ING en geen iDeal meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Toch blijft het kanker dat INGbank geen i-deal heeft
Nee, ik ben 10 minuten geleden komiek geworden en dat is mijn eerste bak waar er nog velen zullen volgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ING en geen iDeal meen je dat serieus?
En ik maar denken dat SNS zo pauper was met hun rente pas in februariquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Toch blijft het kanker dat INGbank geen i-deal heeft
stuk kanker ING heeft gewoon iDeal..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik ben 10 minuten geleden komiek geworden en dat is mijn eerste bak waar er nog velen zullen volgen.
Helemala nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
stuk kanker ING heeft gewoon iDeal..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
Oeeepsss, ik denk dat ze nu bij mijn ouders gebeld worden door partypoker
Waarom doet die site nou met nummerverificatie
quote:
Lol, komt zeker door die fusie met de postbank. Gelukkig hebben zen u wel Ideal anders was ik Ideal loosquote:
Ja hier ook al, wtf, alles klein enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja hier ook al, wtf, alles klein enzo.True ;dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |