Gewoon zelf proberen op 9 mm en dan steeds een standje lager, kom je er vanzelf achter. En als je het niets vindt dan is het zo weer aangegroeid.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Famouss het volgende:
heeft er iemand mischien geen foto met de verschillen tussen 3 mm , 6 mm en 9 mm ?
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.htmlquote:Scheermes kost Gillette 6 cent
AMSTERDAM - Mannen betalen al jaren veel geld voor de scheermesjes van Gillette, maar dat de consument maar liefst 50 keer de werkelijke waarde betaalt, zal voor velen toch een schok zijn.
afbeelding vergroten David Beckham in zijn reclame voor Gillette.
Een mes kost in de winkel zo rond de drie euro, maar volgens medewerkers van Gillette kost het maken van zo’n mesje de fabrikant maar zes cent. Dat meldt de Engelse krant Daily Mail.
Op een pakje van vier mesjes (kostprijs 23 cent) maakt Gillette 7,25 euro pure winst, vertelde een insider aan de krant. Die cijfers verklaren volgens hem hoe Gillette supersterren als Roger Federer, Tiger Woods en David Beckham kan betalen om in reclames te verschijnen.
Beckham kreeg een aantal jaren geleden zelfs een met diamanten ingelegd scheermes ter waarde van 54 duizend dollar van de fabrikant cadeau.
Je presenteert het alsof je in shock bent door dit gegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Ritchie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.html
Die blauwe wegwerp-dingen van Gillette zijn al een stuk betaalbaarder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Ritchie het volgende:
http://www.ad.nl/economie(...)Gillette_6_cent.html
Ik betaal liever iets meer als ik daardoor minder kans heb om mijn hoofd open te halen... (ze zijn dan wel extreem duur, maar ook extreem goed) ach en de kapper is toch altijd duurder...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die blauwe wegwerp-dingen van Gillette zijn al een stuk betaalbaarder.
Gewoon doen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn hoofd kaalscheren alleen twijfel ik op dit moment nog over de nadelen ervan. Het snel zat worden en dan minimaal 7 maanden moeten wachten om weer een degelijke lengte haar te krijgen. Wat ik me trouwens wel afvraag: bestaan er producten die je hoofdhuid doen glanzen na het kaalscheren.
[ afbeelding ]
Pak na het scheren van je hoofd ook gelijk even je polsen mee.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn hoofd kaalscheren alleen twijfel ik op dit moment nog over de nadelen ervan. Het snel zat worden en dan minimaal 7 maanden moeten wachten om weer een degelijke lengte haar te krijgen. Wat ik me trouwens wel afvraag: bestaan er producten die je hoofdhuid doen glanzen na het kaalscheren.
[ afbeelding ]
Oh? Geef eens een voorbeed van zo'n aanval dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is nu eenmaal Fok, waar mensen die er nog fatsoenlijk uitzien persoonlijk worden aangevallen. Een aparte constatering daarbij is, minimaal 80 procent daarvan zijn personen zonder enige vorm van eigen foto.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Hou een ander voor de gekquote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijk eens naar me fobo, ook gemillimeterd, al moet ik zeggen dat het over het algemeen altijd wel staat bij getinte/donkere mannen![]()
Lucky me, zal nooit meer me haren laten groeien.
Nice job.quote:
Een voorbeed ken ik niet: wel een voorbeeld. Wil je toch een vorm van illustratie zien dan ben je vrij om aan zelf ''researching'' te doen. Daarnaast is iets vinden selectief.De beeldvorming van zo'n interpretatie ligt wellicht voor ieder anders, wat je hieruit ook kunt zien aangezien ik totaal niet doel op hetgeen wat hierboven gesuggereerd wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh? Geef eens een voorbeed van zo'n aanval dan.
Ik neem tenminste aan dat je niet doelt op ventjes die zichzelf met de kraag omhoog en getuite lipjes op de foto zetten met hun webcam.
Ja, die oorbel is echt spang mangquote:Op maandag 15 juni 2009 10:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is nu eenmaal Fok, waar mensen die er nog fatsoenlijk uitzien persoonlijk worden aangevallen. Een aparte constatering daarbij is, minimaal 80 procent daarvan zijn personen zonder enige vorm van (eigen) beeldvorming.
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een voorbeed ken ik niet: wel een voorbeeld. Wil je toch een vorm van illustratie zien dan ben je vrij om aan zelf ''researching'' te doen. Daarnaast is iets vinden selectief.De beeldvorming van zo'n interpretatie ligt wellicht voor ieder anders, wat je hieruit ook kunt zien aangezien ik totaal niet doel op hetgeen wat hier boven gesuggereerd wordt.
Doet me denken aan Emimich met een donker kleurtje en een oorbel, minus de schaakskills.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een hoop bullshit met een hoop dure woorden die uiteindelijk niks zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |