Best veel werk? Dat valt wel mee toch, als je het elke dag bijhoud is het zo gebeurd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:48 schreef TeChNo2 het volgende:
... als je het helemaal scheert is het ook best veel werk ...
Nivea aftershave balm werkt ook prima vind ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:03 schreef AJ187 het volgende:
Ik heb 't ook gemilimeterd, maar heb nu last van een droge hoofdhuid![]()
Met wat moet ik 't insmeren?
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kaal af, ik laat het weer groeien tot die tijd gemillimeterd.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?
Dat vind ik dan wel weer bijzonder
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je houdt het gemillimeterd tot het weer lang is ?
Dat vind ik dan wel weer bijzonder
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.
Natuurlijk, dom van me ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je fout begrepen, er zijn 3 verschillende groeifases: de actieve groeifase, de overgangsfase en de rustfase. Zolang het haar nog in zijn actieve groeifase (dit duurt gemiddeld gezien 2 weken) zit kun je feitelijk spreken van gemillimeterd haar. Immers is het haar dan nog zo kort dat het nauwelijks verschilt met de foto's die geplaatst zijn. Dit ritueel speelt ongeveer 6 weken af waarna het zich herhaald.
Precies, doe gewoon wat Sanderrr zegt, zeker nu het boven de 30 graden is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef Sanderrrr het volgende:
Tuurlijk, gewoon doenZo snel mogelijk, hoe langer je wacht hoe meer je begint te twijfelen
is er niet iemand handig met photoshop? Of is het al gebeurd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef DEiE het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om voor modelletje tondeuse te gaan, ik heb nu vrij lang haar, dat mij steeds meer gaat irriteren (haar in mijn oog / oor tijdens hardlopen, enz.). Niet te kort, zeg maar een centimeter ongeveer. Wat ik me afvraag is of het bij mijn model hoofd / gezicht / haarkleur staat, waar jullie hopelijk wel een inzicht in hebben. bvd.
Ja, het staat je goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:04 schreef Semargofni het volgende:
Jazeker, ff wennen maar denk dat ik het voorlopig mooi zo houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |