abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66659688
OPHEUSDEN - In een auto die maandagmiddag in een sloot langs de A15 nabij Opheusden is gevonden, zijn de stoffelijke overschotten van twee mannen aangetroffen. Het gaat om een 21-jarige inwoner van Eck en Wiel en een 22-jarige Liendenaar.

Het duo is in de nacht van zaterdag op zondag verongelukt. Wat tot het ongeval heeft geleid, kon een woordvoerder van snelwegpolitie KLPD maandagavond nog niet aangeven.

De wagen lag op de kop in de sloot tussen de A15 en de Betuweroute. De sloot is diep en gevuld met water om bij calamiteiten op het spoor als bluswater te dienen.

Zondagmiddag werd bij de politie aangifte van vermissing gedaan, omdat de twee niet waren teruggekomen van een avondje stappen. Familie en buren gingen maandag zelf zoeken en reden de vermoedelijke route na. Halverwege de middag werd de auto aangetroffen, waarop het KLPD werd gebeld. De ouders stelden bij de identificatie vast dat het hun zoons betrof.

HALLO waarom kan niemand die auto zien liggen?
pi_66659728
Lekker dat de politie trouwens zelf zulk slecht speur werk verricht (als in helemaal niet)
pi_66659778
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Mestras het volgende:
OPHEUSDEN - In een auto die maandagmiddag in een sloot langs de A15 nabij Opheusden is gevonden, zijn de stoffelijke overschotten van twee mannen aangetroffen. Het gaat om een 21-jarige inwoner van Eck en Wiel en een 22-jarige Liendenaar.

Het duo is in de nacht van zaterdag op zondag verongelukt. Wat tot het ongeval heeft geleid, kon een woordvoerder van snelwegpolitie KLPD maandagavond nog niet aangeven.

De wagen lag op de kop in de sloot tussen de A15 en de Betuweroute. De sloot is diep en gevuld met water om bij calamiteiten op het spoor als bluswater te dienen.

Zondagmiddag werd bij de politie aangifte van vermissing gedaan, omdat de twee niet waren teruggekomen van een avondje stappen. Familie en buren gingen maandag zelf zoeken en reden de vermoedelijke route na. Halverwege de middag werd de auto aangetroffen, waarop het KLPD werd gebeld. De ouders stelden bij de identificatie vast dat het hun zoons betrof.

HALLO waarom kan niemand die auto zien liggen?
Is lezen nou zo moeilijk?
pi_66659887
Allerlei redenen denkbaar, waarom meteen verwijten maken?
pi_66660106
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Allerlei redenen denkbaar, waarom meteen verwijten maken?
omdat dat makkelijk is en voor sommige mensen ook extra leuk om te doen als het bijv. politie betreft.

OT:
niet om te beschuldigen, maar qua oorzaak van dit ongeluk zou ik het, gezien de leeftijd van de omgekomen mannen, op het eerste gezicht zoeken in een combinatie van overmoed en alcohol.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:06:22 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66660185
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekker dat de politie trouwens zelf zulk slecht speur werk verricht (als in helemaal niet)
dat is gewoon regel hoor, moet een bepaalde tijdsduur overheen voordat men op onderzoek gaat.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66660280
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef Re het volgende:

[..]

dat is gewoon regel hoor, moet een bepaalde tijdsduur overheen voordat men op onderzoek gaat.
48 uur meende ik.
Of 72, kan ook.
pi_66661453
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef bas-beest het volgende:

[..]

omdat dat makkelijk is en voor sommige mensen ook extra leuk om te doen als het bijv. politie betreft.

OT:
niet om te beschuldigen, maar qua oorzaak van dit ongeluk zou ik het, gezien de leeftijd van de omgekomen mannen, op het eerste gezicht zoeken in een combinatie van overmoed en alcohol.

Ja ja tuurlijk, maar moet je nou is kijken zo extreem diep is de greppel niet moet zichtbaar zijn

pi_66662239
Check dit maar even, meer info over de vindplaats..

http://nederbetuwe-nieuws(...)angs-a15-ochten.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')