Oh? Geef eens een voorbeed van zo'n aanval dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is nu eenmaal Fok, waar mensen die er nog fatsoenlijk uitzien persoonlijk worden aangevallen. Een aparte constatering daarbij is, minimaal 80 procent daarvan zijn personen zonder enige vorm van eigen foto.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn hoofd kaalscheren alleen twijfel ik op dit moment nog over de nadelen ervan. Het snel zat worden en dan minimaal 7 maanden moeten wachten om weer een degelijke lengte haar te krijgen. Wat ik me trouwens wel afvraag: bestaan er producten die je hoofdhuid doen glanzen na het kaalscheren.
[ afbeelding ]
Hou een ander voor de gekquote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijk eens naar me fobo, ook gemillimeterd, al moet ik zeggen dat het over het algemeen altijd wel staat bij getinte/donkere mannen![]()
Lucky me, zal nooit meer me haren laten groeien.
Nice job.quote:
Een voorbeed ken ik niet: wel een voorbeeld. Wil je toch een vorm van illustratie zien dan ben je vrij om aan zelf ''researching'' te doen. Daarnaast is iets vinden selectief.De beeldvorming van zo'n interpretatie ligt wellicht voor ieder anders, wat je hieruit ook kunt zien aangezien ik totaal niet doel op hetgeen wat hierboven gesuggereerd wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh? Geef eens een voorbeed van zo'n aanval dan.
Ik neem tenminste aan dat je niet doelt op ventjes die zichzelf met de kraag omhoog en getuite lipjes op de foto zetten met hun webcam.
Ja, die oorbel is echt spang mangquote:Op maandag 15 juni 2009 10:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is nu eenmaal Fok, waar mensen die er nog fatsoenlijk uitzien persoonlijk worden aangevallen. Een aparte constatering daarbij is, minimaal 80 procent daarvan zijn personen zonder enige vorm van (eigen) beeldvorming.
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een voorbeed ken ik niet: wel een voorbeeld. Wil je toch een vorm van illustratie zien dan ben je vrij om aan zelf ''researching'' te doen. Daarnaast is iets vinden selectief.De beeldvorming van zo'n interpretatie ligt wellicht voor ieder anders, wat je hieruit ook kunt zien aangezien ik totaal niet doel op hetgeen wat hier boven gesuggereerd wordt.
Doet me denken aan Emimich met een donker kleurtje en een oorbel, minus de schaakskills.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.
Lijkt Tsimfuckus welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.
Jij was toch voorheen (een jaar geleden of zo) toch ook een van de "diehards" van dit topic of verwar ik je nu met een andere kale ajaxfan? enne zoja, what happened ???? dan was het haar op die foto wel een erge dwaling hoor, gelukkig ben je weer bij kennis (en zo nee: wat een vooruitgang, lijkt me)quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inmiddels kaal, ziet er tof uit alleen vraag ik me af wat voor producten je het beste kunt gebruiken om er voor te zorgen dat je hoofdhuid natuurlijk glanst. Gewoon créme of anders.
Dat is aan jou.. als je wilt weten of wij denken dat het je staat: feauteau?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef pietjan het volgende:
k ben het ook van plan vinden jullie dat ik mijn haar moet millimeteren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:45 schreef pietjan het volgende:
nou eigen lijk wil ik een eigen forum maken maar ik weet niethoe dat moet dus
jij snapt volgens mij maar weinig van het fenomeen 'internetforum' als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef pietjan het volgende:
10 minuten en kijk ook op mijn forum of ik mijn haar moet millimeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |