quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Wie wil er nu naar Amsterdamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die de weg in Amsterdam niet weten.![]()
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.
Klopt. Gelukkig zijn er verder geen steden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.
wat een kankerregelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Oh er mag geen bagger en geen bazen meer in de TT. Conclusie: Faal TT.
En die van mij. Sowieso mensen die denken dat Amsterdam alles/Nederland isquote:
Jaa klopt, maar hou genoeg overquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, beste plaats, betaal je wel veel of niet?
Ja, ik heb het niet verzonnenquote:
Ik ben zo badass dat ik het toch doe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Oh er mag geen bagger en geen bazen meer in de TT. Conclusie: Faal TT.
Ja zo'n gast bij mij uit de klas die betaalt 340 voor 9 meter.quote:
Lol wut?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik kon een tijdje geleden een kamer in A'dam Oost () krijgen. 50 m2 - 30 euro p/m
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja zo'n gast bij mij uit de klas die betaalt 340 voor 9 meter.
Eerder alles behalve Nederlands.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die van mij. Sowieso mensen die denken dat Amsterdam alles/Nederland is
quote:
quote:
quote:
Ja dan ben je toch een mongool, dikke care dan maar wat verder van het centrumquote:
Ik dacht dat je 300 euro bedoelde. Anti-kraak voor 2 jaar is toch fucking goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Antikraak. Kon er dan zo'n 2 jaar in ofzo.
Het was meer dan een half uur reizen naar CSquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 300 euro bedoelde. Anti-kraak voor 2 jaar is toch fucking goed.
Je bedoelt die ventquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch een mongool, dikke care dan maar wat verder van het centrum
Dan was het Oost niet hoor. In Oost heb je station Muiderpoort, en dat is 5 minuten naar CSquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het was meer dan een half uur reizen naar CSEn de buurt was echt klote. Alhoewel 30E natuurlijk chill is.
Ja die gast ja, 340 voor 9 meter alleen omdat je in het centrum zitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bedoelt die vent?
Want voor 27m² ga ik niet verder weg uit het centrum.
Hm. Nu je het zegt..Noord!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan was het Oost niet hoor. In Oost heb je station Muiderpoort, en dat is 5 minuten naar CS
Ja die is dan gweoon domquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja die gast ja, 340 voor 9 meter alleen omdat je in het centrum zit
Wist het wel.quote:
9 m2. Daar kun je toch niet leven!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja die gast ja, 340 voor 9 meter alleen omdat je in het centrum zit
Ja ik hoor wel van meer lui die dat willen doen ja, maar sowieso is het wel kut om zo maar ergens iets te vinden in Groningen. Moet je altijd een beetje geluk mee hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die is dan gweoon dom. Ik ben nu op zoek naar een huis want we gaan met vrienden samenwonen
. Ik woon hier met stelletjes dat is saai
Ook al hoef ik alleen de wc te delen.
Ja weet niet, ik heb 12 meter, vond het eerst wel klein, maar het is wel goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
9 m2. Daar kun je toch niet leven!Vooral niet als er ook geen woonkamer is ofzo.
Gozert die ik ken heeft 15m², ik zou er niet kunnen levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb 12 meter, vond het eerst wel klein, maar het is wel goed te doen hoor.
Waar ik ga kijken is 13. Wel klein idd, maargoed ik kan er wel leven denk ik. Zolang het maar niet kleiner is dan 12.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb 12 meter, vond het eerst wel klein, maar het is wel goed te doen hoor.
Omdat je groter gewend bent, ik heb thuis ook iets van 19 meter, maar opzich valt het nog wel mee, vind ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gozert die ik ken heeft 15m², ik zou er niet kunnen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |