YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
Ik kijk dit jaar spoiler- en previewvrij, en ik moet zeggen dat dat goed bevalt!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef drGoeroe het volgende:
Voor de mensen die een preview willen:
http://videos.24fans.net/ep13/
Ik heb hem tegen mijn principes in gekeken, en het ziet er weer geweldig uit
Ik ook. Dus ik plaats een tvp en kijk weer weg uit dit topic tot zondag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
Ik zag nog geen nieuwe, dus opende ik hem maar.
[..]
Ik kijk dit jaar spoiler- en previewvrij, en ik moet zeggen dat dat goed bevalt!
Uh, dat lijkt me vrij duidelijk. Hodges levert wapens, geld en wat al niet meer aan het Juma regime. Dat wist je al sinds de film.quote:Daarnaast was het binnendringen van het Witte Huis wel erg makkelijk en heeft een ontwikkelingsland als Sengala (in mijn ogen een beetje type Sierre Leone) wel erg veel middelen tot haar beschikking.
Op die manier had Bill niets te maken met de vervolg acties van Jack. Als Jack Bill niet knock-out had geslagen, dan had Bill alarm moeten slaan dat Jack opweg was naar die knakker.quote:Was wel leuk. Snapte alleen totaal niet waarom Jack zo tekeer ging tegen Bill, sloeg ook nergens op.
Hij sloeg em niet, maar wurgde hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt me vrij duidelijk. Hodges levert wapens, geld en wat al niet meer aan het Juma regime. Dat wist je al sinds de film.
[..]
Op die manier had Bill niets te maken met de vervolg acties van Jack. Als Jack Bill niet knock-out had geslagen, dan had Bill alarm moeten slaan dat Jack opweg was naar die knakker.
Top aflevering
Zat op het puntje van mijn stoel de hele 2 afleveringen lang.
(ondertussen chilled Tony in zijn brute auto)
"I can pull this trigger 128 more times before the battery runs out."
Wanneer was die?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef Myers het volgende:
Waarom is 'Lets play some darts!' niet de TT?Inkoppertje dacht ik zo.
Nadat die dude tegen zuma zei dat die dochter in het witte huis zit.quote:
Omdat ik als eerste aan deze zin dacht bij het bedenken van de TT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef Myers het volgende:
Waarom is 'Lets play some darts!' niet de TT?Inkoppertje dacht ik zo.
De president raakte zijn gevoelige punt, natuurlijk: Kim. Dus zo gek vind ik het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat jack die deur open zou doen.
Er zal inderdaad wel weer een twist in zitten ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef -.-martin-.- het volgende:
Misschien heeft ie een wapen aan haar gegeven of iets dergelijks (denk ik).
goed punt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De president raakte zijn gevoelige punt, natuurlijk: Kim. Dus zo gek vind ik het niet.
Dat was een mooie quote, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef Symer het volgende:
"You sir are weak! Unwilling and unable to look evil in the eye and deal with it."
Als Seinfeld liefhebber moet ik je nu verbeteren. Het is Jon Voight, zonder H, voor het geval je ooit een tweedehands auto koopt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
"Lets play some darts." was super!
En dan zo slecht gooienJohn Voight!
'die vent van de darts'quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:54 schreef raptorix het volgende:
Wel weer heel vet, naar mijn mening weer niveau van eerste 4 episodes, die vent van die darts, zat die niet al eerder in 24?
Ik ben niet zo goed in gezichtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'die vent van de darts'![]()
Is een hele beroemde acteur, maar jij kent hem dus niet? Hij heeft ook een vrij bekende dochter
Dat is hetzelfde als vragen: waarom speelt Angelina Jolie de rol van Renee Walker niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:13 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland de rol van Jon Voight niet?
Nee, als dat hetzelfde zou zijn zou ik wel vragen waarom Angelina Jolie de rol van Renee Walker niet speelt. Ergo, niet hetzelfde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen: waarom speelt Angelina Jolie de rol van Renee Walker niet?
Jack zat wel heel raar te knipogen naar Bill toen hij de kamer uitkwam, maar dat doet hij wel vaker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel weer een twist in zitten ofzo.
De VP is trouwens echt.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Thunder0x het volgende:
Jack doet die deur echt niet zomaar open of de president nou hoog of laag springt.
Hij heeft weer een meesterlijk plan in mind denk ik
Het is alweer een paar afleveringen geleden sinds we voor het laatst hebben gehoord 'millions of hundreds of thousands of people are going to die!11', dus het zal wel weer een WMD zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Het volgende verhaaldeel zal wel die 'shipment' worden die er aan zit te komen. Zal me benieuwen wat dat nou weer is.
Hij speelde ook mee in Redemption zag ik, maar weet niet meer precies wat ze rol was daar....quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:41 schreef Sloggi het volgende:
Wie zal Jon Voight eigenlijk zijn? Je komt niet zomaar in het beveiligingslogboek van het Witte Huis neem ik aan. Directeur van de CIA/NSA/Homeland?
omgquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:56 schreef raptorix het volgende:
Jack stond volgens mij met ze armen in ze nek, hij had beschikking tot schroevendraaier, ik denk dat ie die negert die schroevendraaier tegen ze hoofd zet.
Jack is niet gegijzeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef VoreG het volgende:
Hoe kom ik nou de week door nu ik weet dat Jack gegijzeld is...
Briljante afleveringen weer, hoog niveau dit seizoen!
....quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jack is niet gegijzeld![]()
Jack is slechts deepcover!
Inderdaad, its al part of a bigger plan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jack is niet gegijzeld![]()
Jack is slechts deepcover!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Als Seinfeld liefhebber moet ik je nu verbeteren. Het is Jon Voight, zonder H, voor het geval je ooit een tweedehands auto koopt...
Hij gaf de opdracht aan die gasten die achter de zoon van de president aanzaten. Hij stond er ook bij toen de president werd beedigd te gniffelen :-) Was volgens mij op het alllerlaatste in REdemptionquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij speelde ook mee in Redemption zag ik, maar weet niet meer precies wat ze rol was daar....
Hij helpt Juma, in ruil voor een 'package'.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef kloink het volgende:
[..]
Hij gaf de opdracht aan die gasten die achter de zoon van de president aanzaten. Hij stond er ook bij toen de president werd beedigd te gniffelen :-) Was volgens mij op het alllerlaatste in REdemption
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef SnuggLe het volgende:
Planethugo, TYFT OP, zet het in SPOILERS gvd!![]()
![]()
![]()
Mensen die er zo makkelijk op te naaien zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef boskameel het volgende:
Mensen die previews met inhoud plaatsen.
hé, hebben ze die scene op driewielers in amsterdam eruit geknipt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
volgende week is de generaal al op alcatraz aan deze preview te zien
Bij deze niet nee, maar soms post iemand een youtube link, en dan zie je al een plaatje van de inhoud ervan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Mensen die er zo makkelijk op te naaien zijn![]()
Bekijk de preview voor de lol is
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar euh... wat is er zo goed aan?quote:
Ja, daar stoorde ik me vooral in ep 12 aan. Het gaat allemaal iets te makkelijk bv, best knap dat ze portofoonverkeer platleggen en dan vervolgens er zelf wel gebruik van kunnen maken. Ook apart dat niemand dat lichtsignaal zag. Gelukkig liepen er alleen secret service mannetjes met handguns in het witte huis..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat 24 op een dieptepunt is aanbeland als het gaat om geloofwaardigheid en logica. Erg slecht geschreven naar mijn mening.
vooral als je erheen gaat zwemmenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:42 schreef dapluiz het volgende:
Je zal maar net op je missie vergeten hoe het witte huis eruit ziet, dan heb je toch een probleem
eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat 24 op een dieptepunt is aanbeland als het gaat om geloofwaardigheid en logica. Erg slecht geschreven naar mijn mening.
En zo spannend vind ik dit seizoen helemaal niet.
Maar ik vind prison break dit seizoen ook echt waardeloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:37 schreef Wriggles het volgende:
Het is nog steeds 10x geloofwaardiger dan prison break, dus voor mij zit het wel goed.
Dus?quote:ZE ZWEMMEN NAAR HET WITTE HUIS?!?!?1/
Jullie letten niet op! Er wordt tussen neus en lippen door gemeld dat communicatie is uitgeschakeld naar buiten. Juma is niet gek!quote:En waarom hebben Aaron en die dochter geen mobieltje bij zich?
Als je over dit soort dingen gaat nadenken kun je beter geen 24 kijken.quote:Hoe krijgt Jack die deur open als hij die keypad eerst heeft gesloopt?
Volgens mij zie je op dat plaatje juist dat er rondom het witte huis geen water te bekennen is. Het eerste water is een behoorlijk stukje weg eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tuurlijk. Het zal in het echt niet mogelijk zijn, maar er is echt wel water in de buurt van het Witte Huis.
Ja de communicatie tussen de portofoons , dan is een mobiel nog bruikbaar dusquote:Jullie letten niet op! Er wordt tussen neus en lippen door gemeld dat communicatie is uitgeschakeld naar buiten. Juma is niet gek!
Die gebruiken ook radiosignalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef erik90 het volgende:
[..]
Ja de communicatie tussen de portofoons , dan is een mobiel nog bruikbaar dus
Onder Washington lopen nog heel wat ouderwetse rioleringsbuizen denk ik. Van die dingen waar je doorheen kunt lopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op dat plaatje juist dat er rondom het witte huis geen water te bekennen is. Het eerste water is een behoorlijk stukje weg eigenlijk.
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor. Ik vind het allemaal geen probleem dat het in werkelijkheid niet kan. We zitten niet naar een documentaire te kijken, maar naar een tv serie.
Met die laptop??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
Jullie letten niet op! Er wordt tussen neus en lippen door gemeld dat communicatie is uitgeschakeld naar buiten. Juma is niet gek!
Die hadden zich toch teruggetrokken omdat Juma zei dat die president in handen had?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
Met die laptop??
Ik vraag me trouwens af waar al die leger gasten zijn gebleven die voor deze episode in het witte huis gestationeerd waren.
Heb jij ze voor dat moment gezien dan?? Ik zag alleen wat secret service personeel met lullige pistolen als kanonnenvoer dienen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die hadden zich toch teruggetrokken omdat Juma zei dat die president in handen had?
Mjah klopt, de president mag haar beveiligingsmensen wel wat beter screenenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Heb jij ze voor dat moment gezien dan?? Ik zag alleen wat secret service personeel met lullige pistolen als kanonnenvoer dienen...
Hij is meestal wel online te vinden in de nacht van maandag op dinsdag rond 4 of 5 uur.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
hoe laat wordt afl 13 eigenlijk uitgezonden/ kan ik m online verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |