quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien wel leuk om ons transport te zien.
[ afbeelding ]
Dan gaat het dus om de limo op de voorgrond
morgen naar de tandartsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef Piles het volgende:
Ik moet de kaakchirurg eigenlijk eens bellen, maar geen zin in
Je kan altijd wachten tot je kaak er vanzelf afvaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef Piles het volgende:
Ik moet de kaakchirurg eigenlijk eens bellen, maar geen zin in
Tandarts is niet ergquote:
Wat deed jij op 538quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was echt fijn
Oh en ik was 's nachts nog op radio 538
Ligt er maar aan wat voor tandarts je hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tandarts is niet ergMaar 4 verstandskiezen laten trekken zit ik nou nou niet echt op te wachten
nee, maar ik denk dat dat bij mij namelijk ook gepland moet gaan wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tandarts is niet ergMaar 4 verstandskiezen laten trekken zit ik nou nou niet echt op te wachten
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemenquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat dat bij mij namelijk ook gepland moet gaan worden
[..]
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemen
En toen belden ze me terug
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdektquote:
staat dat nog ergens op internet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemen
En toen belden ze me terug
he kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdekt
Wat een stelletje Henkiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdekt
Kun je niet even zoeken voor onsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk..
[..]
[..]
idd
TVP bij SES SCquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef denB het volgende:
TVP! Zal wel vol zijn voor eind van de werkdag maar ik ben zo weg.
Even een IDS resetten in een ander gebouwEn daarna naar huus
Je hoeft het niet eens te proberenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Zijn er denk ik maar weinig die alles terug lezen
Meerendeels heb je niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te proberenDeze is toch vol aan het einde van de dag waarschijnlijk en teruglezen is onbegonnen werk
ik doe af en toe eens een paar pagina's om sommige verhalen te snappenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te proberenDeze is toch vol aan het einde van de dag waarschijnlijk en teruglezen is onbegonnen werk
Dat is andersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doe af en toe eens een paar pagina's om sommige verhalen te snappen
zal ik doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht je het ooit nog tegenkomen dan moet je de link maar even PM'en naar me
nee, dat is onbegonnen werk inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is andersJe gaat toch niet hele SC's teruglezen zonder specifiek doel?
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Dat is andersJe gaat toch niet hele SC's teruglezen zonder specifiek doel?
Thanks alvastquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zal ik doen
[..]
nee, dat is onbegonnen werk inderdaad
Aaah, beterschap nog!quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga ff op de bank een filmpje kijken
ja misselijkheid is er grotendeels vanaf, maar die keelpijn nog steedsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaah, beterschap nog!
Gaat het alwel weer beter dan gister?
Bij mij wel, ga morgen weer naar stage toe
Heb je goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja misselijkheid is er grotendeels vanaf, maar die keelpijn nog steeds
Dat wil ik er toch eerst uit hebben, voor ik weer ga werken
Haha jeez! Dat is me een aantalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan 19000 posts kom in deze SC
Ik heb geen leven
Ligt eraan welke methode je hanteert..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Yesse het volgende:
*experimenteert met voetnoten of bronvermeldingen....
Is dit :
blabla tekst (Baker,2000) de goede manier? of moet het met een voetnoot.. zoals: blablablabla1
1 Baker, Wayne (2000) Blablatitel, uitgeverij Kluwer blabla
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welke methode je hanteert..![]()
Ik gebruik alleen voetnoten wanneer ik iets letterlijk citeer, wanneer ik de bron wel gebruikt heb maar anders verwoord o.i.d. doe ik (Schrijver, jaartal) achter de zin en de volledige vermelding in de literatuurlijst
Gaat vanzelf, heb er geen last vanquote:
Check!quote:Nog steeds geen leven?
Nee johquote:
Handig toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja, ik heb net het handige extra'tje in Word 2007 ontdekt.. Bronvermelding
Nu hoef ik alleen nog maar aan te tikken wat ik gebruik en aan het einde gooit hij het voor mij in elkaar
Zo handig omdat ik geen boeken in m'n bronvermelding mag hebben die ik niet heb gebruik.
Valt toch wel mee, dat geen leven hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, heb er geen last van
[..]
Check!
[..]
Nee joh
Maar ik weet het niet
Volgens mij zijn zulke vragen het oorspronkelijke doel van deze scquote:
Office 2007quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja, ik heb net het handige extra'tje in Word 2007 ontdekt.. Bronvermelding
Nu hoef ik alleen nog maar aan te tikken wat ik gebruik en aan het einde gooit hij het voor mij in elkaar
Zo handig omdat ik geen boeken in m'n bronvermelding mag hebben die ik niet heb gebruik.
Had deze SC een doel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulke vragen het oorspronkelijke doel van deze sc
Oja, ik weet het antwoord ook niet, sorry.
Office 2007 was even wennen toen het net was ingevoerd, maar nu zit ik op stage steeds te kloten met office 2003quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Office 2007![]()
Ik hoop dat ze het op stage inmiddels ook hebben, maar vrees van niet
Niet meer neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
Valt toch wel mee, dat geen leven hebben?Je zit niet net als ik de hele godganse dag te SC'en
Volgens mij is de SC begonnen door verveelde stagiairsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Milou__ het volgende:
Volgens mij zijn zulke vragen het oorspronkelijke doel van deze sc
PC die ik hier kan gebruiken (gebruik hem alleen voor mail) daar staat Win 2000 en Office 2000 ook nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Office 2007![]()
Ik hoop dat ze het op stage inmiddels ook hebben, maar vrees van niet
oh ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, dat geen leven hebben?Je zit niet net als ik de hele godganse dag te SC'en
Whehe..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet meer neeWel een half jaar ofzo gedaan
[..]
Volgens mij is de SC begonnen door verveelde stagiairs
nouh eehm hoe zal ik het zeggen.quote:
..En nu wordt het onderhouden door pak hem beet 12 mensen zonder levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is de SC begonnen door verveelde stagiairs
Haha ja, hier zat iedereen ook van... 2007? Maar alles is anders!!!!! Nu wil niemand meer terugquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Office 2007 was even wennen toen het net was ingevoerd, maar nu zit ik op stage steeds te kloten met office 2003Ik wil hier ook 2007
!
Weet ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
nouh eehm hoe zal ik het zeggen.
hoe lang zit ik al in de SC vandaag?![]()
Wil je die positieve kanten met ons delen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen maar negatief hoor trouwens
Zitten ook positieve kanten aan![]()
ik heb het idee van welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik nietZo ongeveer net zolang als ik?
Dat klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja, hier zat iedereen ook van... 2007? Maar alles is anders!!!!! Nu wil niemand meer terug
Dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel![]()
Naja gezellig toch?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je die positieve kanten met ons delen?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeDie hou ik lekker voor mezelf
Zo spannend is het niet hoor, gewoon wat mensen ontmoet door deze SC
Lees de 2e regel nou eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Was juist zo nieuwsgierig na die post
Haribo snoep?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik voel een hyperbui opkomen
TaartHou op
Tuurlijk niet, ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan probeer je mij een schuldgevoel aan te praten
MIJ BIJVOORBEELDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeDie hou ik lekker voor mezelf
Zo spannend is het niet hoor, gewoon wat mensen ontmoet door deze SC
Whehe! Schiet het een beetje op met je query?quote:
*aai*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Yesse het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr piep in m'n oor en een raar gevoel.
Nope, ik kom niet verder. hij doet het niet goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe! Schiet het een beetje op met je query?
Ik ga zo lekker ananas eten![]()
Stuk gezonder ook dan al die zoetigheid
Hmmpf, enig idee waar het misgaat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nope, ik kom niet verder. hij doet het niet goed
Hij heeft nog wat nodig maar ik weet niet hoe ik dat moet invoeren.quote:
Hmm, misschien zometeen toch even de hulp van Paula inschakelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat nodig maar ik weet niet hoe ik dat moet invoeren.
Heb nu namelijk alle dingen die in de query moeten voorkomen er in staan maar dan geeft hij dus alles weer (sommige dingen zelfs dubbel)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, misschien zometeen toch even de hulp van Paula inschakelen?
Accesquote:
Helaas, Acces ben ik niet in thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Acces
En zet hem om naar SQL (was al te ver in Acces namelijk)
het gene wat ik zeg komt je niet bekent voor?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar daar ga ik zeg maar niet echt mee om dus dan vergeet ik haar makkelijkerquote:
Het staat er nu nogal vaag, dus daar kan ik zo weinig meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
het gene wat ik zeg komt je niet bekent voor?
Ik geloof dat ik in acces namelijk ook SQL codes in kan kloppen
zal even een stukie tekst kloppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het staat er nu nogal vaag, dus daar kan ik zo weinig mee
Weet ik, geeft ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar daar ga ik zeg maar niet echt mee om dus dan vergeet ik haar makkelijker
quote:Plus zijn we met z'n viertjes wel een beetje zo'n clubje
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch ongeduldig zijn![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch ongeduldig zijn![]()
Hé, ik zeg niet dat het iets negatiefs isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Daph_ het volgende:
Eerst goedmaken en het dan nog een keer zeggen!!
Hm, das waar.. Maar tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik zeg niet dat het iets negatiefs is
Misschien zijn mannen gewoon langzaamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik zeg niet dat het iets negatiefs is
Had ik gezien in make-uptipstopicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
Voor de gene die een hekel hebben aan epileren...
Dit werkt echt!
Jaquote:
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
Voor de gene die een hekel hebben aan epileren...
Dit werkt echt!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaVan m'n scriptie
Het maken van figuurtjes duurt trouwens het langst
Die dingen willen gewoon niet ofzo.
Ja, maar hierbij ben ik ook weer helemaal blij met Word 2007quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh ja tuurlijk! Goedemorgen Daph
Goed bezig hoor.. Ik ben ook lang bezig geweest met de figuren voor de andere hoofdstukken, en ik ben nog niet eens klaar![]()
En als Excel er geen zin in heeft dan gaat het ook echt niet werken
Om 12 uur kwam de directeur de klas in, vrijdag condoleren, zaterdag crematie. Voor de rest niets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je nog wat gehoord van die jongen die overleden is?
Ah bah, sterkte voor vrijdag en zaterdag alvast!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Om 12 uur kwam de directeur de klas in, vrijdag condoleren, zaterdag crematie. Voor de rest niets.
Nou lekker veel info zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Om 12 uur kwam de directeur de klas in, vrijdag condoleren, zaterdag crematie. Voor de rest niets.
Als we het op stage niet hebben neem ik mss m'n eigen laptop maar meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar hierbij ben ik ook weer helemaal blij met Word 2007*voegt nog een smart-art toe
Mja, wat moet je er over zeggen verderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou lekker veel info zegen alvast sterkte
ik ga enkel vrijdag denk ik.. maar ik twijfel nog zo ontzettend gewoonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah bah, sterkte voor vrijdag en zaterdag alvast!
Je kunt beter wel gaan en daar spijt van hebben dan niet gaan en daar spijt van hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ga enkel vrijdag denk ik.. maar ik twijfel nog zo ontzettend gewoon
Das wel een goeie eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je kunt beter wel gaan en daar spijt van hebben dan niet gaan en daar spijt van hebben
Dankje Pilesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er over zeggen verder
Sterkte Paula
Ik weet niet, overleg morgen wel even op school. Heb hem al meer als een jaar niet gezien, omdat dan hij op stage was en dan ik..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je kunt beter wel gaan en daar spijt van hebben dan niet gaan en daar spijt van hebben
Oh je doet alles in wordquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar hierbij ben ik ook weer helemaal blij met Word 2007*voegt nog een smart-art toe
Dat is een goede, misschien moet ik dat ook maar doen van de weekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we het op stage niet hebben neem ik mss m'n eigen laptop maar mee
Moet ik even mijn best gaan doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nico is er niet meer. Anders was die waarschijnlijk wel vol geweest
Ja, en als dat ding denkt oh daar heb je Excel voor nodig krijg je een invulveldje van excel naast je word scherm.. Echt handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh je doet alles in word
Moet ik ook eens proberen
Whut dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en als dat ding denkt oh daar heb je Excel voor nodig krijg je een invulveldje van excel naast je word scherm.. Echt handig
Tis ook bijna tijd hèquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk niet dat mijn laptop er nog zin in heeft vandaag, hij wordt echt steeds trager
Mag morgen een prijslijst gaan maken van alle tegels die in de showroom liggen, dus geen SQL morgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen SQL meer?
Vanaf morgen ben ik er niet hè
Maar het nog niet gelukt met je query dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Mag morgen een prijslijst gaan maken van alle tegels die in de showroom liggen, dus geen SQL morgen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Yesse het volgende:
Wehehe ik heb al 20 pagina's... 16 daarvan zijn helemaal leeg omdat daar alleen een titel staat maar toch
Het is nooit te weinig toch?quote:trouwens best irritant, ik mag excl. bijlagen maar 40 pagina's scriptie maken.. Echt weinig![]()
nopequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het nog niet gelukt met je query dus?
Nou, als je nog een keer hulp nodig hebt pm of mail je maar. Maar vanaf morgen ben ik overdag niet veel meer bereikbaarquote:
Maar wel te veelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker bezig
[..]
Het is nooit te weinig toch?![]()
![]()
Kun je mij ook helpenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, als je nog een keer hulp nodig hebt pm of mail je maar. Maar vanaf morgen ben ik overdag niet veel meer bereikbaar
Nee, ik bedoel andersomquote:
Waarmee?quote:
Met mijn vragenlijst die binnenkort even gecheckt moet wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel andersomIk heb nooit last van een max aantal pagina's
Eerder van een minimum
[..]
Waarmee?
Ik kan er allicht naar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met mijn vragenlijst die binnenkort even gecheckt moet worden
We hebben Puala ook nog hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, als je nog een keer hulp nodig hebt pm of mail je maar. Maar vanaf morgen ben ik overdag niet veel meer bereikbaar
Das waarquote:
En wat gaat er nu op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar
Ben nu ff ouwe pc opnieuw aan het installeren, bleek nog Windows 98 op te staan
Wel lekker snel zeg
Zou ik max 2000 pakkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk 2000Of misschien XP. Maar het is maar 633 Mhz, en iets van 100MB geheugen dacht ik.
Ja ik denk dat XP niet zo lekker draait daar op. dus daarom 2000quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is geleverd met ME toen![]()
Maar 98 kan echt niet meer, dus 2000 wordt het
Ah, jammer!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
pff.. morgenochtend maar even naar de dokter vanwege mijn arm. Zo veel pijn dat ik niet eens pijnvrij kan tikken
Dus ik meld me af voor de nacht bagger
komt volgens mij door het weerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah, jammer!![]()
![]()
Ah je hebt wel pech, laatst je teen al![]()
Hoe is dit gekomen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef Milou__ het volgende:
Is dit van die vriend van paula?
![]()
Vermisten etmaal dood in auto langs A15
Ik niet, want net gegetenquote:
Heftigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef Milou__ het volgende:
Is dit van die vriend van paula?
![]()
Vermisten etmaal dood in auto langs A15
stuiter middel voor jou zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook wel goed
Zit momenteel vast aan een of andere enquete over Red Bull
Ik welquote:
hij doet wel al vaag bij de installatie :/ Maar dat is een beetje het probleem bij alles momenteelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar af en toe schokt ie (als ik in de auto stap). Maar verder
Die heb ik nu welquote:Je hebt wel een goede PC nodig
Als je alle graphics maar op Low zet, dan moet het lukkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ff aanzien hoe het speelt straks...
Ik heb wel een goede pc horquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar af en toe schokt ie (als ik in de auto stap). Maar verder
Je hebt wel een goede PC nodig
ik heb een i7 920 en een 9600 GTquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je alle graphics maar op Low zet, dan moet het lukken
Met mijn Q6600 / 8800GT en 4GB draait dus net
Zo een idee had ik alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik dat om 8 uur 's avonds drink dan slaap ik om 5 uur 's nachts nog steeds niet
Ik heb net disc 2 er in mogen doen. Dus voorlopig nog niet klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je alle graphics maar op Low zet, dan moet het lukken
Met mijn Q6600 / 8800GT en 4GB draait dus net
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is maar 14GB
Heb je nieuwsgroepen?
Luctor, heb jij de patch ook al? (V2)
Jammerquote:
En nee, dat vind ik niet leukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zo een idee had ik al
o je nummer is nu op 538
Hmm, Luctor?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer![]()
Dan weet ik niet hoe ik 'm daar moet krijgen. Misschien heeft Luctor m ergens anders vandaan
Ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef Milou__ het volgende:
Is er iemand hier wel eens naar Texel geweest?
Ik woon op een eiland, dan ga je er voor je plezier naar toequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef Milou__ het volgende:
Is er iemand hier wel eens naar Texel geweest?
Wat zijn daar leuke discotheken of kroegen? Of andere hotspots? Ik ga er aankomend weekend heenquote:
In de Koog zit De Toekomst, dat is een soort uitgaanscomplex.. Toen ik er was werd dat net gebouwd/verbouwd dus ik ben er zelf nooit geweest, maar dat schijnt leuk te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat zijn daar leuke discotheken of kroegen? Of andere hotspots? Ik ga er aankomend weekend heen
Met dit weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef Milou__ het volgende:
Wat zijn daar leuke discotheken of kroegen? Of andere hotspots? Ik ga er aankomend weekend heen
Heb jij GTA gekocht? Waar heb je 'm anders vandaan? Niet hier posten, dat is foeiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon op een eiland, dan ga je er voor je plezier naar toe
Eetzequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jaeindelijk aan tafel
tot straks allemaal
smakkelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jaeindelijk aan tafel
tot straks allemaal
Ah okequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In de Koog zit De Toekomst, dat is een soort uitgaanscomplex.. Toen ik er was werd dat net gebouwd/verbouwd dus ik ben er zelf nooit geweest, maar dat schijnt leuk te zijn
In Den Burg schijnen ook leuke tenten te zittenDaar ben ik nooit geweest, want ik zat in De Koog en toen ik er was was ik 14
Afrader is De Cocksdorp, daar is echt geen reet te doen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er zit ook een binnenzwembad op ons park, dus
We zitten in de koogquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn geringe bijdrage
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We zitten in de koogmaar ik weet verder ook niet hoe het park heet en wat er te doen is
hoorde alleen dat er een zwembad bij zat
* daar weer jaloers opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
* spontaan jaloers is
Ik moet nog tot augustus wachten voor vakantieItalië
Aan je reactie te zien is het niks?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]Hihi..
Nja De Toekomst zit midden in het dorp dus dat is wel praktisch..
Leuk toch!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriend, zijn vriendin, en een vriendin van haar (die ik niet ken)
Ik snapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Printer/scanner doet het niet en ze moet morgen haar PWS inleveren.
Zegt dat genoeg?
Eh nee, volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik snap
(heeft dat ook een reden dat ze het nu pas doet?)
kansquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriend, zijn vriendin, en een vriendin van haar (die ik niet ken)
Nou, dat zullen we nog wel eens zienquote:
Zo een idee had ik alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh nee, volgens mij niet
[dithebiknietgezegd] Luiheid[/dithebiknietgezegd]
Op de middelbare school was ik exact hetzelfdequote:
Is ook veel slimmer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op de middelbare school was ik exact hetzelfde
Heb er inmiddels van geleerd dus ben gelijk begonnen met mijn scriptieIk weet van mezelf dat ik het ook op tijd af krijg als ik drie weken voor de deadline begin
maar ik denk ook niet dat mijn begeleiders dat leuk vindenHeb ook wekelijks een bespreking over de voortgang, op eigen initiatief.. Zorgt er wel voor dat ik wat doe
Op ROC's schijnt dat inderdaad niet zo best te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Is ook veel slimmer.
Al heb ik op dit moment dat ik het ook doe hor, motivatie is ver te zoeken op dit moment (ligt aan hoe ze op school ze met de leerlingen omgaan) (ROC Zeeland)
ik lees de resultaten welquote:
ik snap jequote:Het zijn allemaal nogal kerkgangersVerder niet erg, maar als vriendin...
Gelukkig ook nog tegen men mentor kunnen vertellen voordat we op stage gingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op ROC's schijnt dat inderdaad niet zo best te zijn
broccoli misluktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef Daph_ het volgende:
De broccoli is mislukt![]()
Nu wordt het pizza
En die komt pas over een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |