Overwegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tvp'tje omdat ik het ook weer overweeg voor de zomer
Haha, zo gaat dat in Brabant !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:15 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Overwegen
Op de Breda meet jaag ik er gewoon een mes overheen!
ik scheer mij zelf glad , ga alle richtingen opquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Vaag, bij mij is het als ik het met het mes scheer juist heel stug, die muts krijg je er haast niet op, laat staan dat die omhoog kruipt.
Moet wel zeggen dat ik met de haarrichting mee scheer (i.v.m. ingroeiende haartjes) waardoor het net niet helemaal glad is. Waarschijnlijk zal de reden zijn.
Je bedoelt dus dat je er nu eigenlijk min of meer als een hippie bij loopt ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:33 schreef uppie83 het volgende:
my god... lange tijd dat ik niet heb gepost in dit topicben ergens bij deel 6 afgehaakt.
Haha, nee nog steeds niet. De tondeuse blijft zijn werk netjes doenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je er nu eigenlijk min of meer als een hippie bij loopt ?
Zekers. Nog een voordeel.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Met de motor is het wel erg gemakkelijk
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Haha, nee nog steeds niet. De tondeuse blijft zijn werk netjes doen
[..]
Inderdaad...eindelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Ritchie het volgende:
vanochtend voor het eerst sinds tijden zonder petje op naar mijn werk kunnen fietsen.
Lente!
Ik heb nog nooit anders gebruikt dan een tondeuse. Zou het je dus niet kunnen vertellen. Ik gok dat het minder handig werkt aangezien het niet voor hetzelfde werk bedoeld is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Ik twijfel om het ook te doen. Mijn haar is nu toch al vrij kort en ik ben nieuwsgierig naar hoe het er uit zou zien als ik het nog korter heb. Anyway, het enige wat ik tot beschikking heb is zo'n Braun Cruzer4. Gaat het daarmee lukken?
Voor nog geen 15 euro heb je al zoiets...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Ik twijfel om het ook te doen. Mijn haar is nu toch al vrij kort en ik ben nieuwsgierig naar hoe het er uit zou zien als ik het nog korter heb. Anyway, het enige wat ik tot beschikking heb is zo'n Braun Cruzer4. Gaat het daarmee lukken?
Tja voor 8 tientjes heb je ook een echt goede.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:05 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Voor nog geen 15 euro heb je al zoiets...
[ afbeelding ]
dus waarom prutsen ?
(het is wel kwaliteit naadje natuurlijk maar om een keer een gemillimeterde kop te proberen prima geschikt en waarschijnlijk goedkoper dan 1 keer "normaal" naar de kapper, als het bevalt koop je gewoon een betere...of je stapt over op gilette...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |