Wayne niet, het zal de VP wel worden dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Aanslag op het witte huis > Mike of wayne komt terug ter vervaning??
En de VP blijkt Jon Voight te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wayne niet, het zal de VP wel worden dan.
Hij (of zij, het blijft 24) is mij nog niet opgevallen..quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
goede aflevering maar er had iets meer spanning in mogen zitten
Dat sowiesoquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Die first daughter zal nog wel eigenwijs het witte huis verlaten en dan gekidmapped worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het einde echt te veel een extreme plotwending, ik had liever Dubaku zien verdwijnen, al dan niet met die SD-carden dat Juma dan alsnog die mega aanslag zou gaan plegen, maakt het een wat soepeler verloop...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Nou, vind het wel jammer. Hoop dat ze nog wel wat meer gaan doen met die lijst. Ja, ze hebben hem, maar het zou juist vet zijn als ze de mensen die erop staan arresteren en dat laten zien. Maybe komt daar nog meer informatie uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef drGoeroe het volgende:
De eerste twee afleveringen na de nieuwe start van de opnames (na de staking) ronden gelijk alle verhaallijnen af. Dat zegt genoeg, ze springen gelijk over op een nieuw verhaal, en dat bevalt mij prima
Nou wat touching, ik vind het maar overdreven. Niet 24-waardig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Jivis het volgende:
Die scene tussen Renee en Jack was inderdaad erg mooi gedaan, heel touching. Verder vond ik de aflevering niet heel erg boeiend, de losse eindjes voor dit deel van het seizoen zijn een beetje aan elkaar geknoopt. Hopelijk houden ze het spannend de komende afleveringen, het zat er natuurlijk dik in dat er nog iemand boven Dubaku iets zou ondernemen.
Ja, altijd makkelijk praten achteraf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef SnuggLe het volgende:
Nou wat touching, ik vind het maar overdreven. Niet 24-waardig.
En dat die Marika dood zou gaan: duhhhhhh, dat was DIK te verwachten natuurlijk en had ik ook al voorspeld aagezien die zus in de rolstoel zei van "He, you, FBI, protect my sister!". Dan moest ze daarna wel dood gaan.
Lul niet. Quote van mezelf:quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, altijd makkelijk praten achteraf.
Dus zit niet zo te zeiken... Het was al voorspeld en wat te voorspelbaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef SnuggLe het volgende:
Aaron![]()
Ja idd, waarom is Dubaku zo op die dame gericht? Als het een prof is dan laat hij de driver haar meteen afknallen. Wat is (/was) haar waarde? Voor haar 10 anderen!![]()
En je weet gewoon 100% zeker dat ze dood gaat als die zus in de rolstoel zegt "He! You, FBI! Make sure she stays safe!" Dat was dus haar doodvonnis, gezien de morele strijd van de FBI Huilie-mevrouw Renee Walker. Ben benieuwd of aan het eind van de story de senaat subcommissie nog terugkomt....
En je had natuurlijk ook voorspeld dat Dubaku haar helemaal niet af zou of liet knallen, maar dat ze zelf Dubaku te grazen neemt door de auto over de kop te laten slaan en op die manier sterft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lul niet. Quote van mezelf:
[..]
Dus zit niet zo te zeiken... Het was al voorspeld en wat te voorspelbaar
Idd. Eindelijk ben ik het een keer met je eens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je had natuurlijk ook voorspeld dat Dubaku haar helemaal niet af zou of liet knallen, maar dat ze zelf Dubaku te grazen neemt door de auto over de kop te laten slaan en op die manier sterft.![]()
'We' voorspellen wel 100x tijdens een seizoen wat er gaat gebeuren en als het dan een keer klopt.. tja.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef SnuggLe het volgende:
Nou wat touching, ik vind het maar overdreven. Niet 24-waardig.
Goh, dat hebben we nog niet eerder gehoord hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:24 schreef Tim86 het volgende:
First daughter (Sprague Grayden) zat ook in Jericho
Kan wel, heb het een beetje gemist omdat ik toevallig steeds een paar dagen later pas kon kijken de laatste 2,3 eps en dan lees je naderhand toch wat minder terug.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat hebben we nog niet eerder gehoord hier
Ze zat ook in 'six feet under'
Het was al vaker genoemd, maar maakt niets uit. Beter een keer te vaak dan helemaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel, heb het een beetje gemist omdat ik toevallig steeds een paar dagen later pas kon kijken de laatste 2,3 eps en dan lees je naderhand toch wat minder terug.
Ik vind het een heel sterk personage, zeker in vergelijking met de vrouwelijke collega's (met ballen) die Jack tot nu toe heeft gehad. Maar als je kijkt naar hoe makkelijk Renee soms haar FBI principes aan de kant zet, dan twijfel ik soms toch bij de goede aard van haar personage.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:03 schreef Myers het volgende:
[..]![]()
Hoe het karakter van Renee zich ontwikkelt vind ik nog wel het boeiendste van dit seizoen. En dan met name in relatie tot Jack. Dat zegt misschien ook wel iets over het gebrek aan een echt spannend verhaal, maar om te zeggen dat dit niet 24-waardig is, is klinkklare onzin. Jack en Renee hebben erg veel chemistry en het zou zonde zijn om dat niet verder uit te werken.
Niemand kan tippen aan Michelle hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik vind Renee een heel sterk personage, zeker in vergelijking met de vrouwelijke collega's (met ballen) die Jack tot nu toe heeft gehad.
Idd, 4 van mijn katten zijn vernoemd naar 24, en Aaron was een easy pick.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik ben weer helemaal bij! Gelukkig!
Aaron!.
Goed seizoen tot nu toe, je kon inderdaad wel zien dat ze het snel afrondde voor het nieuwe deel. Ik ben benieuwd!
Maar ook kleinquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef raptorix het volgende:
Sharaldia, maar dat is naar een collega
Dat is trouwens wel de grootste bad cat, dus eigenlijk moet ik haar Nina noemen
LOL.... Wat een verschil van mening weer. De ziekenhuis scene tussen Renee en Jack vond ik zelfs verreweg de beste scene van het seizoen (tot nu toe natuurlijk). Meesterlijk en absoluut NIET '24' onwaardig. Juist het tegenovergestelde. Briljant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef MrHayo het volgende:
Maar al die drama met Walker vond ik in deze ep wel overdreven, moest er gewoon om lachen, was 24 onwaardig.
Jammer dat je er ook een plaatje bij zietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich niet kunnen inhouden, dit is de trailer van afl 11 en 12:
Knap als je een spoiler uit dat plaatje kunt halenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jammer dat je er ook een plaatje bij ziet
Voor als je het dus niet wilt zien..
Nouja, iemand slaat een militair neer, ik heb geen zin om goed te gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knap als je een spoiler uit dat plaatje kunt halen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich niet kunnen inhouden, dit is de trailer van afl 11 en 12:
Dat ene zinnetje in dat bericht:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een achtste seizoen.
Wat al zo goed als duidelijk was natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik vond hem maar matig eigenlijk, seizoen 6 overigens ook. Ga straks beginnen aan s7 en ik hoop dat ze weer wat in vorm zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Net 24: Redemption helemaal gekeken, mjah. Duurde ff voor die in 24 sfeer kwam eigenlijk. Komende weken maar eens S7 inhalen
Jack Bauer geeft niet om geld!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef Merkie het volgende:
Het kost erg veel geld om Jack Bauer 24 uur in te huren voor een seizoen.
Bij play.com zijn ze per seizoen 23,50 euro.....(behalve 7 natuurlijk) Verzendkosten gratis!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:11 schreef JohnLocke het volgende:
Waarom zijn de DVD uitgaves van 24 zo duur vergeleken andere series?
Gaafquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een achtste seizoen.
Wat al zo goed als duidelijk was natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |