SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Het is natuurlijk ontzettend moeilijk te zeggen hoe het zal staan, (hooguit kan je zeggen dat als je een beetje egaal hoofd hebt met niet al te veel "littekens/bulten en zo" het waarschijnlijk goed staat maar smaken verschillen) maar hoogstwaarschijnlijk voelt het geweldig (want dat vindt bijna iedereen die het uitprobeert). Er is natuurlijk maar 1 manier om er echt achter te komen of het staat, gewoon doen, wat is het ergste dat je kan overkomen ? (hooguit kijken er wat mensen een beetje verbaasd op als je opeens (bijna) kaal bent maar tja daar wennen ze erg snel aan hoor, en als je het zelf niks vindt...is het zo weer gegroeid...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef Stinosss het volgende:
Huh?! Zo'n topic zocht ik net!
Ik zit nog in een twijfel-fase, kaal (of iig millimeter of 2) of toch houden zoals ik het nu heb...
Moeilijk...![]()
Het staat je ook gewoon goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Stinosss het volgende:
Uiteindelijk toch gedaan! Tevreden met het resultaat. Heerlijk!
Ziet er zeker goed uit, lekker zo kort houden nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Vanmiddag ben ik ook verlost van mijn haren, het voelt zo grappig aan
[ afbeelding ]
Werd een beetje moe van mijn haren die elke keer recht overeind stonden na het fietsen, of in de auto met raam open. Zelfs m'n moeder vindt het leuk staan(zegt ze)
kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, lekker zo kort houden nu.
Volgens mij standje 1 (3mm), of is het langer ?
Jup. Ik hou het voorlopig zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Brandwacht het volgende:
Het is je dus toch goed bevallen ??
Staat je ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |