quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Wie wil er nu naar Amsterdamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die de weg in Amsterdam niet weten.![]()
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.
Klopt. Gelukkig zijn er verder geen steden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.
wat een kankerregelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Oh er mag geen bagger en geen bazen meer in de TT. Conclusie: Faal TT.
En die van mij. Sowieso mensen die denken dat Amsterdam alles/Nederland isquote:
Jaa klopt, maar hou genoeg overquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, beste plaats, betaal je wel veel of niet?
Ja, ik heb het niet verzonnenquote:
Ik ben zo badass dat ik het toch doe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Oh er mag geen bagger en geen bazen meer in de TT. Conclusie: Faal TT.
Ja zo'n gast bij mij uit de klas die betaalt 340 voor 9 meter.quote:
Lol wut?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik kon een tijdje geleden een kamer in A'dam Oost () krijgen. 50 m2 - 30 euro p/m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |