ING en geen iDeal meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Toch blijft het kanker dat INGbank geen i-deal heeft
Nee, ik ben 10 minuten geleden komiek geworden en dat is mijn eerste bak waar er nog velen zullen volgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ING en geen iDeal meen je dat serieus?
En ik maar denken dat SNS zo pauper was met hun rente pas in februariquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Toch blijft het kanker dat INGbank geen i-deal heeft
stuk kanker ING heeft gewoon iDeal..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik ben 10 minuten geleden komiek geworden en dat is mijn eerste bak waar er nog velen zullen volgen.
Helemala nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
stuk kanker ING heeft gewoon iDeal..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
Oeeepsss, ik denk dat ze nu bij mijn ouders gebeld worden door partypoker
Waarom doet die site nou met nummerverificatie
quote:
Lol, komt zeker door die fusie met de postbank. Gelukkig hebben zen u wel Ideal anders was ik Ideal loosquote:
Ja hier ook al, wtf, alles klein enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja hier ook al, wtf, alles klein enzo.True ;dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien, vond het persoonlijk wel een leuke film, maar ligt denk ik ook wel aan je smaak..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
Iemand The Good Shepherd gezien?Zo ja, is dat een aanrader?
Wil 'm vanavond kijken!
Ik ga hem kijken. Matt Damon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
Iemand The Good Shepherd gezien?Zo ja, is dat een aanrader?
Wil 'm vanavond kijken!
heel chill, lekker weer, veel sneeuw.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hihi Ja weet ikhoe is het daar?
En we hebben een winnaar!quote:
In een vrouw ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef iCor het volgende:
[..]
Is dat nou een man die zijn ding in een ehh... wat is het steekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |