Lijkt Tsimfuckus welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.
Jij was toch voorheen (een jaar geleden of zo) toch ook een van de "diehards" van dit topic of verwar ik je nu met een andere kale ajaxfan? enne zoja, what happened ???? dan was het haar op die foto wel een erge dwaling hoor, gelukkig ben je weer bij kennis (en zo nee: wat een vooruitgang, lijkt me)quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inmiddels kaal, ziet er tof uit alleen vraag ik me af wat voor producten je het beste kunt gebruiken om er voor te zorgen dat je hoofdhuid natuurlijk glanst. Gewoon créme of anders.
Dat is aan jou.. als je wilt weten of wij denken dat het je staat: feauteau?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef pietjan het volgende:
k ben het ook van plan vinden jullie dat ik mijn haar moet millimeteren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:45 schreef pietjan het volgende:
nou eigen lijk wil ik een eigen forum maken maar ik weet niethoe dat moet dus
jij snapt volgens mij maar weinig van het fenomeen 'internetforum' als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef pietjan het volgende:
10 minuten en kijk ook op mijn forum of ik mijn haar moet millimeteren
Ik heb alleen wat oude fotos, tijdje geleden de helft eraf en wat smaller nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja en als je slordig bent, wordt ie steeds een stukkie smaller ;-)
Trouwens als je het helemaal scheert is het ook best veel werk, ik heb dat best lang gedaan, maar ben nu wat luier en doe het gewoon om de paar dagen.
Mogen we die hanekam eens zien (foto?)
Best veel werk? Dat valt wel mee toch, als je het elke dag bijhoud is het zo gebeurd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:48 schreef TeChNo2 het volgende:
... als je het helemaal scheert is het ook best veel werk ...
Nivea aftershave balm werkt ook prima vind ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:03 schreef AJ187 het volgende:
Ik heb 't ook gemilimeterd, maar heb nu last van een droge hoofdhuid![]()
Met wat moet ik 't insmeren?
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kaal af, ik laat het weer groeien tot die tijd gemillimeterd.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?
Dat vind ik dan wel weer bijzonder
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?
Dat vind ik dan wel weer bijzonder
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.
Natuurlijk, dom van me ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.
Precies, doe gewoon wat Sanderrr zegt, zeker nu het boven de 30 graden is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef Sanderrrr het volgende:
Tuurlijk, gewoon doenZo snel mogelijk, hoe langer je wacht hoe meer je begint te twijfelen
is er niet iemand handig met photoshop? Of is het al gebeurd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef DEiE het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om voor modelletje tondeuse te gaan, ik heb nu vrij lang haar, dat mij steeds meer gaat irriteren (haar in mijn oog / oor tijdens hardlopen, enz.). Niet te kort, zeg maar een centimeter ongeveer. Wat ik me afvraag is of het bij mijn model hoofd / gezicht / haarkleur staat, waar jullie hopelijk wel een inzicht in hebben. bvd.
Ja, het staat je goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:04 schreef Semargofni het volgende:
Jazeker, ff wennen maar denk dat ik het voorlopig mooi zo houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |