetariers is dat erg opvallend. Ik weet nog een aflevering waar iedereen toen koud eten zat te eten en alleen maar komkommerwater te drinken kreeg. Had iets met haar principes ofzo te maken. De mensen waren dus ook echt blij met dat etentje (dat 't afgelopen was ws).

Maar wat me zo stoort is dat bv een vegetarier wel verwacht dat'ie iets anders dan vlees voorgeschoteld krijgt, maar zich dan niet aan past aan de rest van de groep als'ie zelf aan de beurt is om te koken, dan verwachten ze dat de hele groep vegetarisch eet. De groep heeft daar best wel commentaar op, maar niemand zegt het rechtsstreeks.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:52:28 #232
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67225555
Ik vind dat helemaal niet vreemd.

Als het je dan niet bevalt, geeft men die persoon toch een lage cijfer. Wint die lekker niet
AFC AJAX
  Moderator / Miss SHO donderdag 19 maart 2009 @ 23:52:30 #233
22592 crew  Ole
pi_67225556
goed gezegdchildintime!

stoort mij ook idd! Hoe kun je nou een eerlijk cijfer geven als je niks lust/wil eten?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:07:41 #234
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67226055
Ik zou het denk ik gewoon zeggen. Als je zo weinig wilt eten (zoals die ene die toen allemaal bizar eten had gemaakt, want niets mocht verwarmd gegeten worden volgens haar), dan doe je toch niet aan zo'n programma mee. Het gaat niet alleen om de cijfers, maar ook bv om je gastvrijheid. Dat vond ik van de week ook met al die pepers en knoflook. Ze wist zelf al dat dat niet een doorsnee hoeveelheid voor de gemiddelde mens was. En toch zet ze het haar gasten voor.

En volgens mij, als ik me niet vergis, had ik de dame van vanavond van de week toch echt met een glaasje alcohol gezien..... Wat is er mis mee, dat als je gasten graag een wijntje drinken bij het eten, dit hen ook aan te kunnen bieden, je hoeft dat dan toch zelf niet te drinken als je niet wilt? Dat heeft alles met gastvrijheid te maken en het je gasten naar de zin willen maken.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:23:38 #235
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67226496
Ik vind ook wel dat ze een fles in huis had kunnen hebben alleen voor dit etentje, maar dat heeft ze niet gedaan. Als men daarmee zit dan geven ze maar gewoon minder punten.

Jij kunt je trouwens wel over de minste dingen irriteren zeg. Als jij de Turkse versie van Smaken verschillen zou zien zou je denk ik helemaal gek worden. Het enige wat men doet is elkaar afzeiken. De gemiddelde cijfer dat gegeven wordt is een 4.
AFC AJAX
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:30:11 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67226662
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef msnk het volgende:
Die Marokkaanse vrouw mag er best wezen Leuk ook om een keer een halal tafel te zien, zonder alcohol en al.

Wou ik even kwijt
Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.
Oscar reageerde nog het beste daar op.

Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Maar ik zal nooit iemand mijn gedoe opdringen zoals die Jael.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:34:32 #237
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67226760
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Beter opletten.
Ze is half Indisch en is de moeder van wat kroost van een uit beeld zijnde Marokkaan.
Koken kan ze sowieso niet en dat zweefteefgedoe met die kaartlegster was inderdaad lachwekkend.

Verder is het absoluut belachelijk om GASTEN te dwingen wel of niet bepaalde dingen te drinken of te eten.
In mijn ogen bepalen de gasten wat er op tafel komt en hou ik daar rekening mee. Dus als iemand vega is krijgt ie geen vlees, is iemand halal of kosjer, dan zorg ik dat ie geen varken krijgt voorgeschoteld en als iemand moslim is krijgt ie naast de wijn of ander alcohol een alternatief voorgeschoteld.
Dat ze half Indisch is, had ik wel meegekregen ja. Maar ik dacht dus dat ze ook half Marokkaans is.

Verder ben ik het wel met je eens, maar mijn punt is dat in een geval als dit, een wedstrijd, het mij eerlijk gezegd niet zoveel uitmaakt. Want als men zich daaraan ergert, en haar gewoon een kut cijfer geeft, krijgt de serie tenminste nog een beetje een dramatische wending
AFC AJAX
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:38:52 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67226847
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef msnk het volgende:

Want als men zich daaraan ergert, en haar gewoon een kut cijfer geeft, krijgt de serie tenminste nog een beetje een dramatische wending
Ze heeft voor de Nederlandse uitzendingen een vrij laag cijfer gekregen.
Normaal zijn de cijfergevers best wel een beetje bang om iemand laag te beoordelen. Vandaag kreeg ze toch 3x een 6 en 1x een 8, dus gemiddeld 6,5. Wat voor de Nederlandse uitzendingen eigenlijk een onvoldoende is, want als je niet op gemiddeld een 7 zit doe je het niet goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67226943
"Een avondje clean kan wel."

Nou dat maak ik zelf wel uit!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:45:36 #240
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67226972
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik vind ook wel dat ze een fles in huis had kunnen hebben alleen voor dit etentje, maar dat heeft ze niet gedaan. Als men daarmee zit dan geven ze maar gewoon minder punten.

Jij kunt je trouwens wel over de minste dingen irriteren zeg. Als jij de Turkse versie van Smaken verschillen zou zien zou je denk ik helemaal gek worden. Het enige wat men doet is elkaar afzeiken. De gemiddelde cijfer dat gegeven wordt is een 4.
Nou, dat hebben ze dus ook gedaan (minder punten geven). Dat irriteren valt wel mee, ik vind gewoon dat als je aan zo'n programma meedoet, vooral je eigen persoonlijkheid heel duidelijk naar voren komt in de presentatie van jezelf op die avond. Yael en Jennifer zijn dus duidelijk alleen maar met zichzelf bezig, de anderen zijn imo wat aangenamere mensen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:46:55 #241
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67226995
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Beter opletten.

pi_67227390
Sjongejonge, dat kaartlezen ook aan iedereen opdringen.
En vervolgens klagen over het gebrek aan respect terwijl mevrouw zelf totaal geen respect voor haar gasten heeft.

En ze is ook nog zelfingenomen met haar hoge cijferverwachting. (gelukkig maakt Jack altijd leuke opmerkingen over dat soort uitspraken)

Laatste wordt ze waarschijnlijk, en terecht. Vervelend wijf, bah.
pi_67228944
idd, als je een etentje geeft doe je dat voor je gasten.. kleine moeite om je dus aan te passen aan wat zij graag willen (en zelf gewoon dus in dit geval geen wijn te drinken). niet dat wijn drinken zaligmakend is maar t gaat om t idee dat mensen wel verwachten dat er rekening met hun gehouden wordt terwijl ze zelf niet rekening houden met hun gasten.

compleet omgekeerd beeld van gastvrijheid.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:16:38 #244
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67229148
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 01:13 schreef Specularium het volgende:
Sjongejonge, dat kaartlezen ook aan iedereen opdringen.
En vervolgens klagen over het gebrek aan respect terwijl mevrouw zelf totaal geen respect voor haar gasten heeft.

En ze is ook nog zelfingenomen met haar hoge cijferverwachting. (gelukkig maakt Jack altijd leuke opmerkingen over dat soort uitspraken)

Laatste wordt ze waarschijnlijk, en terecht. Vervelend wijf, bah.
Ze dacht dat ze voor leuk entertainment gezorgd had, maar dat viel niet zo goed in de groep, kan gebeuren. Dat ze wil dat er met respect over haar vriendin gepraat wordt kan ik goed begrijpen, vond het goed dat ze daar wat over zei.

Dat ze een hoog cijfer verwachtte was een grapje volgens mij, aangezien ze zelf al had aangegeven niet de beste kok van de wereld te zijn en dat het vooral simpel zou zijn.

En ze ziet er gewoon leuk uit

Dat iedereen hier vindt dat je je aan je gasten moet aanpassen vind ik ook maar gedeeltelijk terecht. Als je vegetariër bent, dan weet je doorgaans niet hoe je een lekker stuk vlees moet klaar maken, simpelweg omdat je dat nooit doet. En als je dan uit principe zelf geen vlees eet, dan kan ik me ook goed voorstellen dat je er liever niet aan zit met je handen. En dit programma is ook bedoeld om kennis te laten maken met andere keukens, zoals die Marokkaan laatst met z'n appeltaart en vorig seizoen met die Oekraïense. Dus je kookt wel voor je gasten, maar op een manier zoals jij die goed acht. Daar hoeft niet alles voor te wijken.

Dat er dan geen flesje wijn op tafel staat vind ik dan wel weer kwalijk, want daar hoef je zelf niets mee te doen, dat is slechts een kleine geste richting de gasten
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67229289
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..

heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:43:28 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67232485
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:
wat ik totaal niet snapte aan dat kaartgedoe is dat je gasten hebt en je dan iemand laat komen om voor jou zelf! de kaarten te leggen (wat op ieder ander moment kan want je kent haar zelf) terwijl je gasten alleen maar kunnen kijken ernaar..

heel heel vreemd vond ik dat. kan me voorstellen dat mensen er flauw van worden dan... (ook al vind ik ook dat je wel respectvol moet blijven, grappen maken mag dan imo weer wel hoor... wat verwacht je nou?)
Vond ik ook gek. Had die Tina losgelaten op Bernard, dat had iedereen er veel meer bij betrokken. Nu stonden ze een beetje "aan de zijlijn" mee te kijken.

Ik vond dat Oscar het mooi verwoorde: "Het was een gezegende avond, maar de gasten waren niet heilig". En zo zou het wel moeten zijn.

Ben trouwens best buigzaam als het om dit soort andere ideeen over eten en drinken gaat, maar geen wijntje bij je eten en alleen water? Neh.... met een goede wijn smaakt alles lekkerder!
pi_67240331
Vanavond aan de Champagne.... heerlijk.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:36:31 #248
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67248570
Die heks viel qua vermakelijkheid wel tegen. Had meer qua persoonlijkheid verwacht.

Die kunstdude was boven mijn verwachtingen. Toppie!

Jael had ik een hoger cijfer dan de knoflook-heks gegund!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:38:05 #249
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67248606
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
Wat me wel steeds meer begint op te vallen is dat mensen die zelf geen alcohol drinken, bij een ander verwachten iets anders aangeboden te krijgen. Mensen die geen vlees eten idem dito; zij verwachten dat een ander er rekening mee houdt. Maar als de groep bij hen is, moet iedereen zich aanpassen. Dus niemand krijgt een wijntje of iedereen moet vegetarisch eten. Ik vind dat best egoistisch, vooral bij de vegetariers is dat erg opvallend. Ik weet nog een aflevering waar iedereen toen koud eten zat te eten en alleen maar komkommerwater te drinken kreeg. Had iets met haar principes ofzo te maken. De mensen waren dus ook echt blij met dat etentje (dat 't afgelopen was ws).

Maar wat me zo stoort is dat bv een vegetarier wel verwacht dat'ie iets anders dan vlees voorgeschoteld krijgt, maar zich dan niet aan past aan de rest van de groep als'ie zelf aan de beurt is om te koken, dan verwachten ze dat de hele groep vegetarisch eet. De groep heeft daar best wel commentaar op, maar niemand zegt het rechtsstreeks.
Ja dat valt mij ook op!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:38:53 #250
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67248630
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef DarkElf het volgende:

Ja dat vond ik ook een domme zet! De entertainment is toch voor je gasten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')