quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ga je donderdag hiero uit?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was mijn alter-ego, santos_ duhhhh
Wij zijn meer van het oostblok-gebeuren, das nog wat anders dan marokkaanse jeugd.
Ja he?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:30 schreef reetveter het volgende:
Racistische TT
Het is 'nieuwe nederlaners' verdomme.
Waarinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
ja ik las bericht overquote:
Ik heb dat zo getypt, IQMquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Vrouwenuurtje is één woord, [ afbeelding ].
Shockquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was mijn alter-ego, santos_ duhhhh
Wij zijn meer van het oostblok-gebeuren, das nog wat anders dan marokkaanse jeugd.
Leuk, fokkers in dezelfde stadquote:
Bullshit. Ik gebruik met torrents gewoon m'n volle verbinding.quote:
Ik vind het wel een schattige emoticonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit jij ook met die muziek-download-verslaving ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Hééééééééééééél veel muziek.
Wat games die ik eigenlijk al jaren niet meer speel.
Hééééééééééééél zelf geschoten foto's.
En wat natuurfilms.
DH?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk, fokkers in dezelfde stad
Ik heb nog een stuk of 10 anderen , dus je weet wellicht nog veel meer niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb dat zo getypt, IQM.
[..]
Shock!
Dat wist ik helemaal niet.
ik splits samengestelde zelfstandige naamwoordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
56 KBPS?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bullshit. Ik gebruik met torrents gewoon m'n volle verbinding.
Ja maar jij niet in Groningen.quote:
Deze neem ik even mee naar achterenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zij wonen in Groningen...quote:
Alinaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woow... die laatste 3..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie nog meer? behangplakker en?quote:
Eerste gedeelte: eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zit jij ook met die muziek-download-verslaving ?
Ik heb dat een beetje... dan hoor ik een nieuwe band en dat liedje vind ik dan goed, en dan besluit ik maar om de hele album-collectie te downloaden terwijl ik er misschien net een paar liedjes van luister want dan komt de volgende band alweer aan...![]()
en dan een paar keer per week smijt ik alles weg waar ik nog nooit naar heb geluisterd, behalve de liedjes met een interesante of mooie naam, die ga ik dan meestal wel luisteren daarna![]()
enfin, waarom gooie je je harde schijf niet een keertje leeg, alle ouwe zooi nooit meer iets mee doet eraf flikkeren![]()
(behalve jailbait en lekkere meiden, die mogen blijven ^^ )
eerder gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OW WANT IN DEN HAAG HEB JE OOK DE GROTE MARKT WEET JE!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zij wonen in Groningen...
Ze komen allemaal van m'n Photobucket-account, waar ik net zat, op zoek naar de Krentenbol.-smiley.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
eerder gezien
dit zijn je laatste dates
van afgelopen weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |