quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien wel leuk om ons transport te zien.
[ afbeelding ]
Dan gaat het dus om de limo op de voorgrond
morgen naar de tandartsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef Piles het volgende:
Ik moet de kaakchirurg eigenlijk eens bellen, maar geen zin in
Je kan altijd wachten tot je kaak er vanzelf afvaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef Piles het volgende:
Ik moet de kaakchirurg eigenlijk eens bellen, maar geen zin in
Tandarts is niet ergquote:
Wat deed jij op 538quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was echt fijn
Oh en ik was 's nachts nog op radio 538
Ligt er maar aan wat voor tandarts je hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tandarts is niet ergMaar 4 verstandskiezen laten trekken zit ik nou nou niet echt op te wachten
nee, maar ik denk dat dat bij mij namelijk ook gepland moet gaan wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tandarts is niet ergMaar 4 verstandskiezen laten trekken zit ik nou nou niet echt op te wachten
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemenquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat dat bij mij namelijk ook gepland moet gaan worden
[..]
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemen
En toen belden ze me terug
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdektquote:
staat dat nog ergens op internet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had gesmst of die presentator geen ontslag kon nemen
En toen belden ze me terug
he kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdekt
Wat een stelletje Henkiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. inderdaad, maar uiteindelijk ging het hele gesprek daar niet over, maar over carnaval en of ik nog nieuwe soa's had ontdekt
Kun je niet even zoeken voor onsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk..
[..]
[..]
idd
TVP bij SES SCquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef denB het volgende:
TVP! Zal wel vol zijn voor eind van de werkdag maar ik ben zo weg.
Even een IDS resetten in een ander gebouwEn daarna naar huus
Je hoeft het niet eens te proberenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Zijn er denk ik maar weinig die alles terug lezen
Meerendeels heb je niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te proberenDeze is toch vol aan het einde van de dag waarschijnlijk en teruglezen is onbegonnen werk
ik doe af en toe eens een paar pagina's om sommige verhalen te snappenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te proberenDeze is toch vol aan het einde van de dag waarschijnlijk en teruglezen is onbegonnen werk
Dat is andersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doe af en toe eens een paar pagina's om sommige verhalen te snappen
zal ik doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht je het ooit nog tegenkomen dan moet je de link maar even PM'en naar me
nee, dat is onbegonnen werk inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is andersJe gaat toch niet hele SC's teruglezen zonder specifiek doel?
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Dat is andersJe gaat toch niet hele SC's teruglezen zonder specifiek doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |