Bij tv-series die in NL worden uitgezonden zie je toch ook al trailers?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef boskameel het volgende:
Ik snap niet dat mensen die trailers voor de volgende ep kijken. Je weet dus al van tevoren wat er gaat gebeuren, dat is toch niet leuk?
Nietes!quote:Op maandag 2 maart 2009 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apparently he does. Off-screen Bauer is toch anders.
meestal zijn die zo opgesteld dat ze toch behoorlijk misleidend zijn. Heb ze zelf ook een tijdje gekeken maar nu ook al een hele tijd niet meer. Zie er niet echt een toegevoegde waarde in. Ik ga toch het liefst nietsvermoedend een aflevering kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef boskameel het volgende:
Ik snap niet dat mensen die trailers voor de volgende ep kijken. Je weet dus al van tevoren wat er gaat gebeuren, dat is toch niet leuk?
Hoe bedoel je? Dat jack in het dagelijks leven een ander speelt?quote:Op maandag 2 maart 2009 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apparently he does. Off-screen Bauer is toch anders.
Ik vind het juist zonde om te kijken, misschien komen er wel nieuwe personages naar voren in zo'n trailer, dan is het in de gewone aflevering geen verassing meerquote:Op maandag 2 maart 2009 13:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
meestal zijn die zo opgesteld dat ze toch behoorlijk misleidend zijn. Heb ze zelf ook een tijdje gekeken maar nu ook al een hele tijd niet meer. Zie er niet echt een toegevoegde waarde in. Ik ga toch het liefst nietsvermoedend een aflevering kijken
Kan al niet wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]had ik nog niet meegekregen. Morgenavond dus een soort van 24 film van anderhalf uur kijken
Wat binnen? Ep 11 & 12? Nou dat is onmogelijkquote:
9 en 10quote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat binnen? Ep 11 & 12? Nou dat is onmogelijk
Gewoon om 8 uur 's avonds (in amerika) volgens mij hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef Sloggi het volgende:
24 wordt wel op een beetje een rare tijd uitgezonden, of niet? 14:00 ET?
Op fox.com/24 staat een klok, die aangeeft dat het nog 1 uur en 40 minuten duurt. Dat ding gaat dan dus uit van de klok op mijn pc, niet van ETquote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon om 8 uur 's avonds (in amerika) volgens mij hoor.
Was in januari in NYC en toen begon 't idd om 20.00quote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon om 8 uur 's avonds (in amerika) volgens mij hoor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:33 schreef Myers het volgende:
Wel toffe eps, vooral 11 was goed.
Toch leuk, die verschillende meningenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef Jivis het volgende:
Aflevering 11 vond ik een beetje saai...
Inderdaad. In eerdere seizoenen werd de president meteen de bunker in gemieterd, en nu komen ze totaal niet op het idee dat het Witte Huis misschien wel het doel zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:52 schreef Reanimation het volgende:
Als er een aanslag dreigt, dan gaat de president sowieso de bunker in. Zoals het nu ging is natuurlijk een beetje te ongeloofwaardig, maar het blijft vermakelijk
Idd moest wel lachen om die dingen.. komop zeg terrorists in the white house! nog effe... mja het is 24 dan kan ik het nog wel eten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Het is allemaal erg onwaarschijnlijk maar wel spannend. Ik zie Obama al gegijzeld worden in het witte huis
ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef Flaccid het volgende:
Zijn er dan 2 afleveringen uitgezonden gister?
Taylor is een republikein, dus aan wie had je dan gedacht bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat de schrijvers geen oude bekende vice president hebben gemaakt
Maakt dat nou uit... ik vind het gewoon jammer dat ze geen oud-personage hebben gebruikt, ik had het namelijk wel verwacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Taylor is een republikein, dus aan wie had je dan gedacht bijvoorbeeld?
Het waren er 2 hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef rene90 het volgende:
Ahh leuke aflevering weerZeer vermakelijk.
Die logica miste ik inderdaad ook...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Merkie het volgende:
Was wel leuk. Snapte alleen totaal niet waarom Jack zo tekeer ging tegen Bill, sloeg ook nergens op.
Omdat hij gezocht is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
Toffe afleveringen! En natuurlijk krijgt Jack weer de schuld voor het volgen van orders van de president. Maar goed, mooie originele twist zo, de president gegijzeld in het Witte Huis. Ik vraag me trouwens af waarom Bill Tony niet naar binnen riep toen duidelijk werd dat Juma binnen was. Tony had wel wat van die terroristen afgeknald.
Jack was constant 'gevangen', eerst door die commissie, daarna door de FBI, daarna door Bill die werkte voor de President. En Jack is alleen opgeroepen als getuige in die zaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jack was gevangen en liet hij ook meehelpen.
Maar toch. Bill had heel wat te vertellen in het Witte Huis, dus die had dat vast wel voor elkaar gekregen. Maar hopelijk wordt Tony's rol nog wel wat actiever weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jack was constant 'gevangen', eerst door die commissie, daarna door de FBI, daarna door Bill die werkte voor de President. En Jack is alleen opgeroepen als getuige in die zaak
Tony wordt gezocht voor een aantal gruwelijke zaken waar nog geen rechtzaak voor is geweest..
Maar ook Jack werd aangehouden...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toch. Bill had heel wat te vertellen in het Witte Huis, dus die had dat vast wel voor elkaar gekregen. Maar hopelijk wordt Tony's rol nog wel wat actiever weer.
Precies!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef drGoeroe het volgende:
Ik heb echt 2 uur op het puntje van m'n stoel gezeten, waarom mensen zich nog druk maken over realisme in 24, dan heb ik nog wel 100 andere afleveringen voor je die niet realistisch zijn.
Ik vond het onwijs spannend en kan niet wachten tot volgende week
Gelukkig hebben ze Aaron niet afgeschoten
Ze hadden er iets meer mee gekund, misschien. Maar goed, aan de andere kant... als ze Tony wel naar binnen hadden gestuurd, hadden ze de 24 uur niet vol kunnen maken, waarschijnlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |